* Hét Honda Hornet topic *

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb het allebei maar het liefste rij ik in leer
met m'n slight helm
heb mijn jas bij mjk laten maken speciaal in de kleur
paars en achterop staat hornet

full
 
nog vrij 'open-minded' over dat project, maar ben wel van mening dat een knappe undertray, hugger niet zou misstaan.
ga ook maar eens serieus denken aan een nummerplaatschakelaar op m'n stuur
gelijk maar een superbike stuurtje erop.
misschien ook een nose job, koekepan eraf en een klein schermpje met agressieve ogen erin of zo.
lijkt me een leuk winterproject, alles tesamen...
( tripje = goed id )

klinkt leuk, heb beetje dezelfde dingen in gedachte, alleen dan niet de koplamp want ben wel blij met de mijne, en ook geen nummerplaatschakelaar. maar wel een mooie undertray en evt. hugger. heb al superbike stuurtje en krijg vandaag de eindgewichtjes hopelijk dus die gaat er van het weekend op.

die undertray is ook nog niet zeker trouwens, zit er nog steeds aan te denken er een RR kont op te zetten, maar ziet er toch naar uit dat dit niet haalbaar gaat worden,.
 
Overleden? Nee toch? Wat zonde van zo'n mooie XJR! Maar dat blauwe pak steekt wel mooi af tegen die nieuwe oranje fiets...hoewel een zwarte met oranje stukken er toch beter bij zal staan!

Veel plezier zondag met rijden Marcel en Ed!
 
heb nu dus ook een hornet (vroeger bandit) en kmoet zeggen dat de hornet toch veel presteert.
Tis een mat zilver 2003 volledig origineel (nu nog).

groetjes aan alle andere hornet rijders....
 
Volgens mij is dat 1 van de 2 soorten banden die standaard wordt geleverd. Vind het wel een beetje vreemd dat je verschillende soorten levert onder dezelfde fiets. Ikzelf heb Bridgestone en volgens mij heeft Greyhorn Michelin.
 
klinkt leuk, heb beetje dezelfde dingen in gedachte, alleen dan niet de koplamp want ben wel blij met de mijne, en ook geen nummerplaatschakelaar. maar wel een mooie undertray en evt. hugger. heb al superbike stuurtje en krijg vandaag de eindgewichtjes hopelijk dus die gaat er van het weekend op.

die undertray is ook nog niet zeker trouwens, zit er nog steeds aan te denken er een RR kont op te zetten, maar ziet er toch naar uit dat dit niet haalbaar gaat worden,.

dat klinkt ook erg leuk, maar wel veel werk.
ben ook niet ontevreden over hoe hij nu is, maar 't kan leuker.
als ik wat leuks vindt op de beurs ga ik toch echt prutsen...
zit niet echt te wachten op een hugger, maar dat moet wel om die undertray te beschermen ( en mezelf tijdens neerlands weer ), vindt een kaal wiel veel mooier.
superbike stuurtje mag niet veel groter zijn dan org. stuur, dan krijg ik 'm nl.niet meer de deur door.
heb je die gewichtjes met richtingaanwijzers gekocht soms ?
 
Volgens mij is dat 1 van de 2 soorten banden die standaard wordt geleverd. Vind het wel een beetje vreemd dat je verschillende soorten levert onder dezelfde fiets. Ikzelf heb Bridgestone en volgens mij heeft Greyhorn Michelin.
Ja klopt, Greyhorn hebt Michelin Pilot Road, dezelfde als op mijn CB.
full
 
@horney: ik heb hetzlefde probleem met mijn superbike stuurtje, hij past echt nog maar net door de kelderdeur heen.. met een beetje schuin houden hier aan daar...

maar ben wel tevreden over het resultaat.. geen kellerman knippers, ik vond dat de knippers die ik er nu op heb zitten ook wel mooi staan.
zie hieronder het resultaat.. (gelijk mijn imitatie carbon tankpad vervangen voor een echte carbon)

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan