* Hét Honda Hornet topic *

Status
Niet open voor verdere reacties.
full



superbike stuur en tankpad..
 
Zijn het ook.... maar probeer de volgende keer Michelin POWER!!

Dan wil je niets anders meer.....

nee ik had dat al begrepen ja, maar had niet zoveel verstand van banden en had ook het artikel in de MOTO73 nog niet gelezen (kwam een week later uit |( ) de dealer waar ik mijn lekke band liet vervangen raadde me deze aan. had eerst metzelers...
 
De Road is de toerband van Michelin... niet mis mee... behalve dat ie zo lang meegaat. Dus duurt effe voordat je de Power kunt ervaren....

SHIT HAPPENS!!
 
Die Pilot Power smoelt in ieder geval wel erg goed en komt als beste uit de test. Zal eens flink aan het gas gaan hangen om er wat sneller doorheen te zijn. Ik vind het zonde om een paar goede banden te wisselen.
 
Zomer/winter banden..... Power when the sun shines (tja, is niet vaak in dit land dus... als het droog is dan maar) en als het koud wordt... Road óf Sport.
 
heb ik dus een goede seizoensband. en om nou een zomerband er bij te nemen....


@Reece: zag in een eerder post dat je wel aardig kan fotosoepen. :} ik kan dat zelf niet dus aan jou de vraag of je zo vriendelijk zou willen zijn om er een voor mij te doen.?

wil mijn velgen polijsten maar zit te tobben of ik de spaken geel laat poedercoaten of dat ik zelf polijst en dus de spaken zwart laat. kan jij dit in een soepje laten zien?

in de volgende post een piccie
 
Laatst bewerkt:
@Fitrefo: Ik heb Photoshop eigenlijk pas 1,5 week op mijn pc staan, dus dat aardig kunnen photoshoppen valt wel mee. Ik ben ongeveer 2 uur bezig geweest met mijn eigen velgen en heb uiteindelijk in het Foto soep topic gevraagd de kleuren verder te veranderen. Een gepolijste velg soepen kan ik niet. Wat ik wel kan doen is een foto gebruiken van de motor van Tom uit Ospel of Zooranje en daarbij de kleur proberen aan te passen (en uiteraard de motor geel maken). Dus als zij een (het liefst groot formaat) van de zijkant genomen foto naar mij kunnen mailen, kan ik kijken wat ik ervan kan bakken. Ik ben er dan wel ff mee bezig, dus ik hoop dat je geen haast hebt.
Anders moet je je verzoek even in het foto soep topic plaatsen.

Als je overigens zelf Photoshop hebt kun je het ook zelf proberen. Het is best te doen (alleen de goede kleur is lastig vind ik). Een duidelijke nederlandse tutorial is te vinden op http://www.awagenda.nl.tt/ bij Alg. tut's en dan "kleur veranderen".

Dus als ik foto's mag ontvangen, wil ik het wel proberen (kan ik het namelijk ook in het blauw uitproberen)
 
bedankt Reece! :}

had ik zelf aan moeten denken natuurlijk.. |( genoeg piccies op het net die op de mijne lijken natuurlijk... :o
 
Jammer, want ze zijn veel mooier dan dat saaie grijs })

Ik vind grijs toch nog het mooiste als ze helemaal in 1 kleur worden gecoat. Ik ben bang dat ik ook voor het gepolijste wiel moet gaan. Prijzig, maar wel het mooist. En nu ik weet dat ze het gepolijste deel kunnen voorzien van een blanke laklaag, ben ik ook niet meer zo bang voor corrosie. Maar goed, denk toch eerst aan de onderspoiler. Ga denk ik voorlopig een paar velgstickers erop plakken om het een beetje op te leuken. Wil volgend jaar ook nog K&N en Dynojet. Pfff, kost allemaal weer genoeg pesetas.
 
Zeg fitrefo: als ik zo naar die pics kijk dan kan je zeker wel wat leuks van jouw gele Hornet maken. Die gele velgen met een gepolijste rand is mijn favoriet.

IKzelf denk aan een racing stripe op mijn volledig gepolijste velgen. In de kleur blauw natuurlijk.
 
Nee het hoeft geen origineel honda te zijn. Zag hier op het forum de link naar de honda site, heb hem inmiddels kunnen bekijken.

Zoek een kleine ruit, zwart en sportief.
Zag zoiets ook bij highway hawk.

Weet je nog site waar ik er meerdere zou kunnen bekijken?
 
Dit weekend weeste kijken naar een Hornet 600 F :]

Reed echt super lekker.. uit 1998 met 20k op de teller.
Nu nog even snel mn brommer verkopen, rijbewijs halen en dan kan ik er om :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan