Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
En jij denkt dat mijn bank de afschrijving ook aangepast heeft... :z...
Verder heb ik meer dan 100% vertrouwen in de boekhouding van King en Sjimmie... :Y

Heb minder vertrouwen in King zijn rijkunsten, je weet nooit wanneer hij een aanslag op je pleegt. Maar in zijn boekhoudkunsten heb ik grenzeloos vertrouwen... ben wel blij dat hij dit jaar met de TA gaat rijden. De remmen van de TA zijn stukken minder dan van de Kwaak... :+
Dan zou het weer niet erg zijn. Teveel betaald, in administratie niet meer terug te vinden en de bank draait het ook terug, dan is er niks aan de hand, toch? Hooguit dat je onbedoeld niet betaald zou hebben....
 
Dan zou het weer niet erg zijn. Teveel betaald, in administratie niet meer terug te vinden en de bank draait het ook terug, dan is er niks aan de hand, toch? Hooguit dat je onbedoeld niet betaald zou hebben....

Jammer voor je...

Zojuist gecheckt, betaald op 23-01-2015, 360 euro... t.b.v. een hele week, met mooi weer garantie en zonder onnodig harde rem-acties... :+

Ik heb dus mijn aanvullende drankrekening bijdrage voldaan, 20 euro per deel... :)
Roland, deze mag je dus als zodanig in de pot stoppen... :Y
 
Jammer voor je...

Zojuist gecheckt, betaald op 23-01-2015, 360 euro... t.b.v. een hele week, met mooi weer garantie en zonder onnodig harde rem-acties... :+

Ik heb dus mijn aanvullende drankrekening bijdrage voldaan, 20 euro per deel... :)
Roland, deze mag je dus als zodanig in de pot stoppen... :Y

Het zit al in de pot van Het Voorrijdweekend *O*
 
Ehmm, King gaat niet mee met het voorrijdweekend, dus tenzij jij iets van King ontvangen hebt denk ik niet dat dit klopt...
 
King verwacht nog meer donaties
En als die binnen zijn gaat hij uitdelen *O*
:+Idd
De voorrijders moet je te vriend houden :Y
Je kan je nog opgeven
Ga je gezellig mee :]
:+

Ik niet, ik hoef niet voor te rijden om te kunnen voorrijden... :P
Je hoeft me ook niet te vriend te houden... :N

Ik rij toch voorop en wie niet kan volgen, die kan wel eens zelf de weg terug moeten vinden...
Soms die ik er alles aan om de volgers juist kwijt te raken, hè Ted? Tenslotte moet iedereen zelfstandig de route kunnen rijden... :+
 
Ik niet, ik hoef niet voor te rijden om te kunnen voorrijden... :P
Je hoeft me ook niet te vriend te houden... :N

Ik rij toch voorop en wie niet kan volgen, die kan wel eens zelf de weg terug moeten vinden...
Soms die ik er alles aan om de volgers juist kwijt te raken, hè Ted? Tenslotte moet iedereen zelfstandig de route kunnen rijden... :+

Vrienden kan je niet genoeg hebben ;)
En er zijn meer mensen die dat gezegd hebben en nu mij vriend zijn :)
Die heet toevallig ook Rene en dat werd natuurlijk Remi :Y

En het voor rijden is gewoon leuk om te doen
Lekker bochten draaien
Als route voor rijder ben je er al geweest en pakken ze het niet meer van je af
En ik rij zelf de route zoals het hoort
Daar heb ik jou niet voor nodig :]
 
Vrienden kan je niet genoeg hebben ;)
En er zijn meer mensen die dat gezegd hebben en nu mij vriend zijn :)
Die heet toevallig ook Rene en dat werd natuurlijk Remi :Y

En het voor rijden is gewoon leuk om te doen
Lekker bochten draaien
Als route voor rijder ben je er al geweest en pakken ze het niet meer van je af
En ik rij zelf de route zoals het hoort
Daar heb ik jou niet voor nodig :]

Vrienden hebben is leuk, zonder meer... :Y

Maar geloof me, deze Remi heeft niet veel nodig. Voordeel van Remi zijn, is dat je ook niet met iedereen rekening hoeft te houden. Heel egoïstisch, maar soms is dat best lekker... :+

Wat voorrijden betreft, ik hoef er niet geweest te zijn, om voor te kunnen rijden... :N
Als er dit jaar een "spielerei gruppe" is ("snelle" groep), dan wil ik bij afwezigheid van Roland best voorop rijden. Daar hoef ik geen extra weekend voor op pad, om mijn onzekerheden aangaande de route weg te nemen... :P


;)
 
Ha!


Ik begreep heel de verwarring eigenlijk niet in eerste instantie maar om te verduidelijken heb ik de tekst aangepast naar:

Financiën
De prijs is:
  • Eerste weekend (4 nachten) €160
  • Tweede weekend (4 nachten) €160
  • Hele week (8 nachten) €320
  • Feestavond GRATIES (behalve drank). Blijf je slapen dan is het €40

LET OP: als je dat weekend er sowieso al bent dan hoef je natuurlijk niet bij te betalen voor de overnachting!

Duidelijk zo?

Betekend wel dat iedereen die 360 overgemaakt heeft die 40 euro teruggestort krijgt natuurlijk. Doe ik vanavond ofzo wel ff. Was me niet eens opgevallen weet je dat?


oh en Dienstmededeling
Sporrrrthans gaat de hele week mee *O* *O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Na 28 pb-tjes is het genoeg😡
Ik ga ook mee, ......als het nog mag.
Eerste weekend.
Ik ben door persoonlijke redenen een tijd afwezig geweest. En ook nog niet helemaal terug maar dat komt vast wel weer.
Heb al vrij gevraagd, en het geld gaat nu overgemaakt worden.

Erik


Hahah top Erik! Leuk dat je weer mee gaat!
 
Als er dit jaar een "spielerei gruppe" is ("snelle" groep), dan wil ik bij afwezigheid van Roland best voorop rijden.
;)

Ja ik ga er vanuit dat er wel weer behoefte zal zijn, en ik ga dat mijn mijn 55 peekaatjes niet trekken
 
Kopje drankpot toegevoegd. Niet discussieerbaar, take-it or leave-it puntje.

Drankpot
Na wat onsuccesvol geëxperimenteer de afgelopen jaren zonder drankpot gaan we vanaf dit jaar weer een drankpot hanteren; alle drankjes komen op één rekening per deelweekend. Je betaald dan gewoon het hoofdelijk gemiddelde. Echt, dat komt de gemoedelijkheid ten goede. Schrik niet, denk nou niet dat daardoor de rekening enorm oploopt; in de praktijk blijkt dat er helemaal niet tot diep in de nacht gezopen word want we willen allemaal de volgende dag weer kunnen rijden!
Wel zijn er regeltjes om excessen te voorkomen:
  • na 12 uur (00.00) gewoon je drankje betalen
  • geen drankpot op de feestavond (die zaterdag 29 mei)
 
*O*

Zo kennen we King weer. Gewoon: "zo gaan we het doen en niet zeuren!"
ik noem het "succesvolle formule"
*O*

PS. Ga je mee voorrijden?


Arrgghhh ik zou ZO GRAAG willen..... maar nee.


Betekend wel dat ik in het najaar tijd over heb.... ik wil altijd al een keer naar Polen rijden. Een vriendin komt hier vandaan: Zacopane. Fantastisch mooi daar!
 
Kopje drankpot toegevoegd. Niet discussieerbaar, take-it or leave-it puntje.

Drankpot
Na wat onsuccesvol geëxperimenteer de afgelopen jaren zonder drankpot gaan we vanaf dit jaar weer een drankpot hanteren
Twijfel nu tussen reeds betaalde inleg terugvragen OF maar 3 dagen te gaan (moeten O-) ) rijden :+ :P })

En dus om 24:00 naar mijn nest ( nou jah: 23:55 nog flink wat bestellen dan *O* ) , maar hoe vroeg s'ochtends gaat de bar dan weer open ? :9
 
Laatst bewerkt:
Vrienden hebben is leuk, zonder meer... :Y

Maar geloof me, deze Remi heeft niet veel nodig. Voordeel van Remi zijn, is dat je ook niet met iedereen rekening hoeft te houden. Heel egoïstisch, maar soms is dat best lekker... :+

Wat voorrijden betreft, ik hoef er niet geweest te zijn, om voor te kunnen rijden... :N
Als er dit jaar een "spielerei gruppe" is ("snelle" groep), dan wil ik bij afwezigheid van Roland best voorop rijden. Daar hoef ik geen extra weekend voor op pad, om mijn onzekerheden aangaande de route weg te nemen... :P


;)

Als Remi zijnde hoeven we ook geen rekening met jou te houden ;)

En om onzekerheden weg te nemen ga je naar Frankrijk stiekem op een circuit oefenen :Y
:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan