Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als Remi zijnde hoeven we ook geen rekening met jou te houden ;)

En om onzekerheden weg te nemen ga je naar Frankrijk stiekem op een circuit oefenen :Y
:+
Is ook beter, mensen die geen rekening met mij houden... O-)

Ik heb in Frankrijk afgelopen weekend ff 325 km opfriscursus gedaan. Anderen hebben daar een heel jaar voor nodig en dan kunnen ze het nog niet... ;)

Serieus? Ik heb helaas de tijd niet om wekelijks te rijden, dus ik ga doelgericht te werk...
 
Laatst bewerkt:
Is ook beter, mensen die geen rekening met mij houden... O-)

Ik heb in Frankrijk afgelopen weekend ff 325 km opfriscursus gedaan. Anderen hebben daar een heel jaar voor nodig en dan kunnen ze het nog niet... ;)

Serieus? Ik heb helaas de tijd niet om wekelijks te rijden, dus ik ga doelgericht te werk...
Vergeet je ook niet je rem oefeningen ? :X
 
Twijfel nu tussen reeds betaalde inleg terugvragen OF maar 3 dagen te gaan (moeten O-) ) rijden :+ :P })

En dus om 24:00 naar mijn nest ( nou jah: 23:55 nog flink wat bestellen dan *O* ) , maar hoe vroeg s'ochtends gaat de bar dan weer open ? :9
_O- ga eens stoker :P :+
Drankpot is een goede tussenweg nu *O* :}
Kan ik met gerust hart wat nog drinken naar 12 uur O-) In de middag al })
 
Is ook beter, mensen die geen rekening met mij houden... O-)

Ik heb in Frankrijk afgelopen weekend ff 325 km opfriscursus gedaan. Anderen hebben daar een heel jaar voor nodig en dan kunnen ze het nog niet... ;)

Serieus? Ik heb helaas de tijd niet om wekelijks te rijden, dus ik ga doelgericht te werk...

Sinds ik motor rij heb ik meer dan een half miljoen km gereden :]
Gewoon tijd voor gemaakt ;)
Maar dat telt natuurlijk niet :+
 
Sinds ik motor rij heb ik meer dan een half miljoen km gereden :]
Gewoon tijd voor gemaakt ;)
Maar dat telt natuurlijk niet :+
In den beginne reed ik veel...
Laatste 4 jaar niet meer. Eigen bedrijf, een kleine, meer hobby's...

Is niet zo'n ramp, rijden om het rijden doe ik niet meer. In NL is rijden sowieso nauwelijks leuk te noemen. Of de flitsbrigade ligt op de loer, of de wegen worden zo ingericht dat lekker rijden nauwelijks mogelijk is. Drempels op de dijk, dikke witte lijnen, split...

Dus ik ga niet meer voor de kwantiteit, maar voor de kwaliteit. Liever minder, maar als ik dan ga, dan zorg ik er voor dat het ook goed is. Dat ik lekker kan rijden, zonder gezeik. Zoals afgelopen weekend... :]
 
In den beginne reed ik veel...
Laatste 4 jaar niet meer. Eigen bedrijf, een kleine, meer hobby's...

Is niet zo'n ramp, rijden om het rijden doe ik niet meer. In NL is rijden sowieso nauwelijks leuk te noemen. Of de flitsbrigade ligt op de loer, of de wegen worden zo ingericht dat lekker rijden nauwelijks mogelijk is. Drempels op de dijk, dikke witte lijnen, split...

Dus ik ga niet meer voor de kwantiteit, maar voor de kwaliteit. Liever minder, maar als ik dan ga, dan zorg ik er voor dat het ook goed is. Dat ik lekker kan rijden, zonder gezeik. Zoals afgelopen weekend... :]

In het begin reed ik ook veel
Nu ook andere hobby`s een kleine inmiddels is hij al 5
Dus ik ga niet meer voor de kwantiteit, maar voor de kwaliteit.

Bruceachterop1_zpsd3c92d92.jpg


Dit hierboven is de enige reden dat ik in NL rij

Maar als ik dan ga rijden, dan zorg ik er voor dat het ook goed is. Dat ik lekker kan rijden, zonder gezeik.

GTR1400bochtje_zpsf52c39a5.jpg


Rij zo snel mogelijk de grens over en doe dat een 8 X per jaar en meestal toeren van 3 tot 8 dagen per keer.
Met en zonder het vrouwtje

Sacha%20Circuit_zpsr76rmzhs.jpg


quality time
 
Kleine komt niet achterop... :N
Duo rijden is niet aan mij besteed, zoals ook een vriendin die motorrijdt niet mijn ding is. Sommige zaken moet je voor jezelf houden... ;)
 
Maar al die reacties houd dit topic nog wel bovenaan he :P

Zoooo lekker weer nu buiten, hoop dat we met de week ook zulk weer hebben, afgelopen jaren hebben we het niet slecht gehad.
 
Nog 1 maand, 1 week en 6 dagen.

King, heb je al mooi weer besteld?
Kan me nog een zekere pre-meet herinneren in Maastrich waarbij de hemel op ons heerstortte.
 
Vrees daf je lang kan blijven wachten. Komt niet meer. Zie posts hierboven.

Btw. Over wachten gesproken:

Meest briljante opmerking gehoord in Tanzania vorige maand:

'We need more time for waiting.'
 
We need more space for talking...
Elke keer dat hier die topic politie komt, valt het topic stil... -O-

Je ziet hier zelfs meer politie, dan bij het Motorweekend. Typisch NL dus... :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan