Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
€80,- overgemaakt ivm de feestavond en één nachtje slapen. Voor mijzelf en veermitch

Edit- PB verstuurd aan Sjimmie. Laat dat contactformulier maar komen!
 
Laatst bewerkt:
Belangrijke mededeling

zojuist had ik contact met een van de hotels; ze willen graag duidelijkheid. Ik heb beloofd dat ik op 1 Mei aanstaande de definitieve gastenlijst door geef.

Kortom; de inschrijving sluit definitief op 1 mei om 17:00 's middags. Zegt het voort!
 
Nou dat komt mooi uit dan, had toch net besloten/geregeld de feestavond en het 2e weekend te doen (aangezien ik het zwarte woud van 2011 even gemist heb door bekende omstandigheden). Geld overgemaakt.
 
Ach bij mij is ook alles nog hetzelfde, zelfde motor, zelfde verzekering, zelfde telefoonnummer en zelfde vrouw ....... saai eigenlijk ....
 
Laat je vrouw het maar niet lezen.
Dan mag je meteen niet meer mee.
:+


Lol voor die geld nagenoeg hetzelfde.. alleen dat vrouw en motor is anders ...

Hoewel ze is net terug uit Sri Lanka en gister begon ze al weer te overleggen over waar nu volgende heen ...

Ow en ze gaat informeren of ze niet naar Nepal kan/mag van haar werkgever voor ondersteuning daar...(dat heb ik maar even afgeremd gezien de situatie momenteel hier thuis met haar, de vraag is alleen in hoeverre zij zich laat afremmen.)
 
Laatst bewerkt:
Toch viel dat tegen. We zijn best wel wat dingetjes tegen gekomen in de routes (wegwerkzaamheden waar je echt niet omheen kunt, routes die te lang zijn, etc..)

Voor het Zwarte Woud komt er in ieder geval een nieuwe terugroute, want die is echt slecht te rijden en duurt veel te lang, zeker na 10 dagen.

Voorrijden is zeker leuk !!
 
Ga je nu hier lopen mauwen? De route was lang, maar zou over een heel mooi stukje Luxemburg zijn gegaan, als we niet zeik en zeiknat geregend waren.
 
Ga je nu hier lopen mauwen? De route was lang, maar zou over een heel mooi stukje Luxemburg zijn gegaan, als we niet zeik en zeiknat geregend waren.

De lengte maakt mij niet uit en het stukje Luxemburg moet de dag redden?
Als je al voor kennis heb over de route moet je er wat mee doen.
De mensen die hier over beslissen hebben een boven gemiddeld IQ
Dus dan mag je er wel wat van verwachten lijkt mij.
Dus heb alleen een opmerking er over gemaakt.
Net als ik dat over de rest van de routes heb gedaan.
Als niemand wat zegt word het nooit wat.

Even goede vrienden hoor :)
 
Ach, de terugroute is altijd het ondergeschoven kindje .....

- ± de helft haakt al voortijdig, of zelfs vanaf hotel af, sommigen verzinnen zelfs smoesjes als andere motortreffens de andere kant op :P
- Het is en blijft een lang stuk terug
- Aan einde weekend/week is bij de meesten de fut er wel uit
- De bepakking op de motor helpt ook niet mee
- Volgende dag moet er voor "de meesten" weer gewerkt worden en/of zit er een gezin etc thuis te wachten .....

En lees "luxemburg" route ? Ene kant erg leuk, idd mooi gebied EN hoog "back to the roots" gehalte ivm 10jaar-feest, maar of dat zo tot recht komt aan t einde van de week ? Immers naast bovenstaande punten betekent het ook veel extra km's ivm de te maken "hoek" ipv "Johanniskreuz>Morbach>Piesport" snelweg/binnendoor-mix ( om maar een optie te noemen )
 
Laatst bewerkt:
Het probleem was vooral de snelheid in Frankrijk. Er was geen doorkomen aan en omdat het regende viel het erg tegen. We hebben 5,5 uur gereden over de eerste 250 km. Dat is echt te langzaam en dat lag niet aan ons.

Ik maak een "rechte" route met hier en daar stukjes snelweg. Sowieso pas ik de routes nu aan en stuur ze naar Fred voor controle en bewerking op NT kaarten. Zal ik jou ook in de loop houden?
 
Zal ik jou ook in de loop houden?
Vind het altijd wel leuk, maar vertrouw ook op jouw en de andere voorrijders kunde en wijsheid *D

Net zoals er meerdere wegen naar Rome leiden gaan er ook meerdere wegen naar huis, elk met zijn voor- en nadelen, dus laat me ook graag verrassen : Ik heb nu eenmaal voor mezelf een route in mijn hoofd, en zo zie ik nog eens wat anders ;)
 
Laatst bewerkt:
Ach, de terugroute is altijd het ondergeschoven kindje .....

- ± de helft haakt al voortijdig, of zelfs vanaf hotel af, sommigen verzinnen zelfs smoesjes als andere motortreffens de andere kant op :P
- Het is en blijft een lang stuk terug
- Aan einde weekend/week is bij de meesten de fut er wel uit
- De bepakking op de motor helpt ook niet mee
- Volgende dag moet er voor "de meesten" weer gewerkt worden en/of zit er een gezin etc thuis te wachten .....

En lees "luxemburg" route ? Ene kant erg leuk, idd mooi gebied EN hoog "back to the roots" gehalte ivm 10jaar-feest, maar of dat zo tot recht komt aan t einde van de week ? Immers naast bovenstaande punten betekent het ook veel extra km's ivm de te maken "hoek" ipv "Johanniskreuz>Morbach>Piesport" snelweg/binnendoor-mix ( om maar een optie te noemen )

Zal ik eens bij voorbaat aangeven dat ik deze keer sowieso direct vanaf het Hotel naar huis knal op de laatste dag! :Y

Simpelweg omdat ik dan meer dan genoeg kilometers gemaakt heb, lekker naar huis wil, mijn gezinnetje wil zien en vooral omdat ik jullie dan meer dan zat ben... })

Al zat dat laatste andersom ook wel gelden... ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan