Hét MF Motorweekend 2015 - 10e Editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
sommigen verzinnen zelfs smoesjes als andere motortreffens de andere kant op
Ruik ik jaloezie? :P hoop dat het weer mee zit, maar nog lekker een weekje in een ruime tent genieten van de omgeving en hopelijk wat zon is voor mij reden genoeg om niet mee terug te rijden :P
En vorig jaar heb ik een heerlijk weekje zuid frankrijk in de volle zon gehad.
 
Ruik ik jaloezie? :P hoop dat het weer mee zit, maar nog lekker een weekje in een ruime tent genieten van de omgeving en hopelijk wat zon is voor mij reden genoeg om niet mee terug te rijden :P
En vorig jaar heb ik een heerlijk weekje zuid frankrijk in de volle zon gehad.
Nee hoor, is je van harte gegund :) was plaagstootje ;)

Na ja, wel jaloers natuurlijk, maar dat was niet de "voeding" ;) )
 
Zal ik eens bij voorbaat aangeven dat ik deze keer sowieso direct vanaf het Hotel naar huis knal op de laatste dag! :Y

En vooral omdat ik jullie dan meer dan zat ben... })

Al zat dat laatste andersom ook wel gelden... ;)

Dat is lekker
Eerst zeggen dat je voor rijder bent van de snelle vlieg groep.
En nu zeggen dat je de laatste dag snel naar huis rijd en ons meer dan zat bent.
Zo worden we nooit vrienden :+
 
Hmmmm..... Als Roland niet had besloten om per 1 Mei het "aanmelden" voor het weekend een halt toe te roepen dan had dat gezien de reacties hier ook weinig meer uit gemaakt :P

Als ik hier als "perfect stranger" zou gaan lezen dan .....
 
Laatst bewerkt:
Hmmmm..... Als Roland niet had besloten om per 1 Mei het "aanmelden" voor het weekend een halt toe te roepen dan had dan gezien de reacties hier ook weinig meer uit gemaakt :P

Als ik hier als "perfect stranger" zou gaan lezen dan .....
Zou je een zak zout kopen voor het weekend... :)
 
Er staan in de OP nu maar twee mensen die alleen deel twee gaan rijden (Dopey en Nocturna). De heenreis naar het Zwarte Woud is nu best lang. Zal ik daar een stuk snelweg aan het begin doen om even wat tijd te winnen?
 
Zou je een zak zout kopen voor het weekend... :)

Neuh.... Zak "Napoleon" zuurtjes mee én gaan :P

Er staan in de OP nu maar twee mensen die alleen deel twee gaan rijden (Dopey en Nocturna). De heenreis naar het Zwarte Woud is nu best lang. Zal ik daar een stuk snelweg aan het begin doen om even wat tijd te winnen?

Kun je niet het stuk tussen de Eifel en het Zwarte Woud als snel/B-weg pakken zodat je relaxed de Eifel uit rijd en weer lekker rustig het Schwarzwald in kunt rijden?

Dus tot de eerste koffiestop binnen door, dan wat snel/B wegen tot aan de middag koffiestop (dus incl. de lunchstop) én daarna vervolgens vanaf de middag koffiestop weer binnendoor?

Klikje...

Vanaf Ramstein dus even een hoekje via Frankrijk gaan halen, zonder péage aan te doen...
 
Laatst bewerkt:
Er staan in de OP nu maar twee mensen die alleen deel twee gaan rijden (Dopey en Nocturna). De heenreis naar het Zwarte Woud is nu best lang. Zal ik daar een stuk snelweg aan het begin doen om even wat tijd te winnen?

Nicole kennende stap die s"morgens op de motor en knalt in 1x naar het hotel of naar huis.
 
zo ehh houden we het wel gezellig?

Laat ik even de prioriteiten voor dit weekend in juiste volgorde zetten

- Gezelligheid
- lekker sturen

Wie zich daar niet in kan vinden die is in het verkeerde topic beland.


Goed. ik ga weer 's ff de bank bekijken, zouden er betalingen (inschrijvingen) binnen zijn? oeoe spannend!
 
Gedaan, lijstje bijgewerkt:

Joepe welkom weer mensen! *O* *O* *O* *O*

Meteen ook even per locatie uitgerekend qua aantallen:

Deel 1: 18 (hele week) + 13 (deel 1) = 31
Deel 2: 18 (hele week) + 3 (deel 2) = 21
Feestavond: 18 (hele week) + 13 (deel 1) + 3 (alleen feestavond) = 34
 
zo ehh houden we het wel gezellig? !
Ach ja,

Clown kennen we ( en weten dat hij stiekem heel lievvv is :j ) en Turbo laat zich niet kennen en gaat er lekker tegenin ..... ( denkende dat dat nog zin heeft .... :+ )

Lees t liever ook niet, maar denk dat ze er beiden wel de lol van inzien O-) ( Nu de rest nog :P )

[me="Ted"]vind het juist goed dat zulke "karakters" ook graag mee willen EN mogen, kunnen ze mij ook niet weigeren :$ :9[/me]
 
Laatst bewerkt:
Ach ja,

Clown kennen we ( en weten dat hij stiekem heel lievvv is :j ) en Turbo laat zich niet kennen en gaat er lekker tegenin ..... ( denkende dat dat nog zin heeft .... :+ )

Lees t liever ook niet, maar denk dat ze er beiden wel de lol van inzien O-) ( Nu de rest nog :P )

Nou laat mij de pussy dan maar zijn maar ik opteer toch voor wat normalere omgangsvormen. R-e-s-t-e-c-p enzo.
 
Dopey heeft t niet zo met Frankrijk, dus denk niet dat hij DAT gaat doen (in Frankrijk rijden) ;)

Dopey komt op eigen gelegenheid naar het tweede logeeradres en rijdt voor zover ik weet via Luxemburg dus die heeft sowieso niks met die route van doen.

Dat andere: Ja, je hebt gelijk in het geval mensen welke hier iets lezen bekend zijn met één of meerdere mensen welke hier iets posten/roepen.

Als "perfect stranger" zou ik me zelf niet eens met een "hallo" durven mengen in zo'n discussie :o
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan