Hét MF Motorweekend 2024

Toen we een paar jaar geleden gingen voorrijden in de Vogezen lag er inderdaad nog volop sneeuw. Daar lijkt op dit moment geen sprake van te zijn. Er ligt nergens sneeuw in de Vogezen.

Sterker nog, het is vandaag prachtig weer op de Ballon d'Alsace:
1711031096476.png


Wel jammer dat de motorrijder net op zijn kop lijkt te krijgen van meneer agent. (webcams hier: Webcam au Parc Naturel Régional des Ballons des Vosges)
 
Toen we een paar jaar geleden gingen voorrijden in de Vogezen lag er inderdaad nog volop sneeuw. Daar lijkt op dit moment geen sprake van te zijn. Er ligt nergens sneeuw in de Vogezen.

Sterker nog, het is vandaag prachtig weer op de Ballon d'Alsace:
Bekijk bijlage 1986769

Wel jammer dat de motorrijder net op zijn kop lijkt te krijgen van meneer agent. (webcams hier: Webcam au Parc Naturel Régional des Ballons des Vosges)
Tof, daar heb ik eind agustus nog gestaan! Een maandagochtend, maar twee fietsers op weg naar boven tegengekomen, verder helemaal leeg. Heerlijk.
 
Ja, dat was wel echt een heel erg nat weekend. Toen hadden we bij het voorrijden sneeuw op alle passen (dat er werkelijk alleen een strookje asfalt van 20 cm was om overheen te rijden en maar hopen dat dat strookje niet ophield) en kwam op de terugweg de sneeuw horizontaal voorbij in Luxemburg, waar de route ons door een of ander knollenveld stuurde.

Tijdens het echte weekend was het zeik- maar dan ook zeiknat in de Vogezen.
 
Het heeft de afgelopen tijd al zoveel geregend dat het op is daarboven. Zeker weten O-)
 
Aaahh ik ben een paar dagen vergeten; weekend he :-)

Maar over
1711362268335.png

dagen sluit de inschrijving!
 
Nog 6 bedden! Wie maakt me los?

Je hebt nog

1711441027912.png


Dagen om erover na te denken
 
Ik heb me opgegeven, zojuist betaald.
Leuk! Welkom. Betaling gezien. Pm me even je telefoonnummer dan voeg ik je toe aan ons whatsapp groepje.

Zodra ik achter m'n pc zit zal ik je ook in de lijst in de startpost opnemen
 
Nu Turborick mee gaat hebben we dus maar 5 bedjes over, en slechts
1711531535491.png

dagen om ze te verkopen!


Wie gaat er mee? Als Rick durft, dan durf jij ook 8-)
 
Ontzettend leuk plan, ik ben zelf wel heel nieuw in de motorwereld. Wellicht geef ik mij op voor de volgende editie!
Ook voor nieuwelingen is dit juist een leuk weekend. Als er genoeg zijn, doen we meestal wel een beginnersgroepje, met ook echt wat training voor hoe je moet rijden in heuvelachtig gebied. Daar leer je in een paar dagen meer van, dan maanden rijles in Nederland.
 
Toen ik de eerste keer mee ging had ik nog nooit een haarspeldbocht gezien. In het begin van dat weekend ging ik daar stapvoets doorheen (dat was toen in het Zwarte Woud). Na een paar dagen reed ik vol vertrouwen de bochten in.
 
Ook voor nieuwelingen is dit juist een leuk weekend. Als er genoeg zijn, doen we meestal wel een beginnersgroepje, met ook echt wat training voor hoe je moet rijden in heuvelachtig gebied. Daar leer je in een paar dagen meer van, dan maanden rijles in Nederland.
Dat geloof ik idd. Volgend jaar verwacht ik ook wat vrienden met motor, dan kunnen we mooi samen gaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan