Haha, het moest er ooit van komen

Ben juist blij man, dat ding trekt best lekker, en 25kw op kenteken dus geen gezeik meer.
 
Mooi man lekker zoek gereen worden door n shopper :P

Geintje hoor je moet allemaal ergens beginnen,beter een 25 kw dan helemaal geen motor.
Ik kon gelijk zwaar gaan rijden maar ben nu ook weer n lichte aan het opknappen,heb daar zeker net zoveel rijplezier mee :]

Groeten Magnamannetje.
 
heb je eindelijk het licht gezien :') :') :')
:Y
Toch ingezien dat het wel belangrijk is ?
:Y

@ Die discussie:

ik heb het ook een hele tijd goed proberen te praten voor mezelf, maar als puntje bij paaltje komt ben je gewoon gruwelijk de lul als je onverzekerd rondrijdt. Ook kun je keihard in je aars worden geneukt wanneer je op uitdraai rijdt, want wanneer een verzekeraar opeens 1 ton kan betalen dan doen zij er echt wel alles aan om eronderuit te komen hoor. Heb verhalen gehoord waar ik niet vrolijk van word. Nu dus eindelijk een motor die echt 25 kw is (kenteken!) mooier kan dus niet :)
 
Laatst bewerkt:
:Y:Y

@ Die discussie:

ik heb het ook een hele tijd goed proberen te praten voor mezelf, maar als puntje bij paaltje komt ben je gewoon gruwelijk de lul als je onverzekerd rondrijdt. Ook kun je keihard in je aars worden geneukt wanneer je op uitdraai rijdt, want wanneer een verzekeraar opeens 1 ton kan betalen dan doen zij er echt wel alles aan om eronderuit te komen hoor. Heb verhalen gehoord waar ik niet vrolijk van word. Nu dus eindelijk een motor die echt 25 kw is (kenteken!) mooier kan dus niet :)

Dat valt ook wel mee....je hoord wel meer O-)

Een half jaar geleden heb ik me oude 6 plat gereden, deze was wel begrenst, maar had er alleen een uitdraai van, totaal geen problemen met de verzekering onder vonden.

Afgelopen week ben ik aangehouden voor Art.5 toen werd er ook niet naar gevraagt of gekeken of ik een beginnende bestuurder was en/of de motor wel begrenst was. Toen werd er alleen maar gevraagd naar mijn rijbewijs :')
 
Dat valt ook wel mee....je hoordt wel meer O-)

Een half jaar geleden heb ik me oude 6 plat gereden, deze was wel begrenst, maar had er alleen een uitdraai van, totaal geen problemen met de verzekering onder vonden.

Afgelopen week ben ik aangehouden voor Art.5 toen werd er ook niet naar gevraagt of gekeken of ik een beginnende bestuurder was en/of de motor wel begrenst was. Toen werd er alleen maar gevraagd naar mijn rijbewijs :')

als anderen in de sloot springen...
 
:Y:Y

@ Die discussie:

ik heb het ook een hele tijd goed proberen te praten voor mezelf, maar als puntje bij paaltje komt ben je gewoon gruwelijk de lul als je onverzekerd rondrijdt. Ook kun je keihard in je aars worden geneukt wanneer je op uitdraai rijdt, want wanneer een verzekeraar opeens 1 ton kan betalen dan doen zij er echt wel alles aan om eronderuit te komen hoor. Heb verhalen gehoord waar ik niet vrolijk van word. Nu dus eindelijk een motor die echt 25 kw is (kenteken!) mooier kan dus niet :)
Heb je helemaal gelij in. :)
Goed dat je zo verstandig bent.
Ik heb mijn 25kw periode ook gewoon normaal afgelegt sinds dat ik die kawa reed.
En ik heb me er niet op verveeld.

En iedereen moet het maar voor zichzelf weten maar ik wou het risico liever niet lopen.
 
Heb je helemaal gelij in. :)
Goed dat je zo verstandig bent.
Ik heb mijn 25kw periode ook gewoon normaal afgelegd sinds dat ik die kawa reed.
En ik heb me er niet op verveeld.

En iedereen moet het maar voor zichzelf weten maar ik wou het risico liever niet lopen.
Reed je voor je kawa dan ook illegaal rond?

ik vind die gs500 tot nu toe leuker dan de cbr, puur omdat je er meer wind op vangt, veel meer beleving... Had de volgende dag weliswaar wat spierpijn in mijn nek, een snelweg rit van 165 km is best wennen op zo'n apparaat! :Y
Denk dat ik SM/ Naked wil gaan rijden in de toekomst.
 
Reed je voor je kawa dan ook illegaal rond?

ik vind die gs500 tot nu toe leuker dan de cbr, puur omdat je er meer wind op vangt, veel meer beleving... Had de volgende dag weliswaar wat spierpijn in mijn nek, een snelweg rit van 165 km is best wennen op zo'n apparaat! :Y
Denk dat ik SM/ Naked wil gaan rijden in de toekomst.

Mijn eerste motor een soes 400 was blijkbaar alleen 25kw op kenteken.
Daar kwam ik later achter toen die op de testbank was geweest.
Maar mijn kawa op 25kw was sneller dan mijn soes 400 volvermogen.

Vorig jaar tegen iemand met een vol vermogen ZXR 400 gereden snelweg op.
volgas en hij hield me niet bij.
Pas toen hij 210 op de teller had staan kwam hij dichterbij. _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan