Harley framenummers..

Muis heb ik ook....... Goodnight

Danny, inderdaad er zijn heel veel van die papierkes en ik denk dat ik te laat ben. Ga toch eens informeren bij de RDW.

:W


full
 
Tja, voorlopig zijn er in principe nog geen of zogoed als geen regels...Het veiligste is als je een motor van een ander frame voorziet om je origineel frame bij te houden zodat ze kunnen verifieren dat je inderdaad je framenummer hebt overgeklopt...alhoewel ik enkele jongens met Walz of Penz apparaten ken die naar Brussel zijn geweest om een "goedkeuring als enig voertuig" uit te laten voeren en dat lukte zonder veel problemen..het moet dan wel een frame zijn van een officiele fabrikant met bijhorende nummers en attest maar dat leveren de meeste bekende framebouwers wel erbij. Op het kenteken staat dan bijvoorbeeld merk Walz 1600cc enz...ook vermelden ze éénzitter of 2-zitter naargelang het zadel je gemonteerd hebt...ik heb jongens geweten die met hun nog niet volledig afgewerkte en dus niet lopende motor naar die keuring gingen...zonder problemen gekeurd! ;) (zo'n helm hepikook... ;) )
 
Laatst bewerkt:
Deze nog en dan geef ik het op meer kunnen we toch niet hetzelfde hebben ... hoop ik

Brilleke .... Carnavals bazaar uit ....... België _O-


full


Goodnight
 
_O- (Hoeveel van die flake helmpie's heb jij Knuk? : })

Momenteel 4, maar ik heb een onbedwingbare behoefte om eBay af te struinen naar vintage zooi, dus dat konden er wel eens meer worden...
Ik moet bijvoorbeeld nog een rebel flag uitvoering hebben en een captain america... en... en...

@ Frenske: Ik zie dat we andere speakerts hebben! ;)
Tijd om te gaan slapen, truste!
 
Momenteel 4, maar ik heb een onbedwingbare behoefte om eBay af te struinen naar vintage zooi, dus dat konden er wel eens meer worden...
Ik moet bijvoorbeeld nog een rebel flag uitvoering hebben en een captain america... en... en...

@ Frenske: Ik zie dat we andere speakerts hebben! ;)
Tijd om te gaan slapen, truste!

rebel.jpg

buco.jpg
 
Jaja...ik herkende het ook..! Dat is zo een limited edition apehanger uitgebracht door DELL, met links en rechts een beugel araan om een toetsenbord op te monteren! _O- _O- _O- :N
 
Het moet niet gekker worden....

Ik kom er dus gisterenavond achter via een collega van me, en zie 't net dus ook op de RDW site staan, dat, als je een zelfbouw fiets bouwt en laat keuren, je ook nog BPM moet gaan betalen over je zojuist afgebouwde, gekeurde motorfiets die je waarschijnlijk al de laatste cent uit je portemonnee heeft gerukt omdat de bouw tegenzat of whatever... Het moet, omdat het toch wordt beschouwd als een nieuw voertuig.. Geen BPM, dan ook geen kenteken.

Kruideniersmentaliteit noemen ze zoiets toch, niet..?

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :
 
Het moet niet gekker worden....

Ik kom er dus gisterenavond achter via een collega van me, en zie 't net dus ook op de RDW site staan, dat, als je een zelfbouw fiets bouwt en laat keuren, je ook nog BPM moet gaan betalen over je zojuist afgebouwde, gekeurde motorfiets die je waarschijnlijk al de laatste cent uit je portemonnee heeft gerukt omdat de bouw tegenzat of whatever... Het moet, omdat het toch wordt beschouwd als een nieuw voertuig.. Geen BPM, dan ook geen kenteken.

Kruideniersmentaliteit noemen ze zoiets toch, niet..?

:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :
:r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :
dat klopt ja, maar alleen over de NIEUWE delen......

dus als je kans ziet om van bijna alles bonnetjes te hebben die het als gebruikt kwalificeren is het nog wel te doen...
 
Is dat zo......

Maar stel nou dat ik begin met een Panframe van '55 zonder kenteken... Moet ik daar dan wel weer een tekening van hebben..???

Oh nee... Zo'n bewijs van waar het vandaan komt etc..

WAT EEN KUTZOOI ALLEMAAL!!



Er zit maat één ding op. Originele schroothoop kopen met kenteken. Alles eraf donderen wat je niet nodig hebt en verkopen. En dan gewoon bouwen wat je wilt. En schijt hebben aan al die regeltjes zoals een hoop gasten hier al zeggen.

Heb 'k met m'n Trump ook gedaan... Robin ook met z'n Pan.. En Knukkel ook... Toch "the best way to go" denk ik...
 
Er zit maat één ding op. Originele schroothoop kopen met kenteken. Alles eraf donderen wat je niet nodig hebt en verkopen. En dan gewoon bouwen wat je wilt. En schijt hebben aan al die regeltjes zoals een hoop gasten hier al zeggen.

Heb 'k met m'n Trump ook gedaan... Robin ook met z'n Pan.. En Knukkel ook... Toch "the best way to go" denk ik...
waarom denk je dat ik blijf zoeken ????

dat gelazer met keuren zie ik elke dag bijna bij de lokale HD boer, wat een ellende, ik begin er niet aan.......
 
Veelbelovend, maar kijk es goed naar de foto... Is een alleen maar een mock up en er ontbreekt nogal wat (olieleidingen, stoterstangen van de achterste pit bijvoorbeeld).
Wel een paar coole onderdelen (kleppedeksels, magneet), maar imho te duur voor wat er staat... maar er valt misschien stevig te onderhandelen.


Je hebt helemaal gelijk Knuk... 'k heb die jongen ook al een paar keer gemailed..
 
Terug
Bovenaan Onderaan