Harley framenummers..

Knuk, de buizen die onderaan van de bakmounting naar de achterasplaten lopen zeg maar hebben die een vrij heftige en niet al te vloeiende knik erin waar ze omhoog lopen?...Edlund for sure... :Y
 
Laatst bewerkt:
Knuk, de buizen die onderaan van de bakmounting naar de achterasplaten lopen zeg maar hebben die een vrij heftige en niet al te vloeiende knik erin waar ze omhoog lopen?...Edlund for sure... :Y

Weet ik niet uut het hoofd...
Ik ga vanavond ff een foto maken en post die wel even.
Tnx!
 
Nou... Niet door mij..

Ik zie wel vaker dat mensen iets voor b.v. €5000,- te koop hebben en dan gaat er één of andere mongoloid €350,- bieden.. Wat zijn dat voor mensen..????? :?

Ik ga eerst nog maar 's effe in de States rondkijken... You never know what you run into.
 
Is een vette 120ci Harmon Shovel niks voor jou?
Wel gaaf...alleen zeer moeilijk aan te komen...
 
Nou... Niet door mij..

Ik zie wel vaker dat mensen iets voor b.v. €5000,- te koop hebben en dan gaat er één of andere mongoloid €350,- bieden.. Wat zijn dat voor mensen..????? :?
tot drie keer toe een bod van dezelfde gast van 1000 euri op mijn Guzzi terwijl er duidelijk staat dat 4950 de prijs is...

bod telkens weer verwijderd maar na de derde keer heb ik hem een mailbom van 10.000 mailtjes gestuurd, nooit meer iets van vernomen... :X
 
Danny, ik bedachte me dat ik ooit al een foto had gepost...
Is het hier aan te zien?

full
 
Knuk, de buizen die onderaan van de bakmounting naar de achterasplaten lopen zeg maar hebben die een vrij heftige en niet al te vloeiende knik erin waar ze omhoog lopen?...Edlund for sure... :Y
Ik zal vanavond ook een piccie van mijn frame op dat deel opzoeken.
ik heb nl een "originele" en "echte"...
 
Moeilijke hoek Knuk, maar volgens mij is het inderdaad een Edlund ja ! Ga je een hydraulische trommel gebruiken? (you've got mail)
 
Laatst bewerkt:
"vrij heftige en niet al te vloeiende knik erin waar ze omhoog lopen"...

Ik vind die "knik" bij Knukkel erg meevallen, en ook bij mijn frame kan ik niet echt van een knik spreken. Ik heb helaas geen goede detail foto beschikbaar. en het frame staat even niet bij mij thuis maar bij een niet nader te noemen.... nou ja, je weet wel

wacht toch een foto..

DSC01025.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan