Harley softail springer vs Heritage or roadking

Klopt alleen de verkoper gaf me de raad om dit door de monteur te laten doen.

Nog bedankt voor je uitleg in je mail. Had eerst de Heritage met het softail frame in mijn hoofd zitten en de road king custom. Door je advies een proefrit op de op de road king geregeld en ben aardig om. Je heb geen woord teveel gezegd, voor zo'n bak stuurt het best lekker :9~ en ik vermoed dat je uit moet kijken om niet met je treeplank aan de grond te rijden. :Y

Wanneer ga je dat vreselijke beest met drie cilinders ophalen? [/gein modus] Volgens mij rijdt tie ook op diesel ;) . Zal wel wennen zijn zo'n kanon onder je

Whoeaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zou ik in ieder geval door een monteur laten doen. _O- :P
Ik zeik in mijn broek> _O-
 
Tuurlijk!

Maar ik weet niet of je al eens een fietsenband hebt opgepompt? Nou, dit is ietsie makkelijker; het enige wat je nodig hebt is een speciaal (redelijk) duur handpompje (al dan niet OEM _O- ) paar keer pompen en klaar Hubby.

Lees dit maar eens door.

Bugs,
Ik weet een goed mannetje /monteur om de motors te laten poetsen.
Als we met twee komen krijgen we korting. _O- _O-
 
Bugs,
Ik weet een goed mannetje /monteur om de motors te laten poetsen.
Als we met twee komen krijgen we korting. _O- _O-

Doet'ie dan ook de lucht bijvullen, lampcontrole, sluitwerkcheck's, handvaten & pedalen opstroeven, banden opkleuren (wit & zwart!!!!!)?

:9~
 
Tuurlijk!

Maar ik weet niet of je al eens een fietsenband hebt opgepompt? Nou, dit is ietsie makkelijker; het enige wat je nodig hebt is een speciaal (redelijk) duur handpompje (al dan niet OEM _O- ) paar keer pompen en klaar Hubby.

Lees dit maar eens door.

hahahahahahaha plassen, lachen nou zo zie je maar weer. Gelukkig is er het forum, dus bij deze zaak ga ik niet kopen. Gaf ook de minst leuke prijs zonder inruil.

en bang dat ik me vanaf nu onsterfelijk heb gemaakt als nog niet harley rijder :?

Maarre murpf jij heb toch ook weleens een voorgedraaid jointje geblowt })


Maar kan ook zijn dat hij het lucht eruit laten lopen bedoelde :?

Misschien gebruiken ze daar een heel bijzonder pompje. En als oud wielrenner genoeg banden opgepompt :( :(
 
Laatst bewerkt:
hahahahahahaha plassen, lachen nou zo zie je maar weer. Gelukkig is er het forum, dus bij deze zaak ga ik niet kopen. Gaf ook de minst leuke prijs zonder inruil.

en bang dat ik me vanaf nu onsterfelijk heb gemaakt als nog niet harley rijder :?

Maarre murpf jij heb toch ook weleens een voorgedraaid jointje geblowt })


Maar kan ook zijn dat hij het lucht eruit laten lopen bedoelde :?

Misschien gebruiken ze daar een heel bijzonder pompje. En als oud wielrenner genoeg banden opgepompt :( :(

In ieder geval altijd blijven lache. :)
 
Klopt alleen de verkoper gaf me de raad om dit door de monteur te laten doen.

Nog bedankt voor je uitleg in je mail. Had eerst de Heritage met het softail frame in mijn hoofd zitten en de road king custom. Door je advies een proefrit op de op de road king geregeld en ben aardig om. Je heb geen woord teveel gezegd, voor zo'n bak stuurt het best lekker :9~ en ik vermoed dat je uit moet kijken om niet met je treeplank aan de grond te rijden. :Y

Wanneer ga je dat vreselijke beest met drie cilinders ophalen? [/gein modus] Volgens mij rijdt tie ook op diesel ;) . Zal wel wennen zijn zo'n kanon onder je

Ik heb de treedplanken in de hoogste stand staan, dan kun je net even iets verder. Als je de grond raakt hoor je de treedplanken wel schrapen en kun je nog een klein stukje platter. Ik heb de king echter wel eens verder gedrukt en dan raak je de grond met de bevestiging waar de treedplank op zit gemonteerd en die gaat niet mee. Ik kan je vertellen dat je er dan heel druk mee wordt om het rubber op het asfalt te houden. '(
Ik ga in maart/april ff shoppen.

Tuurlijk!

Maar ik weet niet of je al eens een fietsenband hebt opgepompt? Nou, dit is ietsie makkelijker; het enige wat je nodig hebt is een speciaal (redelijk) duur handpompje (al dan niet OEM _O- ) paar keer pompen en klaar Hubby.

Lees dit maar eens door.

Volgens mij kan het ook wel met een fietspomp. Is dezelfde maat als een autoventiel. Is alleen korter zodat je er niet een aansluiting van het tankstation op kunt drukken. Als je een verloopventiel hebt kun je die gewoon met de fietspomp oppompen. Er hoeft tenslotte ook maar heel weinig in.
 
Laatst bewerkt:
Ik zou de pomp van de benzinepomp ook maar niet inzetten als ik jou was.

Als je je systeem wilt opblazen echter, is het weer wel een goed idee........ |(
 
Gisteren twee proefritten gemaakt. 1 op de springer en 1 op de road king. De roadking heeft bij mij de meeste indruk achtergelaten. Stuurt best goed en weinig gevoelig voor spoorvorming. Vering stond wat zacht maar dat is achter bij te stellen en voor zou ik een iets zwaardere veer er in knallen. Echte verbetering vond ik de dubbele remschijf.

Door het natte weer heb ik niet echt gek kunnen doen. Koppel is gewoon goed en dit was nog het type met een 1450 blok. Later heb ik nog een ruit op de road king laten zetten en dan is het wel heel erg comfortabel rijden.

Tja een Harley geeft me (net als bij een duc) het gevoel dat je een motor onder je ballen ................ Heeft ook te maken met de liefde voor een twin.
dat zei ik O-)...
 
het enige wat je nodig hebt is een speciaal (redelijk) duur handpompje (al dan niet OEM _O- ) paar keer pompen en klaar Hubby.

Lees dit maar eens door.

Inderdaad! Het is zeer belangrijk dat je het jusite pompje gebruikt om dit te doen, anders zijn je schokdempers zo kapot.

Daarom waarschijnlijk dat de dealer zei om dit door de monteur te laten doen.

Pompje kost iets van een 25 euro dacht ik me te kunnen herinneren.
 
Daarom waarschijnlijk dat de dealer zei om dit door de monteur te laten doen.

Welnee man! Je vraagt gewoon hoeveel druk erin moet (en dat wordt gegeven in psi's en niet in Bar, beetje pompen (= lees hoeveel het pompmeterje aangeeft) en dan stoppen met Lee Towers bewegingen. Daarvoor hoef zelfs ik (....) niet naar een Authorised Meganix.

Pompje kost iets van een 25 euro dacht ik me te kunnen herinneren.

Oftewel $ 27,95. Maar zo'n ding moet je gewoon ff lenen bij je mannetje; je gebruikt dat zo zelden....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan