Help

Maakt niet uit wat je met, op, onder, om of rond tafeltjes doet: mannen komen van mars vrouwen komen venus, of zoiets, kortom: kansloos advies. Als mannen een motorrijbewijs willen: zelf regelen. Als geen geld, dan moet je werken, bijvoorbeeld: krantenwijk. Voor vrouwen geldt hetzelfde, niet piepen, dat komt er van gelijke rechten. :+

Voor cavia's trouwens ook, maar ik weet niet zeker of die in aanmerking komen voor enige rijbewijscategorie. Nu ik erover nadenk: mss zijn die beestjes wel uitermate geschikt als krantenbezorger, een stuk goedkoper dan TS wss, dat wel. Maar dat helpt TS niet echt, tenzij-ie een cavia is...


Ach in bepaalde landen is cavia een delicatesse, dus een krantje bezorgen moet ook nog wel lukken.
 
Postbode worden, van gleuf naar gleuf tot je zak leeg is. Dan ben je erna ook zo van je vrouw af.
 
full


En dat van die kranten/reclamebladen bedelen ... ja, als je het eens goed uit telt houdt je er netto niet veel aan over ... veel te weinig voor het harde werk dat je in weer en wind moet doen, waarbij je dan ook nog is regelmatig een hond achter je aan krijgt ...
Ik spreek uit ervaring. Heb twee krantenwijken gehad (1 gaf niet genoeg winst) en was er pakweg 35u per week mee bezig, bovenop mijn gewone full time baan.

Na minder dan een maand zag ik er het nut al niet meer van in, maar heb het 6 maand moeten uitzweten, anders kwam ik met contractbreuk te zitten ...

Was blij dat die 6 maand voorbij waren.

Nee, dan 100x liever gaan fruit plukken van eind agustus tot begin oktober, en eventueel nog enkele maanden fruit sorteren. Ook hard werk allemaal, maar je wordt er wel relatief goed voor betaald. Doe je het niet langer dan een bepaald aantal dagen (ik dacht 65) is het zelfs belastingvrij! In drie maand heb je er meer aan dan een hee jaar gazetten in de brievenbussen te proppen ...
 
Je moet met je vriendin rond te tafel zitten (altijd knap met zijn tweeën) en het erover hebben. En niet zomaar met motoren gaan flirten... ofzoiets.

_O- _O- _O- _O-

Ben nu wel echt heel erg benieuwd naar TS. Moeten we niet met heel MF een proefles voor hem aanschaffen?! Eurotje de man! *D
 
_O- _O- _O- _O-

Ben nu wel echt heel erg benieuwd naar TS. Moeten we niet met heel MF een proefles voor hem aanschaffen?! Eurotje de man! *D
Ja idd. Graag ook een €'tje per MF lid om mijn vrouw eennproefles op een A motor te geven.
Met een stukje meer dan 100.000€ gaat dat wel lukken denk ik zo :+
 
[afbeelding]

En dat van die kranten/reclamebladen bedelen ... ja, enz. enz. enz.

Goed, de krantenwijk kunnen we (en de TS) dus wel vergeten. Perenplukker is hier in zuid-west Nederland eerder een scheldwoord dan de typering van een edel beroep. Wat blijft er voor de TS dan nog over om snel aan geld te komen?

Enkele nuttige voorbeelden ter ondersteuning die ik op YT tegenkwam:
 
[afbeelding]

En dat van die kranten/reclamebladen bedelen ... ja, als je het eens goed uit telt houdt je er netto niet veel aan over ... veel te weinig voor het harde werk dat je in weer en wind moet doen, waarbij je dan ook nog is regelmatig een hond achter je aan krijgt ...
Ik spreek uit ervaring. Heb twee krantenwijken gehad (1 gaf niet genoeg winst) en was er pakweg 35u per week mee bezig, bovenop mijn gewone full time baan.

Na minder dan een maand zag ik er het nut al niet meer van in, maar heb het 6 maand moeten uitzweten, anders kwam ik met contractbreuk te zitten ...

Was blij dat die 6 maand voorbij waren.

Nee, dan 100x liever gaan fruit plukken van eind agustus tot begin oktober, en eventueel nog enkele maanden fruit sorteren. Ook hard werk allemaal, maar je wordt er wel relatief goed voor betaald. Doe je het niet langer dan een bepaald aantal dagen (ik dacht 65) is het zelfs belastingvrij! In drie maand heb je er meer aan dan een hee jaar gazetten in de brievenbussen te proppen ...
Postbode geweest.
Kreeg er ook 1 achter me aan beest deed niks eigenaar schrok harder dan mij.
Had dan ook al wat jaren bij een dieren pension gewerkt :+
Was wel wat gewend
 
Vrouw meteen de deur uit en 3 kinderen achterlaten is zeker geen optie.
Ik hoopte op bepaalde ideeën van jullie ipv je gezin achterlaten.

Geduld is een schone zaak zeggen, ipv geduld totdat je ballen krijgt.

Ik bedank diegene die serieuze antwoorden hebben gegeven,
En ik blijf het met haar hierover hebben..

Thanks
Veel rijscholen geven gratis een proefles om te kijken of motorrijden wat voor de betreffende 'leerling' is. Informeer eens bij diverse rijscholen en bespreek eens of jij en jouw vrouw ook zo'n proefles kunnen krijgen (betaal hem desnoods gewoon) Vraag aan je vrouw of ze hier eens zonder vooroordelen aan mee wil doen. Daarnaa kan ze een goed oordeel vellen lijkt me. En als het wat wordt met motorrijden: sluit een mooie overlijdensrisico verzekering af......
 
Zijn we hier nou op het niveau aangeland dat er zelfs serieus gereageerd wordt op dit soort topics? Met steekhoudende, behulpzame antwoorden?

Topics met "help" in de titel moeten verboden worden. En decastratie moet in de basisverzekering.
 
Nog geen vriendin zeker :+
Ben verstandig :+

Ach en waarom iets zoeken wat je niet echt mist.
en weetje heb nu al eens gezeur in mijn eigen familie waarom ik nooit op verjaardagen kom of uberhaupt eens op de koffie kom, Om er dan ook nog eens schoonfamilie bij te krijgen mwha nog meer verplichtingen met de feestdagen.
 
Zijn we hier nou op het niveau aangeland dat er zelfs serieus gereageerd wordt op dit soort topics? Met steekhoudende, behulpzame antwoorden?

Topics met "help" in de titel moeten verboden worden. En decastratie moet in de basisverzekering.
Hmmm dus je wilt de balletjes er weer onder maken.

wist niet dat kon :+ :+

maandag eens bij mijn baas vragen(dierenarts) of ze wel eens dit soort verzoeken heeft gehad :9

hee maar je klaagt wel maar hij heeft als man zijnde meer reacties gekregen dan mensen met een langer titel en motorgerelateerde ongemakjes :+
 
Laatst bewerkt:
Hmmm dus je wilt de balletjes er weer onder maken.

wist niet dat kon :+ :+
gat in de markt
maandag eens bij mijn baas vragen(dierenarts) of ze wel eens dit soort verzoeken heeft gehad :9

hee maar je klaagt wel maar hij heeft als man zijnde meer reacties gekregen dan mensen met een langer titel en motorgerelateerde ongemakjes :+
Dit soort topics horen gewon te ontsporen, zeker op vrijdagen
 
Hallo dames en heren,

Ik zit met een probleem, en ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen.

Ik zou graag mijn motorrijbewijs willen halen, alleen mijn vrouw is erop tegen.
Nou wil ik het stiekem gaan doen, alleen zij beheert onze financiën.

Hebben jullie tips hoe ik dit financieel voor elkaar kan krijgen?

Ik hoop op jullie reacties,

Groeten :?


Met haar praten
 
Terug
Bovenaan Onderaan