Help

Misschien is TS zijn alter ego?

Wat betreft Mona: ze heeft schijnbaar een vrij succesvolle toetjeslijn en ze staat op een Italiaans schilderij in een Frans museum. Ze leeft nog, maar woont in Landgraaf, dus het verschil is niet zo heel erg groot.
 
Misschien is TS zijn alter ego?

Wat betreft Mona: ze heeft schijnbaar een vrij succesvolle toetjeslijn en ze staat op een Italiaans schilderij in een Frans museum. Ze leeft nog, maar woont in Landgraaf, dus het verschil is niet zo heel erg groot.


Bedankt voor het speurwerk :z
 
Hallo dames en heren,

Het is geregeld, ik heb jullie reacties laten lezen en met mijn vuist op tafel geslagen. (letterlijk)

Volgende week mijn eerste proefles, yeahhhh.

Groeten vanuit Leeuwarden
 
Fijn dat ik kon bijdragen aan jouw geluk. Al twijfel ik wel over dat vuist op tafel slaan of het moest per ongeluk zijn gegaan.

Hallo dames en heren,

Het is geregeld, ik heb jullie reacties laten lezen en met mijn vuist op tafel geslagen. (letterlijk)

Volgende week mijn eerste proefles, yeahhhh.

Groeten vanuit Leeuwarden
 
Hallo dames en heren,

Het is geregeld, ik heb jullie reacties laten lezen en met mijn vuist op tafel geslagen. (letterlijk)

Volgende week mijn eerste proefles, yeahhhh.

Groeten vanuit Leeuwarden

Van harte! Ik hoop dat de tafel heel gebleven is. Wij zijn benieuwd naar je vorderingen :)
 
Nu is t natuurlijk nog wel ff afwachten wat onze relatiedeskundigen hiervan vinden :)
 
Er is vast een clausule ingebouwd. Volgende topics gaan over argumenten verzamelen voor aanschaf van een droommotor en overpriced motorkledij.

Veel succes met lessen TS.
 
Mijn oplossing was om eerst een rijbewijs te halen, daarna (een week later ofzo) een motor te kopen, en twee jaar daarna de relatie met mijn vrouw te beginnen. Die motor was er al en hoorde gewoon bij mij zoals mijn blonde haren.

Nog vier jaar later kwam ons eerste kind. Ik heb er even over nagedacht, maar de motor bleef. Het zou niet goed voelen om dat op te geven en zo absurd groot is het risico ook niet.

Dochter heeft inmiddels een eigen pak en helm voor achterop. Hopelijk komt er ook een motorrijdende schoonzoon. Anders krijgt hij zijn rijbewijs A als bruidsschat.
 
Mijn oplossing was om eerst een rijbewijs te halen, daarna (een week later ofzo) een motor te kopen, en twee jaar daarna de relatie met mijn vrouw te beginnen. Die motor was er al en hoorde gewoon bij mij zoals mijn blonde haren.

Nog vier jaar later kwam ons eerste kind. Ik heb er even over nagedacht, maar de motor bleef. Het zou niet goed voelen om dat op te geven en zo absurd groot is het risico ook niet.

Dochter heeft inmiddels een eigen pak en helm voor achterop. Hopelijk komt er ook een motorrijdende schoonzoon. Anders krijgt hij zijn rijbewijs A als bruidsschat.


En hoelang hoop je nog dat dat duurt :+
 
Laatst bewerkt:
Ze is nu tien, trouwen mag van mij als ze een jaar of veertien is. Moderne tijden, een beetje meegaan in de culturele ontwikkeling enzo.
 
Er is vast een clausule ingebouwd. Volgende topics gaan over argumenten verzamelen voor aanschaf van een droommotor en overpriced motorkledij.

Veel succes met lessen TS.

Waarschijnlijk eerst nog over extra rijlessen/herexamen(s) bovenop het pakket van 1100 euro.
 
Relatie is perfect, alleen zij is bezorgd om het feit dat een motor rijder zo kwetsbaar is.

Stompzinnig topic om 2 redenen.
1) De idiote reacties van veel omhooggevallen pubers hier. Is al genoeg over gezegd lees ik, dus daar laat ik het bij.
2) Jouw vraag. Die toont een intentie van stiekum aan waarbij je de bezorgdheid (en aangezien jij over een 'perfecte' relatie spreekt ws ook liefde) niet kunt waarderen. Het stomme is dat je vrouw gelijk heeft. De enige manier voor jou om motor te gaan rijden is als je vrouw met het hogere risico leert omgaan uit liefde voor jou. En andersom, als je weet dat het haar slapeloze nachten gaat bezorgen, zul je het misschien moeten laten uit liefde voor haar. Dat is niet wat je wilt horen, maar in een perfecte relatie is het geven nemen. En soms kan het geven voor iemand zo moeilijk zijn dat nemen even geen optie is.

Je enige optie is om er eerlijk en open over te blijven praten. Onderken haar bezorgdheid, waardeer die ook, maar geef ook aan hoe belangrijk het is. En veervolgens stapje voor stapje inleiden in de wereld die motorrijden heet. Neem haar een keer mee naar de motorbeurs. Laat zien dat het meer is dan alleen een handjevol vrijbuiters. Er bestaat niet zoiets als een snelle oplossing voor dit als ook je relatie je lief is. maar op de lange termijn kun je best succes hebben als je geduld hebt.

Tot zover hier Mona.
 
Uithuwelijken, als vader van een dochter ben ik blij dat dat tegenwoordig weer hip is. Maar niet aan een jongen die op een Runner of MP3 rijdt.

De eerste omdat hij winkels overvalt, de tweede omdat hij teveel alcohol drinkt (waarom anders dat extra vporwiel)?

Tot zover de stereotiepen ;)
 
Gelukkig zijn er ook een aantal goede reacties geplaatst, zoals:

Met 3 kids verbreek je niet zomaar een relatie.
Niets achter de rug doen.
En nog enkele ...

Btw: ben ik blij met mijn Aziatisch vrouwtje ... dienzojn zo motorminded als maar kan *O*
Het was alleen effe benadrukken dat ze hier wél een helm op moet als ze mee rijdt :P

Het heeft helemaal niks met motorminded zijn te maken :N

Ik kan me de zorgen van TS zijn vrouw indenken, maar hij kan net zo goed onderweg naar zijn werk verongelukken.

Ik denk dat je elkaar ook leuke dingen moet gunnen, en als TS graag rijlessen wil nemen dat ook zou moeten kunnen. Praten over hoe jullie er allebei over denken is daarbij wel belangrijk.
Overigens denk ik dat zodra er iemand de ander dingen gaat verbieden er in de basis toch echt iets niet goed zit.

Wat ik ook altijd zo'n dooddoener vindt is dat mensen de motor de deur uit doen als ze vader/moeder worden, alsof je daarvoor wel gewoon mocht overlijden :?
(het is een ander verhaal als je als gevolg van het ouderschap minder tijd hebt en daarom de motor de deur uit doet)
 
Terug
Bovenaan Onderaan