Het 14e Show je Gereedschaptopic, latex of nitril edisjon

Mijn nieuwe wera inbusbits hebben een gewelfd profiel, ala doppen. Passen perfect.

Zoiets
pre103159.png
 
Laatst bewerkt:
Ik was vandaag bezig met een andere tank op mijn harley te bouwen
De ouwe op een kleedje op de vloer gezet , ik aan het slijpen
Zie ik in mijn oog hoek opeens vuur, blijkbaar benzine kraan beetje open gegaan met het op de grond zetten , best flink fikje
Zo blij met mijn kleine brandblussertje dat al jaren op mijn werkbank stond
Ben gelijk een nieuwe wezen halen , nu een iets grotere want die kleine was maar net groot genoeg
 
Ik was vandaag bezig met een andere tank op mijn harley te bouwen
De ouwe op een kleedje op de vloer gezet , ik aan het slijpen
Zie ik in mijn oog hoek opeens vuur, blijkbaar benzine kraan beetje open gegaan met het op de grond zetten , best flink fikje
Zo blij met mijn kleine brandblussertje dat al jaren op mijn werkbank stond
Ben gelijk een nieuwe wezen halen , nu een iets grotere want die kleine was maar net groot genoeg

Zat ik vorige week toevallig ook naar te kijken. Welk type blusser had je? Een schuimblusser kost echt niet veel.
 
Gauw je motor en andere elektrische spullen op marktplaats.

Poederblusser is alleen voor brand bij een ander.

Vies spul, die poeder.. werkt ook als laxeermiddel.

Dus brand uit, maar wel al je elektrische spullen na 3 weken kapot en je plee smerig en riool verstopt.

Idd, zo snel mogelijk weg met alles. Dat zout dat er inzit laat alles corroderen. Voor thuis een blusdeken aanschaffen en een 5 kg schuimblusser en je hebt het een stuk beter voor elkaar :t
 
De aanschaf daarvan kan denk ik niet echt uit met die circa 10 platen die ik moet schroeven...

Voor die 10 platen kun je toch gewoon een normale schroefmachine en een normaal bitje gebruiken? dan gewoon zelf op tijd stoppen met schroeven en goed opletten.
Koste en fractie meer tijd, maar voor een hobby projectje is dat prima.
 
Voor die 10 platen kun je toch gewoon een normale schroefmachine en een normaal bitje gebruiken? dan gewoon zelf op tijd stoppen met schroeven en goed opletten.
Koste en fractie meer tijd, maar voor een hobby projectje is dat prima.
Ik vind dit soort bitjes ideaal voor af en toe een paar gipsplaten;
66573.jpg

Voor het grotere werk (180 platen) had ik een bijna nieuwe Makita schroefmachine geleend, maar daar kon ik de helft van de schroeven handmatig gaan nadraaien. Zal wel aan de gebruiker hebben gelegen ;)
 
Laatst bewerkt:
Een tijd terug is de festo atf van mijn vader overleden. Motor draait maar zaagblad niet.
Zaagblad wilde er ookniet op organieke wijze uit.
full

Dit is het enige wat, zoals het lijkt, echt stuk is.
Iemand intresse in de rest van de onderdelen? Tot hij het echt niet meer deed gebruikt door een zzp keukenmonteur. Nieuwe onderdelen erin is voor ons te duur dus als iemand de onderdelen wil gebruiken (of voor ongeveer 170 euro een festo wil welke werkt), ik heb hem voor je.
Indien iemand meer info wil, ik kan overal foto's van nemen. Die komen echter dan wel over whatsapp, niet het forum.
Bericht via mail of pb en reactie kan ff duren.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan