LePensZeur
MF Frietkraam
.
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En clignoteurs ipv......
Alleen inverted Torx (dus Torx-doppen over Torx boutjes) zoals o.a. BMW die gebruikt op bijvoorbeeld remklauwen is een absoluut waardeloos idee. Ik moet de doppen 9 van de 10 keer eerst aantikken over de al eerder beschadigde boutkoppen.....
Probleem ligt niet bij die doppen maar wederom bij eerdere sleutelaars die kwalitatief slecht gereedschap gebruikten ?
Alleen inverted Torx (dus Torx-doppen over Torx boutjes) zoals o.a. BMW die gebruikt op bijvoorbeeld remklauwen is een absoluut waardeloos idee. Ik moet de doppen 9 van de 10 keer eerst aantikken over de al eerder beschadigde boutkoppen.....
Heeft wel voordelen door dit te gebruiken ben je verplicht om naar een dealer te gaan en dat is wat ze willen
De afdrukken op de brug wekken de indruk dat het best vaak goed is gegaan......
Misschien is het een idee om op de plek van de afdrukken een ander materiaal aan te brengen, zodat er geen ijzer op ijzer meer mogelijk is.
En met diezelfde inverted torx zat bij mijn motor de brug tussen de vorkpoten mee vast. Snel vervangen door inbusAlleen inverted Torx (dus Torx-doppen over Torx boutjes) zoals o.a. BMW die gebruikt op bijvoorbeeld remklauwen is een absoluut waardeloos idee. Ik moet de doppen 9 van de 10 keer eerst aantikken over de al eerder beschadigde boutkoppen.....
Betonplex.. verf is gewoon weg gesleten
Ventiel van de cilinder bleef plakken.. na wat morren kwam ie los..
Helaas had ik de beveiliging al los gehaald..
Zuur.. motor inmiddels al lang opnieuw opgebouwd / gespoten..
Maar.. kinderen.. denk er om.. Als uw ventieltje blijft plakken... maak eerst de
spanbanden weer vast...
Ik zag net dit op marktplaats;
Camozzi 354-925 Pneum.Voetbediend, 5/2weg,G¼,
http://link.marktplaats.nl/m1230563302
Wellicht iets om je Motorhefbrug voetbediend te maken?
Zo'n slangbreukventiel werkt als de uitstroom veel hoger is dan de normaal. Bij een scheur in een slang kan de boel nog steeds onder hydrauliekvloeistof/water komen te staan.Bij hydrauliek is een slangbreuk ventiel verplicht tegenwoordig.
Heb je de dop er nu verkeer opgelast? Of wilde je graag met een imbus werken?Als je netjes bestelde "speciaal gereedschap" niet blijkt te passen.
Naja.. een meester-lasser zal ik wel nooit worden.. Maar.. "het deed het kunstje"
[afbeelding]
[afbeelding]
Ah, dat is dus de verklaring! Een dop uit een onderweg/bandenwissel set.In het midden is/was een 17-19 dop
( is een beetje een rare dop, komt van een of ander wiel-wissel setje af )
Ene kant is 17, de andere 19..
Het 1/2" vierkantje zit in het midden.
Precies. Volgende keer gewoon op sokken......Niet met nieuwesportschoenen aan bakken , heb een mooie brandplek op m'n voet..