Het Drenthe & Groningen Topic - nieuwe stijl Super Sicks

Status
Niet open voor verdere reacties.
:N toevallig niet, heb het er ook niet met Hen.... :X over gehad net O-)


haha... Nou we zijn wel uitgebreid aan het babbelboxen sinds mijn zumo compleet het spoor kwijt is na de laatste update.... wat een gloepende ellende...

Nooit leuk als je een week voor vertrek de boel echt compleet niet in orde hebt.
Tweede kaartinstallatie heeft niets gewijzigd. Het apparaat is dead, it is no more, it had gone to its creator... it is an ex Zumo 550...

(even ontleend aan Polly the Parrot van Monty Python... zo'n geweldig stuk...
Op 2:30 ... :+ _O-
 
Laatst bewerkt:
Wedstrijd.... race....
... tja... dat heeft hij ietwat aan zichzelf te danken.

Rossi zelf is er al overheen maar de fans... nee... die zijn minder vergevingsgezind.

Daarbij... andersom gebeurt het ook... dus de Spaanse fans doen niet onder voor de Italiaanse. ;)
ik ben zelf #93 fan en vind het een prima kerel, oke hij heeft zijn min punten maar dat hebben we allemaal, om dan meteen te gaan uit jouwen. vind dat je dat bij niemand hoeft te doen. maar wie ben ik haha
 
ik ben zelf #93 fan en vind het een prima kerel, oke hij heeft zijn min punten maar dat hebben we allemaal, om dan meteen te gaan uit jouwen. vind dat je dat bij niemand hoeft te doen. maar wie ben ik haha

giphy.gif
 
haha... Nou we zijn wel uitgebreid aan het babbelboxen sinds mijn zumo compleet het spoor kwijt is na de laatste update.... wat een gloepende ellende...

Nooit leuk als je een week voor vertrek de boel echt compleet niet in orde hebt.
Tweede kaartinstallatie heeft niets gewijzigd. Het apparaat is dead, it is no more, it had gone to its creator... it is an ex Zumo 550...

(even ontleend aan Polly the Parrot van Monty Python... zo'n geweldig stuk...
Op 2:30 ... :+ _O-

Voel een upgrade aankomen.... remember... 2x motorcradle.... :t
 
Moi He....,uhhh italy is qua weer te onstabiel, kiezen voor alternatief, hebben geen zin in 3 dagen regen. :t [afbeelding]

Wij verwachten de eerste twee dagen regen en vanaf het Aostadal stabiel nazomer weer met ongeveer 20 graden. Eerst twee dagen laat accepteer ik zoals ze komen. Muttz houdt ook niet van regen... vind daar ook geen zak aan. Doorrijden op enig tempo lukt wel, maar genieten is wat minder. Het is iets meer "de tijd dat het regent uitzitten"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan