Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
hey man.... alles ok met u?? bevald de 600 nog een beetje?? :]
Hey, zeker met jou ook? Met de 600 gaat het goed, maar staat eigenlijk te veel stil in de schuur! Pas weesten testrijden op een 848 bij Biggelaar, maar ik ben bang dat de 848 hetzelfde lot zal ondergaan als de Soes, mooi staan zijn in de schuur :X Dus vandaar nog in dubio :P

Hoe is het met jouw 750? Is het tijd voor een opvolger? :P
 
Hey, zeker met jou ook? Met de 600 gaat het goed, maar staat eigenlijk te veel stil in de schuur! Pas weesten testrijden op een 848 bij Biggelaar, maar ik ben bang dat de 848 hetzelfde lot zal ondergaan als de Soes, mooi staan zijn in de schuur :X Dus vandaar nog in dubio :P

Hoe is het met jouw 750? Is het tijd voor een opvolger? :P

Hier word het tijd voor een opvolger. Vind de 848 wel erg leuk. Nu tot tweemaal een leuke 848 voor mijn neus weggekaapt. Er stond er 1 bij Arimolenaar met allemaal carbon enzo + mooie uitlaatjes en die was in een dag verkocht. Die was nog geen 13.000 euro...


Je moet gewoon wat meer gaan rijden. *O*
 
Ben bang dat ik je daar niet mee kan helpen :N

'k heb zelf ook al een sponsor nodig :+
 
Ben bang dat ik je daar niet mee kan helpen :N

'k heb zelf ook al een sponsor nodig :+

Net die Hans weer aan de draad gehad. Hij kan die duc 848 nieuw verkopen voor 14.000 euro afgeleverd en wel. Kom je met een japanner dan kost ie ineens ruim 16.000 euro. Schiet mijn maar lek -O-
 
je bent me even kwijt ....

Dus zijn berekening klopte wel begrijp ik ?

Als je zonder inruil komt is die motor 14000 NIEUW prijs maar als je met inruil komt is die 848 16000 euro ?
 
Laatst bewerkt:
dit is idd een rekensom die ik ook niet kan plaatsen :N


'k ga voortaan m'n loon ook maar eens zo berekenen :9
 
de afgebroken uitvoering, nieuwe moet nog besteld worden. Net Zaltbommel aan de lijn gehad, totall los, frame is krom
Gelukkig, kun je lekker weer wat nieuws uitzoeken :}

Loss (economisch) is tie al gauw trouwens, je hebt de schade van mijn schuivert gezien en dat was al meer dan 11 ruggen schade.

Hoop dat de afhandeling bij jouw net zo snel zal gaan als bij mij.
Ze hebben na een paar weken al uitgekeerd en de nieuwe staat klaar *O*
 
Laatst bewerkt:
Je krijgt dus 7100 voor de k7 terug! 14000-6900, hij haalt de winst dan dus gedeeltelijk uit de 848 en het grootste deel uit jouw evt in te ruilen k7. Zo gaat dat nou eenmaal in de handel en terecht.
 
je bent me even kwijt ....

Dus zijn berekening klopte wel begrijp ik ?

Als je zonder inruil komt is die motor 14000 NIEUW prijs maar als je met inruil komt is die 848 16000 euro ?

Wat je terugkrijgt voor jouw K7 is zeker niet het bedrag wat hij krijgt van de handelaar voor jouw K7. Mijn 600 K8 stond voor 500 euro minder te koop bij de handelaar dan wat ik er voor gekregen had...

Ga je shoppen zonder inruil krijg je gemiddeld een korting van 8 a 10% en kom je dus uit op 14.500 euro voor de 848. Eventueel korting blabla van de importeur en je komt uit op de 14000 die een nieuwe zonder inruil zou kosten.

Heel normaal in dit soort branches. Wat denk jij particulier te krijgen voor je K7 binnen no-time? Is dat meer dan die 7100 euro die je effectief terugkrijgt moet je het doen. Ik ben echter bang dat je nogal lang loopt te leuren met die fiets en je verschillende proefritridders over de vloer krijgt....
 
je bent me even kwijt ....

Dus zijn berekening klopte wel begrijp ik ?

Als je zonder inruil komt is die motor 14000 NIEUW prijs maar als je met inruil komt is die 848 16000 euro ?


hij had 300 euro te veel in zijn voordeel berekent. Dus nieuw issie voor mij 16.300 euro met inruil van mijn Japans plastic voor het Italiaans plastic -O- Als ik zonder inruil kom kost ie 14.000 euro omdat ie er 6 had kunnen kopen maar gelijk op kenteken moest zetten van de importeur. Snappie?? -O-
 
hij had 300 euro te veel in zijn voordeel berekent. Dus nieuw issie voor mij 16.300 euro met inruil van mijn Japans plastic voor het Italiaans plastic -O- Als ik zonder inruil kom kost ie 14.000 euro omdat ie er 6 had kunnen kopen maar gelijk op kenteken moest zetten van de importeur. Snappie?? -O-


:Y .zo werkt dat :X
 
Wat je terugkrijgt voor jouw K7 is zeker niet het bedrag wat hij krijgt van de handelaar voor jouw K7. Mijn 600 K8 stond voor 500 euro minder te koop bij de handelaar dan wat ik er voor gekregen had...

Ga je shoppen zonder inruil krijg je gemiddeld een korting van 8 a 10% en kom je dus uit op 14.500 euro voor de 848. Eventueel korting blabla van de importeur en je komt uit op de 14000 die een nieuwe zonder inruil zou kosten.

Heel normaal in dit soort branches. Wat denk jij particulier te krijgen voor je K7 binnen no-time? Is dat meer dan die 7100 euro die je effectief terugkrijgt moet je het doen. Ik ben echter bang dat je nogal lang loopt te leuren met die fiets en je verschillende proefritridders over de vloer krijgt....

hahaha proefridders...... die hoef ik niet over de vloer hoor.

Als ik bij een dealer kom die Suzuki verkoopt dan is het verhaal omgedraaid. Die geven niks terug voor de Ducati. Ouderweds buzenframe, mecanopakketje, enz die zeiken dan de Duc af en bij Ducati zeiken ze de Jappaners af.

Mijn K7 staat bij de dealers gewoon voor 11 mille te koop hoor dus winst kan ie krijgen alleen moet ie hem zelf verkopen.
 
hij had 300 euro te veel in zijn voordeel berekent. Dus nieuw issie voor mij 16.300 euro met inruil van mijn Japans plastic voor het Italiaans plastic -O- Als ik zonder inruil kom kost ie 14.000 euro omdat ie er 6 had kunnen kopen maar gelijk op kenteken moest zetten van de importeur. Snappie?? -O-

Eerlijk gezegt ... 'k snap er niks van -O-
 
hahaha proefridders...... die hoef ik niet over de vloer hoor.

Als ik bij een dealer kom die Suzuki verkoopt dan is het verhaal omgedraaid. Die geven niks terug voor de Ducati. Ouderweds buzenframe, mecanopakketje, enz die zeiken dan de Duc af en bij Ducati zeiken ze de Jappaners af.

Mijn K7 staat bij de dealers gewoon voor 11 mille te koop hoor dus winst kan ie krijgen alleen moet ie hem zelf verkopen.

Natuurlijk krijg je bij de dealer die de fiets zelf gaat verkopen er iets meer voor terug. Ik weiger alleen te geloven dat een 2 jaar oude motorfiets voor een fractie onder de huidige nieuwprijs weg gaat bij een dealer.

Effectief gezien krijg jij via Duc Zaltbommel 7400 euro terug voor je fiets. Weet jij er ergens meer van te maken (probeer HPmotoren eens) dan heb jij winst. Zoals je zelf al aangeeft heb je geen zin in particulier geleur dus kost het je iets meer geld (wat ik heel erg goed begrijp).
 
niet handig datie heeft verteld dat hij hem zo heeft ingekocht.... zo hou je als klant altijd een slecht gevoel over... of je moet de soes gewoon verkopen....

ik zou het zo bekijken; je weet wat je wil bijleggen, als je die deal kunt maken is het toch goed? Wellicht nog wat kleiding of ascessoires korting in de closing meenemen...
 
niet handig datie heeft verteld dat hij hem zo heeft ingekocht.... zo hou je als klant altijd een slecht gevoel over... of je moet de soes gewoon verkopen....

ik zou het zo bekijken; je weet wat je wil bijleggen, als je die deal kunt maken is het toch goed? Wellicht nog wat kleiding of ascessoires korting in de closing meenemen...

Maar ik vind ze nog steeds erg mooi :)

ooit komt er wel 1 hoor.
 
@Gewoon Snel

'k heb net nog naar je 1198 zitten kijken ... -O-


De uitslag van de testrun met mijn 1098S ...
- 162 krukaspk's
- 130 Nm koppel *D


Niet slecht voor een standaard Sje *O*

Testrit met de 1198S is alleen jammer genoeg lettelijk en figuurlijk in het water gevallen '(
net als het fimpje wat ik van de testrun heb gemaakt zie ik net B|
 
Laatst bewerkt:
@Gewoon Snel

'k heb net nog naar je 1198 zitten kijken ... -O-


De uitslag van de testrun met mijn 1098S ...
- 162 krukaspk's
- 130 Nm koppel *D


Niet slecht voor een standaard Sje *O*

Testrit met de 1198S is alleen jammer genoeg lettelijk en figuurlijk in het water gevallen '(
net als het fimpje wat ik van de testrun heb gemaakt zie ik net B|

Ga je andere keer terug naar dat altijd gezellige Zaltbommel *O* Er staan zat 1198 te koop hoor
 
Ze willen het dit jaar nog een keer overdoen ,die "open dagen' begreep ik van Barbara :Y

Maar ehhh ,ben nog steeds erg happy met m'n Sje hoor *D
Die 1198 word de opvolger ;)


De achterband moet wel vervangen worden van de 1098 ...
Dacht dat ik er een dag Spa nog wel mee doorkwam maar mag denk ik al spontaan gelovig worden als ik er mee door de technische keuring kom -O-

ach ,het rubber heeft het toch net geen 3000 km uitgehouden :')
 
Laatst bewerkt:
Ze willen het dit jaar nog een keer overdoen ,die "open dagen' begreep ik van Barbara :Y

Maar ehhh ,ben nog steeds erg happy met m'n Sje hoor *D
Die 1198 word de opvolger ;)


De achterband moet wel vervangen worden van de 1098 ...
Dacht dat ik er een dag Spa nog wel mee doorkwam maar mag denk ik al spontaan gelovig worden als ik er mee door de technische keuring kom -O-

ach ,het rubber heeft het toch net geen 3000 km uitgehouden :')

Vreet rubber dus :-))

Wat is dat merk uitlaat wat je onder je motor heb?? Ik had er nog nooit van gehoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan