Het Ducati Superbike 848, 1098 en 1198 topic part II

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met Pro-Bolt uit Zaltbommel?
Wil nl. mijn kuipboutjes laten vervangen door snelsluiters.
In Zaltbommel monteren ze de snelsluiters voor je ter plekke en betaal je ook alleen die snelsluiters. Lijkt me een goed plan.
 
Vreet rubber dus :-))

Wat is dat merk uitlaat wat je onder je motor heb?? Ik had er nog nooit van gehoord.

Zard ... *D

Kan dat je er niet veel van hoort ,het is namelijk niet echt bekent :N
Nederland heeft geloof ik zelfs geen eens een importeer van dit merk
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Pro-Bolt uit Zaltbommel?
Wil nl. mijn kuipboutjes laten vervangen door snelsluiters.
In Zaltbommel monteren ze de snelsluiters voor je ter plekke en betaal je ook alleen die snelsluiters. Lijkt me een goed plan.


heb er wel goede ervaringen mee, maar heb er zelf geen boutjes gekocht, maar een enkelzijdige achterbrug voor mijn monster vorig jaar :Y
 
ouch, wat crashes vanuit de sachsenring:


die van Hayden op het einde, die kegelt er Canepa goed vanaf :X
wel een nette 4e plaats van hayden trouwens *O*
 
Laatst bewerkt:
Forum vrienden

Ben op zoek naar een 848, met wat schade.
Ik handel namelijk in complete kuipen, die kwalitatief perfect zijn.
Voor de liefhebbers zie marktplaats

Graag wil ik mijn kuipen etaleren op een 848 en zoek ik er een met schuifschade, heb al diverse advertentiesites afgezocht maar kan niets vinden.
Importeren uit Duitsland of Belgie durf ik ook wel, maar ik kan ze gewoon niet vinden.
Iemand een tip voor me
 
Laatst bewerkt:
full

weer terug van vakantie en weer van de partij
 
Forum vrienden

Ben op zoek naar een 848, met wat schade.
Ik handel namelijk in complete kuipen, die kwalitatief perfect zijn.
Voor de liefhebbers zie marktplaats

Graag wil ik mijn kuipen etaleren op een 848 en zoek ik er een met schuifschade, heb al diverse advertentiesites afgezocht maar kan niets vinden.
Importeren uit Duitsland of Belgie durf ik ook wel, maar ik kan ze gewoon niet vinden.
Iemand een tip voor me


Mooie kuip :}

alleen beetje te prijzig voor mij '(
 
Forum vrienden

Ben op zoek naar een 848, met wat schade.
Ik handel namelijk in complete kuipen, die kwalitatief perfect zijn.
Voor de liefhebbers zie marktplaats

Graag wil ik mijn kuipen etaleren op een 848 en zoek ik er een met schuifschade, heb al diverse advertentiesites afgezocht maar kan niets vinden.
Importeren uit Duitsland of Belgie durf ik ook wel, maar ik kan ze gewoon niet vinden.
Iemand een tip voor me
ik heb nog een kuipset te koop staan op mp interesse?
 
zo, ben weer terug uit Frankrijk, echt heerlijk lopen gummen!

veel geleerd en veel plezier gehad, echte aanrader die Race Academy! *O*


2643644700098751199S600x600Q85.jpg


2728318580098751199S600x600Q85.jpg


2777390950098751199S600x600Q85.jpg


2393269520098751199S600x600Q85.jpg


2079741720098751199S600x600Q85.jpg


Filmpje:
 
Laatst bewerkt:
Wat je terugkrijgt voor jouw K7 is zeker niet het bedrag wat hij krijgt van de handelaar voor jouw K7. Mijn 600 K8 stond voor 500 euro minder te koop bij de handelaar dan wat ik er voor gekregen had...

Ga je shoppen zonder inruil krijg je gemiddeld een korting van 8 a 10% en kom je dus uit op 14.500 euro voor de 848. Eventueel korting blabla van de importeur en je komt uit op de 14000 die een nieuwe zonder inruil zou kosten.

Heel normaal in dit soort branches. Wat denk jij particulier te krijgen voor je K7 binnen no-time? Is dat meer dan die 7100 euro die je effectief terugkrijgt moet je het doen. Ik ben echter bang dat je nogal lang loopt te leuren met die fiets en je verschillende proefritridders over de vloer krijgt....
Weet niet maar als hij 14.000 neer moet tikken voor die 848 zonder inruil en 16.000 met inruil van 7.100 kan ie zijn motor desnoods op korte termijn voor 5.200 verkopen en heeft ie nog 100 euro winst.

Dat je met inruil meer moet betalen is normaal maar een verschil van 2.000 is wel een beetje veel vind ik persoonlijk.
 
Forum vrienden

Ben op zoek naar een 848, met wat schade.
Ik handel namelijk in complete kuipen, die kwalitatief perfect zijn.
Voor de liefhebbers zie marktplaats

Graag wil ik mijn kuipen etaleren op een 848 en zoek ik er een met schuifschade, heb al diverse advertentiesites afgezocht maar kan niets vinden.
Importeren uit Duitsland of Belgie durf ik ook wel, maar ik kan ze gewoon niet vinden.
Iemand een tip voor me

zeker leuk spul, en nog in de buurt ook...
 
Weet niet maar als hij 14.000 neer moet tikken voor die 848 zonder inruil en 16.000 met inruil van 7.100 kan ie zijn motor desnoods op korte termijn voor 5.200 verkopen en heeft ie nog 100 euro winst.

Dat je met inruil meer moet betalen is normaal maar een verschil van 2.000 is wel een beetje veel vind ik persoonlijk.

7100 is dus de netto prijs die hij terugkrijgt voor zijn fiets (heb ik uit een post van iemand anders). Inruilprijs is dus 9000+ euro ;).

Ik denk dat er ergens ook nog wel iets van rijklaarkosten bij die 14k mogen terwijl die er bij de 16k al bij zitten... ;)

@michiel: ziet er goed uit zo!
 
Laatst bewerkt:
7100 is dus de netto prijs die hij terugkrijgt voor zijn fiets (heb ik uit een post van iemand anders). Inruilprijs is dus 9000+ euro ;).

Ik denk dat er ergens ook nog wel iets van rijklaarkosten bij die 14k mogen terwijl die er bij de 16k al bij zitten... ;)

@michiel: ziet er goed uit zo!
Maar volgens mij kom je toch nog steeds bij dat hij zijn oude fiets voor bijvoorbeeld 1000 euro minder kan verkopen om toch nog een beetje winst over te houden of reken ik gewoon verkeerd??
 
Maar volgens mij kom je toch nog steeds bij dat hij zijn oude fiets voor bijvoorbeeld 1000 euro minder kan verkopen om toch nog een beetje winst over te houden of reken ik gewoon verkeerd??

Als hij m voor meer dan 7100 euro kan (en het particuliere gezeur wil hebben) verkopen heeft ie winst dus ik denk dat je gewoon goed rekent :)

Ik zat een beetje in hetzelfde schuitje, haast onverkoopbare motor (GSXR600 k8) en geen zin in het particuliere gezeur. Aangezien ik binnen het door mij gestelde budget bleef heb ik het ding maar ingeruild...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan