Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo, daar is-ie dan... voorlopig nog zonder LED-schijnwerpertjes (in backorder)...

Vandaag was het uiteraard pokkedruk op kantoor, zodat er slechts 80 kilometertjes op de teller kwamen, maar dat gaat al héél vlotjes... ook wij worden vast vriendjes... :Y

Vooral de nieuwe versnellingsbak is een juweeltje (warm mes door pakje boter)... :9




full
 
Nieuwe versnellingsbak ?? Was dat perse nodig?

Hoe kwam je daar zo bij? Vastgelopen??


Ps: mooie GS, lijkt heeeel veel op die van mij :)
 
Laatst bewerkt:
Mersie gasten, dagge stijf bedankt zijt (Vlaamse modus uit...)... })

Alle pakketten zitten erop... het vrouwtje betaalde de opleg (tgo. m'n 2013) voor mijn 60ste verjaardag, dus heb ik er schaamteloos van geprofiteerd... :P

Full option en de zijkoffers heb ik nog van de vorige (nog steeds in de doos, zelfs)...

Uiterlijk zijn de verschillen van de facelift tgo. de vorige versie echt miniem... technisch is er wel wat veranderd, maar daarvoor hoef je echt niet te updaten, denk ik...

Mijn 2015 bedrijfsmotor heeft nl. ook een uitstekende versnellingsbak en de quickshifter van de nieuwe doet het niet zo veel beter... alleen als je gewoon met de koppeling werkt, merk je hoe zacht de nieuwe bak schakelt.....

En Dirk, zelfs het zwart valt uiteindelijk wel mee... lekker discreet... nét zoals het baasje... :+
 
Amai een nieuwe koe in de stal van Mr Slijk. Gefeliciteerd Marc en veel plezier met je nieuwe GS. Hij lijkt nogal op de vorige koe, alleen is deze wat donkerder van kleur. Hopelijk heb je er net zoveel plezier van en blijft alles heel. ;)

Hier in huize Tox nogal een bijzondere afgelopen 24 uur achter de rug, waarbij we onze hond onder een auto vandaan konden peuteren en bij de dierenarts weer in elkaar konden laten naaien. Gelukkig blijft het bij een berg hechtingen, maar ziet het er naar uit dat 100% herstel haalbaar is.

Een ander dingetje, dit is in potentie een leuk medium voor routes. Op dit moment nog weinig routes in zuid Europa, maar met meer leden volgen er vanzelf meer routes; https://www.facebook.com/advtrackseu/?fref=hovercard
 
Ha Marc, gefeliciteerd met de nieuweling. Single Black zullen we 'm dan maar noemen.

En Tox, heb je het nu over Wolf? Niet dat het veel uitmaakt welke hond het slachtoffer was, maar Wolf is idd wat lastiger om er onderuit te halen.
Sterkte met het beessie.
 
Laatst bewerkt:
Heb hier overigens een BMW Nav VI liggen. Mag ik even testen van Motoport Almere.

Probeer van het weekend wel een rapportje te schrijven. })
 
Heb hier overigens een BMW Nav VI liggen. Mag ik even testen van Motoport Almere.

Probeer van het weekend wel een rapportje te schrijven. })

Interessant. In hoeverre zou die VI op papier verschillen met de V ?

En hoe in de praktijk ?
 
Laatst bewerkt:
Zo, daar is-ie dan... voorlopig nog zonder LED-schijnwerpertjes (in backorder)...

Vandaag was het uiteraard pokkedruk op kantoor, zodat er slechts 80 kilometertjes op de teller kwamen, maar dat gaat al héél vlotjes... ook wij worden vast vriendjes... :Y

Vooral de nieuwe versnellingsbak is een juweeltje (warm mes door pakje boter)... :9




[afbeelding]


veel prettige km toegewenst :]
 
Wolf ligt nu op zijn vertrouwde IC, daar waar hij altijd al incentive care krijgt. Hij maakt het redelijk goed, al is het aan de stand van zijn oren te zien dat hij niet blij is en pijn heeft. Had hij maar moeten opletten met verkeersles. :/

17309021_1499600180052167_5539972200914134202_n.jpg


Maar serieus, wat een mazzel dat hij het nog na kan blaffen. Het had niet veel gescheeld of het was einde oefening geweest. Zonder geluk vaart niemand wel.

@TC; Op Facebook zag ik een bericht van Motoport Almere over de nieuwe navi. Ik wist gewoon dat jij hem dus ook al had. _O-
 
Laatst bewerkt:
Zo, daar is-ie dan... voorlopig nog zonder LED-schijnwerpertjes (in backorder)...

Vandaag was het uiteraard pokkedruk op kantoor, zodat er slechts 80 kilometertjes op de teller kwamen, maar dat gaat al héél vlotjes... ook wij worden vast vriendjes... :Y

Vooral de nieuwe versnellingsbak is een juweeltje (warm mes door pakje boter)... :9




[afbeelding]



Nice :Y veel plezier ermee :] :]
 
Amai een nieuwe koe in de stal van Mr Slijk. Gefeliciteerd Marc en veel plezier met je nieuwe GS. Hij lijkt nogal op de vorige koe, alleen is deze wat donkerder van kleur. Hopelijk heb je er net zoveel plezier van en blijft alles heel. ;)

Hier in huize Tox nogal een bijzondere afgelopen 24 uur achter de rug, waarbij we onze hond onder een auto vandaan konden peuteren en bij de dierenarts weer in elkaar konden laten naaien. Gelukkig blijft het bij een berg hechtingen, maar ziet het er naar uit dat 100% herstel haalbaar is.

Een ander dingetje, dit is in potentie een leuk medium voor routes. Op dit moment nog weinig routes in zuid Europa, maar met meer leden volgen er vanzelf meer routes; https://www.facebook.com/advtrackseu/?fref=hovercard


:o veel geluk met de hond ,geeft veel geluk gehad,verwen hem maar goed :t
 
Wolf ligt nu op zijn vertrouwde IC, daar waar hij altijd al incentive care krijgt. Hij maakt het redelijk goed, al is het aan de stand van zijn oren te zien dat hij niet blij is en pijn heeft. Had hij maar moeten opletten met verkeersles. :/

[afbeelding]

Maar serieus, wat een mazzel dat hij het nog na kan blaffen. Het had niet veel gescheeld of het was einde oefening geweest. Zonder geluk vaart niemand wel.

@TC; Op Facebook zag ik een bericht van Motoport Almere over de nieuwe navi. Ik wist gewoon dat jij hem dus ook al had. _O-


ahhh ,, die heeft het idd niet geweldig,, zorg maar goed voor hem, had veel erger kunnen zijn, hopelijk knap ie snel op.
 
Veel plezier allemaal met de nieuwe bromfietsen!
Beterschap met wolf jullie, nooit leuk!

Ik heb afgelopen week m'n zwangere grijze walvis ook weer eens uit het hok gehaald. Tov een paar weken geleden weer fijn in het leer ipv dat allweatherpak. Blijft níet mijn favoriet.
Maar oh wat was dat lekker! Weer even niet m'n eigen kracht alleen maar gebruiken om vooruit te komen :') .
Afgelopen zondag ook met de oudste de eerste training voor de mini elfstedentocht op de fiets gedaan. 38 minuten over 9 km. Best rap voor zo'n kereltje! *D

full


Jaja, foto staat op z'n kant maar ik heb geen zin om die te gaan draaien enzo. Ik schat jullie allemaal een hoog genoeg IQ om te weten dat asfalt (In dit geval beton) beneden hoort. Zo niet heb je met motorrijden toch een fijne knuffel met het wegdek gehad :+
 
Laatst bewerkt:
Onderschat kinderen niet. Daar zit meer energie en doorzettingsvermogen in dan je op het eerste gezicht verwacht. Mijn mannetje van 12 wandelt op een ochtend met twee vingers in z'n neus 20km om dan 's middags nog een hockeywedstrijd te doen. Ik doe beiden niet na zonder bier zuurstof.
 
Hallo iedereen,

ik kom me melden met mijn klassieker. Een 1100GS uit '95 met 114000 op de klok. 'Tis een GS dus ik mag aansluiten nietwaar?

WhatsApp%20Image%202016-10-18%20at%2015.44.16_zpslh7tuvkv.jpeg


Inmiddels de kunststof tank moeten vervangen door de stalen variant, verder geen problemen gehad.

mvg,
Totl
 
Hallo iedereen,

ik kom me melden met mijn klassieker. Een 1100GS uit '95 met 114000 op de klok. 'Tis een GS dus ik mag aansluiten nietwaar?

[afbeelding]

Inmiddels de kunststof tank moeten vervangen door de stalen variant, verder geen problemen gehad.

mvg,
Totl

Welkom hier

leuk GS heb je
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan