Het grote GS-topic deel 31 - the story continues ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor alles is een eerste keer Verhulst. Volgens Slijk zijn echtgenieten schiet hij met losse flodders, dus wees niet bang. :+
 
Kijk nou uit wat je zegt, want we kunnen het binnenkort aan Nana navragen. Het kan je de avond verpesten als ze begint met een klaagzang marathon. :+
 
(imgatt)
full
 
Kijk nou uit wat je zegt, want we kunnen het binnenkort aan Nana navragen. Het kan je de avond verpesten als ze begint met een klaagzang marathon. :+

MIJN avond niet (ik ben wat gewend).... die van JULLIE daarentegen ...

Trouwens, heb je eraan gedacht dat Nana wel eens een lofzang zou kunnen afsteken, waardoor JULLIE met terechte schaamte onder tafel kruipen ????

Zullen we het risico dus maar NIET nemen, Tox ?

})
 
Klopt.

Ik krijg zelfs bij het passen in de winkel van een Schubert een acute claustrofobieaanval...

Maar zowel een ARAI, als een SHOEI passen op mijn rare kop... .

De pasvorm verschilt echter per continent : de Amerikaanse helmen zijn bestemd voor een meer langwerpig hoofd (zelf ook ondervonden), de Aziatische dan weer voor rondere hoofden.

Via het Internet in het (verre) buitenland bestellen is dus risicovol...
 
mooi !!! ( alternatief voor de Schubert E1)



nee :N want schubert geeft nog steeds geen dubble d sluitting, en volgens mij is dat het veiligste wat er is :Y en ik rij al jaren met shoei *O* ben nu aan 16stuks plus daarbij nog een paar andere merken ,maar die waren vlug weg :X ik heb een shoei kopje :Y _O- :+
 
Laatst bewerkt:
Mensen met een groot hoofd is net zoiets als een computer uit de jaren 80. Ze nemen veel ruimte in, maar het rekenvermogen is nogal dubieus. :Y





Had ik al verteld dat ik een bescheiden maatje M heb. :+
 
Effe off topic : wat krijgen we nou ?

Turken noemen jullie "een bananenrepubliek "...

Ik denk dat Wilders niet meer kan slapen van opwinding met zo'n politiek cadeau...

Ik hoop dat de modale Nederlander zich niet de kop zot laat maken door dit politieke machtsspelletje ...

Sorry, einde off topic, maar dit is verontrustend ...
 
Ach joh, het is verkiezingstijd. Rutte kan eindelijk laten zien dat hij ongepast daadkrachtig kan zijn en Wilders baalt dat hij Rutte niet op zijn passiviteit kan wijzen. Wat Rutte nu allen in Brussel moet gaan uitleggen is dat de oppositie van Erdogan hier wel manifestaties mogen houden. :?

What ever, voorlopig is Turkije in ieder geval even van de vakantie planning afgehaald, we gaan wel weer naar Griekenland. Dat land hebben we ondertussen gekocht geloof ik, dus daar zijn we vast wel welkom. :Z
 
Welke stepjes/voetsteunen gebruiken jullie of hebben jullie om zo min mogelijk trillingen van het blok te voelen?

Ik had een R en nu een GS. Rijdt geweldig. Moet wel zeggen dat de R smoother was/is (althans die ik had) Schijnt te zijn dat het per motor verschillend kan zijn.

Misschien wat lastig uit te leggen, maar op de R minder trillingen gevoel van het blok dan op de GS. Maar mijn zit en relateer positie is zoveel beter geworden (ik: 186 lang met lange stelten :) )

Of kan je iets anders doen om minder trillingen te voelen?

Misschien "klaag" ik te veel en hoort het gewoon zo :)
 
Je moet het niet zien als trillen, het is karakter. ;)

Het zou zo kunnen zijn dat afstelling verschil kan maken. Ik heb wel eens gelezen dat een accelerator module het blok beter laat lopen met minder trillingen, of dat kleppen stellen uitkomst bood. Vaak is het een onoplosbaar verschijnsel en benoemen we het maar "karakter".
 
die hele kwestie is gewoon een soap..

er is ze verteld dat ze niet mochten komen, ook door andere landen, van hun eigen wetgeving mochten ze dat trouwens ook niet.
ze hebben tijdens de gesprekken de kluit ontzettend belazerd ,

als je kijkt wat er sinds de coup daar allemaal gebeurt zijn ze de laatste die iets over democratie, mensen rechten, en vrijheid van woord en meningsuiting en organisatie en manifestatie . maar dat dringt niet door.

Denk ook dat ze in Griekenland handen wrijvend naar deze kwestie kijken, lijkt me ook beter om deze zomer ergens anders heen te gaan.
 
De grieken zijn bang dat er een paar honderdduizend vluchtelingen worden doorgeschoven, die zitten hier vast niet op te wachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan