Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

het heeft stief gevroren hier in Tukkerland,,,, hoop niet dat ze nu gestrooid hebben,, anders is rijden niet zo'n goed idee,, en nee dat gekloot met allerlei sprays zie ik niet zo zitten.. en afspoelen


zo maar de dagelijkse dingen buitenshuis gaan doen en zien of er gestrooid is of niet.....

bizar het word 20 C en dan niet kunnen rijden vanwege zout op de wegen. tot het gaat regenen .....
 
Ja, voor gladheid heb je ook VOCHTIGHEID nodig....vanwaar toch die manie om bij koud, maar gegarandeerd droog weer te gaan strooien ....?

Dit gezegd zijnde, lijkt het me sterk dat we vandaag ook effectief last zouden hebben van die 66 kg zout die vannacht in heel Nederland zijn gestrooid. :P

Strooikaart | Rijkswaterstaat


in Almelo hebben ze voor zo ver ik het kan zien niks gestrooid, en op de snelwegwegen kom ik toch niet zo snel ,, en Gelderland ligt wel vlakbij , maar er stond niet dat ze op de binnenwegen gestrooid hebben.


dus ik kan wel rijden :]
 
Weekend lekker vrij dus wij gaan zeer zeker de nodige kms maken op de brommert....

En aangezien elke motorriteen omweg is naar een restaurant, zal de capu weer rijkelijk vloeien, de nodige taartjes gegeten worden en als het wat later wordt, zal het diner ook wel ergens in motorkleding worden genuttigd...

Laat de zon lekker schijnen en hop hop erop uit !!!
 
Ik word nog eens beroemd met die proza van me......... :X

29792721_1881803545165788_5265442257774837760_n.jpg


30127811_1881803548499121_7174890266950631424_n.jpg
 
Overigens vind ik 50k een duurtest noemen wel een beetje overdreven.

Morgen wel even de Motoplus scoren....
 
Je weet toch dat, zodra jij nog eens een BMW showroom binnenstapt, je op een spoorstaaf wordt naar buiten gedragen, bedekt met pek en veren... })
Dat, of met een nieuwe F850GS onder mijn hol. Voor het moment weet ik nog niet wat ik liever heb, ik heb nog niet met de 850 gereden. 8-)
 
Overigens vind ik 50k een duurtest noemen wel een beetje overdreven.

Morgen wel even de Motoplus scoren....


zeker voor een Honda,, ze zouden eigen minstens 100 K moeten rijden dan kan je wel wat zien ,, je moet wel een erg beroerde motor hebben wil je in 50 K serieuze reparatie nodig hebben,, er kan altijd wel iets stuk , maar toch.

heb de motorplus ook al ( beurs abbo )
 
Morgen 12.30 uur in Vierhouten, het terras van restaurant "Tante Sjaan" een mini meeting.

Mr en Miss Maniac, Fast'nSweet en ik zijn er in ieder geval.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan