Het grote GS-topic deel 33 – ... is het al zomer?

Lekkere lunch gehad in vierhouten met Tox, F&S en Erwin en mrs Maniac...

En nog een stukje gereden naar de boulevard in Harderwijk....

Was weer gezelli..!!!🎂🥂👍
 
Vanmiddag heerlijk op een terrasje in Stavenisse gezeten... De weekendrijders zijn echter duidelijk de aanwezigheid van motoren op de weg nog niet gewend... Wat een collectie van beunhazen in de grensstreek.

Hopelijk valt de balans morgenavond na dit eerste lenteweekend mee, qua motorongevallen.
 
Vandaag ook weer een kleine 400 km gereden met Mrs.TenCats. Rondje Flevoland via Overijssel, Drenthe en Friesland binnendoor.Komende week maar weer eens aan de servicebeurt.

Helemaal top, zo'n RS. *D
 
Fijn dat je er blij mee bent. Ik hoop dat de fietspaden met kuilen in de Eifel net zo fijn gaan. :t
 
Kijk.....dat is goed !!!

Ga ik Shirley vertellen...
Miss is die rs ook wat voor haar...Peter probeert haar al 2jr een bmw aante smeren...
 
fuck...jullie hebben het door........ :?
Zij trouwens ook ....vorige week al....... :(

En toch blijft zij focus houden op een motor waarbij beide voetjes beter op de grond kunnen...vandaar dat lonken naar de kawa en straattriple....

Ik probeerde haar al te lokken naar de rs....misschien kan Janneke haar overhalen..... O-)
 
Laatst bewerkt:
fuck...jullie hebben het door........ :?
Zij trouwens ook ....vorige week al....... :(

En toch blijft zij focus houden op een motor waarbij beide voetjes beter op de grond kunnen...vandaar dat lonken naar de kawa en straattriple....

Ik probeerde haar al te lokken naar de rs....misschien kan Janneke haar overhalen..... O-)

Zij kon het lonken niet laten, zij lonkte naar iedere... bike... zwoin-zwoin...(vrij naar Wim Sonneveld)... :P

Naar een Kawa lonken kan echter niet genoeg aangemoedigd worden... ofschoon ik in het weekend toch weer ultra-blij was weer op m'n GS te mogen bollen, na een lange Versys-winter... :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ben jullie nog niet vergeten. Alleen is het veel te druk tegenwoordig. De laatste tijd kan ik niet eens rijden (mijn vinger is kapot en ik kan de koppeling niet bedienen en niet in handschoenen). Hopelijk vanaf volgende week terug op de motor.
 
Wij jou ook (nog) niet hoor. :j

Het klinkt alsof je vinger er zo'n beetje vanaf was. Dus vertel, bedrijfsongevalletje?
 
Ik ben jullie nog niet vergeten. Alleen is het veel te druk tegenwoordig. De laatste tijd kan ik niet eens rijden (mijn vinger is kapot en ik kan de koppeling niet bedienen en niet in handschoenen). Hopelijk vanaf volgende week terug op de motor.


Beterschap dan maar ,, hopelijk komt alles snel goed
 
Terug
Bovenaan Onderaan