Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Thuis gekomen ... paar toertjes rond de blok ... exact 60.000km.
Olie en oliefielter zijn reeds gedaan.
Bougies en kleppen doe ik niet, is nu echt nog niet nodig.
Ben nu bezig met het demonteren van de tandwielen en ketting.
Voorste tandwiel is er uit.
[afbeelding]
De vorige die ik hier toonde was er erger aan toe, doch ik ben blij dat ik het nu vervang. Lijkt mij niet zo verstandig met deze nog te blijven rijden ...
Als je een dopsleutelset en momentsleutel hebt, met een gedownloade handleiding bijvoorbeeld, kom je een heel eind Moet nog een goede aanbieding van de Aldi tegenkomen ofzo, veel heb je niet nodig...
Zo die was best wel aan vervanging toe hé. Reed het ook niet onplezierig? Hij gaat bokken toch als je de hem in zijn 1 vrij laten lopen dan of had je daar geen last van?
Dat geluk heb ik dus wel, dat ik automechanica gevolgd heb.Handleiding zeker nuttig maar als je nooit echt gesleuteld hebt is het wel een uitdaging.
Ikke interesse hebben ...
https://www.marktplaats.nl/a/motore...ontent=Accessoires | Overige&utm_term=Motoren
Op reis gaan natuurlijk!...
Wat moet je met een aanhanger achter een motor
Lampenolie gebruiken!!!!!!! Zie Action.Nieuwe tandwielen ook reeds gemonteerd:
[afbeelding]
Niet echt een zicht, nieuwe tandwielen op een niet gepoetste motor
Maar geen tijd om ook nog te poetsen.
Met inspiratie van DKP gisteren maar wat langer doorgereden op een tank.
[~[url="http/img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/GSX750F/29052017%20brandstof.jpg"]afbeelding~][/URL]
Het blijft wel gewoon 1:18.
Deze tank wel een keer de 9.000 Rpm aangetikt, zo hoog was ik nog niet geweest @Soes.
Ze heeft op mij een redelijk rustgevende werking qua optrekken.
Normaal verloor de Soes volledige tractie bij +/-7.500 toeren doorslaande koppeling.hoezo zo weinig toeren ?
Mijn eerste GSX-F kocht ik in 1993 en werd met een maand en 3.000 kilometer weer ingeruild op een ZX10 Tomcat wegens te weinig vermogen/sensatie.Aangezien dit mijn enige motor is en ik wel van een beetje sportief houd, trek ik regelmatig lekker weg uit een bochtje of bij een stoplicht. Denk dat ik bij de 11.000 wel wil schakelen, daarboven loopt 'ie al snel in het rood en aan kracht/geluid houd het niet echt meer over. Ik let de laatste tijd ook wat meer op mijn benzineverbruik, zet de trip-teller vaak op nul na een tankbeurt en kijk hoeveel ik getankt heb. Laatst 1:17, maar daarvoor vaker richting 1:15,5
Goed bezig!Met inspiratie van DKP gisteren maar wat langer doorgereden op een tank.
[~[url="http/img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/GSX750F/29052017%20brandstof.jpg"]afbeelding~][/URL]
Dat ga ik niet halen met deze combinatie.Goed bezig!
Daarmee zit je al aan iets meer dan 60% van mijn actieradius!
!!Dat er dus wel redelijk wat verschillen bestaan in die controllertjes! En het niet altijd meteen goed opvalt!
Was dat niet die dat ik hier (of waar dan ook in welk topic) gelinkt had?...
Ik zag wel vorige week een Goldwing op LPG voor €1.500,00.
Dan kan je pas goedkoop rijden.
Zelf rij ik overigens +/- 80% snelweg, overal trager dan de max. snelheid.
Mij inhalen mogen de anderen NOG van de overheid.