Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
De dooirit vangt aanstaande zondag 14 maart aan om 11:00 vanuit beginpunt Maassluis.
De rit is ongeveer 140 km.
In Rotterdam stoppen we om wat te drinken op een terras. Verderop in de route kunnen we stoppen om wat te eten en te drinken. De rit eindigt vervolgens weer in Maassluis rond 15:30 uur.

Als er vragen zijn, dan hoor ik het graag.
Mailen mag natuurlijk ook! ;)

Deelnemers dooirit 14 maart 2010

1 TheCount
2 RichardF
3 DirtDiver
4 Burnett
5 Wim-G (ovb)
6 GSXF750
7 Wijx
8 Tuffer
9 Mottart (ovb)

Inschrijven kan nog. *D
 
Jammer dat jullie niet meerijden!

Chevalric beterschap aan den duimen gewenst!
Mottart pas op daar in A'dam: zet em goed op slot anders ga je als gele streep terug ;)



Deze twee hebben er wel zin in!! :+



Petrol ziet er goed uit man!
 
Laatst bewerkt:
Zie hier de route voor zondag, domdom files worden nog toegevoegd (als me dat werkelijk gaat lukken) :)

Klikkerdeklik

Startpunt is Maassluis en dan vertrekken we over de blauwe lijn richting Rotterdam.
 
Crap ik weet even niet waar ik dat tyre tomtom bestandje moet hosten. Belangstellenden kunnen hun e-mail adres even PMen dan stuur ik het op.
 
Als je een startpunt in het zuidwesten maakt en ik tijd heb.

Dan maken we er wel een daagje van *D


Heb vrienden in Briele wonen. Kom vast nog een keer daar kijken.
Mijn eerste klusje al gezien. Eindemper sluit niet goed aan op de tussendemper/gasverdeler. Dacht al...wat een lekker geluidje uit de Barracuda O-)

Iemand hier ervaring mee?
 
ik heb er zin in. Het is wel een hele andere rit als dat ik normaal rijd. Nog nooit zoveel provinciale weg gereden ;)

Stukje Wassenaar is leuk zo langs Duinrel.

Hopelijk is het lekkerder als vandaag. Ik kwam weer bevroren op m'n werk aan.

Waar is het startpunt?
 
Als je trouwens vlak voor Duinrel naar rechts gaat op de rotonde, kom je bij de Wassenaarse slag. Daar kun je lekker aan het strand een hapje/drankje halen bij de Badmeester bijvoorbeeld. Ik weet niet of het betaald parkeren al werkt, maar dat is ook maar een euro geloof ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan