Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je trouwens vlak voor Duinrel naar rechts gaat op de rotonde, kom je bij de Wassenaarse slag. Daar kun je lekker aan het strand een hapje/drankje halen bij de Badmeester bijvoorbeeld. Ik weet niet of het betaald parkeren al werkt, maar dat is ook maar een euro geloof ik.
Dat vind ik een uitstekend idee!
Ik stel voor dat we dat ook gaan doen!
En betaald parkeren doen we niet aan met de motor hè. ;)
 
Dat vind ik een uitstekend idee!
Ik stel voor dat we dat ook gaan doen!
En betaald parkeren doen we niet aan met de motor hè. ;)
Hoe zit dat eigenlijk met de zones waar je een blauwe kaart nodig heb ;)
ik parkeerde gister mijn motor op zo'n parkeerplek waar je een blauwe kaart nodig heb maar ja op de motor heb je dat ding natuurlijk niet!
kreeg toen commentaar over dus heb ik hem op de stoep gezet en toen was het gezeur over.
maar moet een motor ook voorzien zijn van een blauwe kaart? (aangezien die super snel gejat wordt)
 
Hee mensen. Ik rij mee as zondag. Echter maar een half rondje. Heb nog andere zaken te doen zondag maar wilde het toch niet missen. Ik verlaat jullie dan vlak na zoetermeer. Moet ik me eigen bammetjes meenemen of halen we ergens een patatje?
 
Hoe zit dat eigenlijk met de zones waar je een blauwe kaart nodig heb ;)
ik parkeerde gister mijn motor op zo'n parkeerplek waar je een blauwe kaart nodig heb maar ja op de motor heb je dat ding natuurlijk niet!
kreeg toen commentaar over dus heb ik hem op de stoep gezet en toen was het gezeur over.
maar moet een motor ook voorzien zijn van een blauwe kaart? (aangezien die super snel gejat wordt)
Nee, voor zover ik weet mag/moet je je motor in een parkeerschijfzone of een zone met betaald parkeren op de stoep parkeren.
 
Hee mensen. Ik rij mee as zondag. Echter maar een half rondje. Heb nog andere zaken te doen zondag maar wilde het toch niet missen. Ik verlaat jullie dan vlak na zoetermeer. Moet ik me eigen bammetjes meenemen of halen we ergens een patatje?
Oké, leuk dat je meegaat.
Ik was van plan om in Rotterdam wat te drinken, en in Wassenaar iets te eten.
Maar Wassenaar komt in deze route pas na Zoetermeer...
Toch een stukje verder rijden nog? :P
 
mwoah, een enkel motorje parkeren doen ze niet snel moeilijk over. Een hele groep kan ik me anders voorstellen.
@ richardf. Als we echt heel snel in Wassenaar zijn dan misschien, maar zo'n lunch kost toch vaak wat tijd. En die heb ik niet zo veel. Wel gezellig natuurlijk.
 
mwoah, een enkel motorje parkeren doen ze niet snel moeilijk over. Een hele groep kan ik me anders voorstellen.
@ richardf. Als we echt heel snel in Wassenaar zijn dan misschien, maar zo'n lunch kost toch vaak wat tijd. En die heb ik niet zo veel. Wel gezellig natuurlijk.
Ik vrees dat dat iets te lang gaat duren dan.
Eerst wil ik om het vliegveld van Valkenburg heen rijden, om daarna Wassenaar in het noord-westen binnen te rijden. Kijk anders even naar de route en dan hoor ik wel of je mee kan eten of niet.
En anders kan je het ook altijd ter hoogte van Zoetermeer nog beslissen. ;)
 
Zo dan, iedereen is aardig actief geweest... Topic 4 staat ook al weer flink vol...

Hopelijk rijdt mijn GSX 600F ook spoedig weer...
 
Laatst bewerkt:
Zo dan, iedereen is aardig actief geweest... Topic 4 staat ook al weer flink vol...

Hopelijk rijdt mijn GSX 600F ook spoedig weer...
Welkom terug.
Ik ben er ook bij sinds het begin van dit jaar. *D

Ik ben zeker té optimistisch als ik je zondag bij de dooirit verwacht? :P
Beetje uit de buurt.
 
Oké, leuk dat je meegaat.
Ik was van plan om in Rotterdam wat te drinken, en in Wassenaar iets te eten.
Maar Wassenaar komt in deze route pas na Zoetermeer...
Toch een stukje verder rijden nog? :P


Aan de plaszoom langs de Kralingse plas kun je goed slokje drinken. Maar is misschien wel vrij kort op het begin van de route.
 
Aan de plaszoom langs de Kralingse plas kun je goed slokje drinken. Maar is misschien wel vrij kort op het begin van de route.
We hebben een café in gedachten, waar we vorige week flink naar hebben gezocht. :P
Maar die ligt wel in Rotterdam.

Zou jij trouwens je e-mailadres naar mij willen sturen, dan kan ik morgen een mailtje gaan samenstellen.
 
De weersvoorspellingen ziener niet goed uit voor zondag. teletekst geeft 85% regenkans. ff in de gaten houden maar. Heb er zelf niet zo veel zin in om in de regen te gaan rijden. Daar heb ik de laatste tijd al te veel van gehad aangezien ik rij voor woon-werk. mocht ik niet mee gaan dan zet ik zaterdag nog ff een berichtje.
 
Dinsdag mag ik weer onder 't mes om het metaal te laten verwijderen. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar er zit een schroefje verkeerd (zeiden m'n vrienden al jaren, maar goed). Hopelijk kan ik dan over een paar weken m'n duim weer fatsoenlijk gebruiken, net voor het echt lekker motorweer wordt.

En dan kan ik hopelijk ook gewoon in juni op vakantie naar Noorwegen zoals ik gepland had.
 
Dinsdag mag ik weer onder 't mes om het metaal te laten verwijderen. Was eigenlijk niet de bedoeling, maar er zit een schroefje verkeerd (zeiden m'n vrienden al jaren, maar goed). Hopelijk kan ik dan over een paar weken m'n duim weer fatsoenlijk gebruiken, net voor het echt lekker motorweer wordt.

En dan kan ik hopelijk ook gewoon in juni op vakantie naar Noorwegen zoals ik gepland had.
Oké, in ieder geval sterkte ermee, en houd ons op de hoogte.
 
De weersvoorspellingen ziener niet goed uit voor zondag. teletekst geeft 85% regenkans. ff in de gaten houden maar. Heb er zelf niet zo veel zin in om in de regen te gaan rijden. Daar heb ik de laatste tijd al te veel van gehad aangezien ik rij voor woon-werk. mocht ik niet mee gaan dan zet ik zaterdag nog ff een berichtje.
Ja, laten we bij slecht weer niet gaan rijden.
Maar dan bedoel ik ook echt heel de dag somber en regen.
Dus bij een enkel buitje gaat het natuurlijk gewoon door.
En helemaal zeker kunnen we het nooit weten.
 
vandaag me standaard achterknipperlichten rood gespoten, met rode backlight, kijken of dat er nog een beetje leuk uitziet. Ze knipperen wel oranje iig
 
mwoah, een enkel motorje parkeren doen ze niet snel moeilijk over. Een hele groep kan ik me anders voorstellen.
@ richardf. Als we echt heel snel in Wassenaar zijn dan misschien, maar zo'n lunch kost toch vaak wat tijd. En die heb ik niet zo veel. Wel gezellig natuurlijk.

Ach ik heb ook niet heel de dag de tijd. Dus ook ik moet halverwege aftaaien. Ik hoop haar dat het nog wel een beetje mooi weer wordt. Ik zit niet te wachten op opspattende rommel van de weg. Als de wegen echt nog nat zijn dan kan het wel eens zijn dat ik op het laatste moment nog annuleer. :/

BTW, Richard je hebt meel.
 
Laatst bewerkt:
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan