Het grote GSX-F topic - deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag mensen!
Bij deze:
Laten we inderdaad om 11:00 verzamelen bij de Shell Maasland aan de afslag Maassluis van de A20.
Daar kan iedereen zo nodig tanken en vanaf daar vertrekken we dan vervolgens richting Rotterdam. *D

Tot morgen!! :W
 
Toevoeging:

Shell Maasland is uit de richting van Rotterdam beneden aan links.
Vanuit de richting van Hoek van Holland beneden aan rechts.
 
ik bendenk mij net iets, kunnen we de volgende niet met moederdag bij de Mc in Veenendaal doen? Of hebben ze niet zoveel gevuldekoeken in middenmeer. })



















:+

Gevulde koeken zat ;) hebben een hele mooie baker hier ;) haha het mooiste van de baker zijn de dames er in maar de gevulde koeken zijn ook niet verkeerd ;)

@Br-amm: hoelang is dat geleden ik heb hier voor bij de JR (2 jaar geleden) gespeeld en toen hebben we ook meerdere malen tegen zoetermeer gespeeld :) waren toen altijd gewaagde wedstrijden :)
en als ik vragen mag waarom kan je nu niet meer ijshockeyen dan? -O-

Fjes rijden altijd lekker volgens mij *D *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Dus hier er af en dan onder de snelweg door naar links en dan zit de Shell aan de rechterhand.
full
 
Gevulde koeken zat ;) hebben een hele mooie baker hier ;) haha het mooiste van de baker zijn de dames er in maar de gevulde koeken zijn ook niet verkeerd ;)

@Br-amm: hoelang is dat geleden ik heb hier voor bij de JR (2 jaar geleden) gespeeld en toen hebben we ook meerdere malen tegen zoetermeer gespeeld :) waren toen altijd gewaagde wedstrijden :)
en als ik vragen mag waarom kan je nu niet meer ijshockeyen dan? -O-

Fjes rijden altijd lekker volgens mij *D *O* :]
Ik ben nu 18, 3 jaar geleden oid gestopt met competitie, 2 jaar terug met recreatief spelen. Door problemen met een klapvoet/rug kon ik niet meer spelen, en die voet is nog steeds niet helemaal 100%. Teveel belasting en het kan weer fout gaan...
Tel daarbij op hoeveel tijd, geld en moeite het kost om weer te gaan hockeyen..

Mooi tochtje staat er voor morgen op het programma. Ik heb sinds vrijdag m'n RBW, als het geen probleem is kom ik ook meedoen :) Maassluis ligt hier praktisch om de hoek...
 
Laatst bewerkt:
Biezenmortel, niet zo gek ver van Tilburg vandaan. Ik studeer wel in Tilburg, aan de lerarenopleiding. Keertje een zondagje rijden?

:Y , nice, weet waar het ligt, kom er langs als ik naar Den Bosch rij. Moet eerst alleen nog even de GSX ophalen, verkoop ZZ-R duurt effe ..

Vandaar dat ik hier niet zoveel kijk, kom anders eens in het studenten topic in het zuiden kijken ;)
 
Sorry voor het late bericht. maar ik ga definitief neit mee. heb gisteren andere dingen gedaan omdat ik dacht dat het slecht weer zou worden vandaag. niet zo leuk voor de familie, er in het weekend niet zijn. Ziet er toch nog aardig uit voor jullie. Veel plezier in ieder geval.
 
Moguh

Het weerbericht uit Rdam: grijs, heel grijs, maar wel droog! Volgens buienradar houden we het nog wel een paar uurtjes droog ook :)

Tot straks :W
 
Check tanden gepoetst, kater weggepoest, motor geaaid. Ik ben onderweg. Laat het mooie weer maar komen
 
Moeten we die gele lijn volgen?

U wilt hier opstijgen, mag dat?

GSX-Fly :)
This is ATC maassluis controle, GSX--Fly your take off clearance is granted, have a nice trip.

Heey iedereen heel veel plezier vandaag he :) laat maar even weten hoe het is gegaan :)

en uiteraard de fotos ;)
 
Hey mensen!

Even niet meer hier geweest. Succes met de tocht vandaag (jaja, jullie zijn al bezig). Den Haag was me sowieso iets te ver weg met de temperatuurtjes nu...
 
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en volgens mijn zitten hier de GSX F kenners.
Ik heb een GSX 600F van '99 En heb een probleem met mijn benzine kraan, de o-ring die erin zit is namelijk versleten...dus lekt hij benzine. Nu ben ik al bij mijn motor dealer geweest, maar die zegt dat deze niet los te bestellen is. Kost mij dus een nieuwe benzinekraan van 110,- euro. Heb op het moment een voor een alternatieve o-ring gekozen, die niet helemaal fijn past (maar wel afdicht) en waarschijnlijk niet tegen benzine kan, dus deze zal het waarschijnlijk ook wel niet zo lang vol houden. Ben al op verschillende motoronderdelen site geweest en die hebben vaak wel o-ringen van andere modellen.
Wie kan mij helpen aan de juiste o-ring te komen?

Mvg,
Pieter
 
En hoe is de rit gegaan? Volgens mij zat het weer redelijk mee niet? Baalde in elk geval dat ik niet kon! Volgende keer zeer zeker weer aanwezig
 
Ja, ik ben ook weer thuis.
En het was zeker een geslaagde rit!! *O*

De deelnemers waren:
- TheCount
- Wijx
- Tuffer
- Br-amm
- RichardF

Ik hoop dat jullie het ook een leuke rit vonden.

Tot de volgende keer! :W

Vanavond wil ik de foto's gaan posten.
Iemand bezwaar als kenteken zichtbaar is?
Zo niet, dan hoef ik ook niet te shoppen. :P
 
Zoooooo dat was een lekker dagje rijden hoor! En geen spatje regen gezien :)

Alleen de hagenezen lagen een beetje dwars, verder ging het lekker toch.

Richard bedankt voor je inzet, goed werk geleverd :}
 
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en volgens mijn zitten hier de GSX F kenners.
Ik heb een GSX 600F van '99 En heb een probleem met mijn benzine kraan, de o-ring die erin zit is namelijk versleten...dus lekt hij benzine. Nu ben ik al bij mijn motor dealer geweest, maar die zegt dat deze niet los te bestellen is. Kost mij dus een nieuwe benzinekraan van 110,- euro. Heb op het moment een voor een alternatieve o-ring gekozen, die niet helemaal fijn past (maar wel afdicht) en waarschijnlijk niet tegen benzine kan, dus deze zal het waarschijnlijk ook wel niet zo lang vol houden. Ben al op verschillende motoronderdelen site geweest en die hebben vaak wel o-ringen van andere modellen.
Wie kan mij helpen aan de juiste o-ring te komen?

Mvg,
Pieter
Ik kan je helaas niet helpen met die o-ring. (te weinig verstand van zaken)

Wel van harte welkom in het topic! :Y *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan