Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik denk niet dat jullie je stationair allemaal al standaard op 4000 toeren hebben staan?Ik denk dat de meeste cb-1bezitters met hoge toerentallen rondrijden ik zie regelmatig spanningsregelaars voor de cb-1 op marktplaats van dezelfde vent uit de achterhoek voor een leuke prijs.
Tnx, ga ik naar kijken!Vorig jaar voor die van mij een SR van een CBR 600 gekocht op de motorsloop. Stukje groter, dus meer koel capaciteit en wel gewoon OEM Honda. Die chineze dingen gaan binnen een paar maanden kapot (2x geprobeerd).
Ik denk niet dat jullie je stationair allemaal al standaard op 4000 toeren hebben staan?
Dat is wat ik bedoel. Lage snelheid, hoog toerental. Dus hij wordt wel warm en krijgt weinig koeling...
Ik ben benieuwd of en welke 4 zuiger remklauw past op de CB-1. Aan de voorzijde he
Iemand ooit geprobeerd?
Standaard remt prima, maar ben gewoon nieuwsgierig naar mogelijkheden.
Weet ook iemand de hart op hart maat tussen de remklauwbouten? Mijn schuifmaat is nl. kapot,
Zou eerder een andere remschijf dan remklauw kopen voor een verbetering. Met een Brembo en top remblokken vreet je dat standaard ding op.
https://www.braking.nl/default/stx17?avds=true&motorproducts_type_ids=;9447;
EBC Front Discs - HONDA CB-1 (CB 400 F) (89-90) Single Rotor
Ach, heb ook nog een paar maanden rondgereden met banden uit 99...Niet mee rijden tot je nieuwe banden hebt.
Micky Mouse...Mickey mouse oren vervangen door een ander spiegel setje.