Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Prachtig geluid hoor! Het is inderdaad onzinnig om het precies zo te laten klinken als die van RJ. Ik ga nooit zoveel geld uitgeven. Als je alleen al nagaat dat een uitlaat zelf rond de 400 a 600 euro kost, goede demper 300 - 400 euro en dan power commander nog eens 350 euro. Dat is in totaal al tussen de 1200 - 1500 euro(!). Dan kies ik waar voor mijn geld haha.
Daarnaast vraag ik me serieus af of je oren na een lange rit het ook nog zo plezierig vinden. Het produceert veel kabaal en als ik op mijn 60e nog goed wil horen doe ik er allicht wijs aan me niet nu al te beroven van de trilhaartjes.
Wat heb jij voor config (ik ga er vanuit dat jij dat bent in het filmpje en jouw husky).
Fijn weekend allen
Hey Geo,
Wie weet wil ik die van mij aan het einde van het seizoen wel verkopen.
Hoor het wel of er interesse is (PM)
PS : Ik heb de GP er ook onder gehad, de Titanium Arrow set klinkt veel vetter in mijn beleving.
En filmpjes geven niet hetzelfde weer (ligt aan de kwaliteit van het filmpje). Dus probeer niet hetzelfde als RJ te krijgen, daarvoor moet je gewoon in het echt horen.
Haha, ik hou het in gedachten al zou ik eerder een motor net voor het seizoen kopen dan er na maar ik ben zeer zeker geïnteresseerd in je verkoop.
Mocht je zover zijn, geef maar een seintje. Allicht kunnen we het er dan eens over hebben.
Geinig dat er zoveel vraag is naar de Nuda, dat is alleen maar een goed teken vind ik! Helaas voor mij is er dus veel concurrentie en het is ook vrijwel onmogelijk om een 900R te vinden in Nederland. Als iemand hier van zijn 900R af wilt dan heb ik zeker wel interesse .
Rij nu een aantal maanden op een RSV1000R Factory als fun-bike naast mn Husq TR650 Terra met het is het 'net' niet voor mij en ik denk dat de Nuda een veel betere all-round fiets is. Daarnaast matched een 900R perfect in de garage naast de TR650 :D.
Importeren zou uitkomst kunnen bieden maar ik heb niet echt de tijd om half Duitsland door te rijden om er 1 op te halen.
Ik ken nog iemand die zijn 900R verkoopt.
EDIT: net verkocht aan iemand in Arnhem blijkbaar... €7000 vraagprijs was een koopje !
Voor de liefhebbers, ik heb wat uitlaatspullen over:
Originele R demper en voorbochten + toebehoren, alsook de Leovince set in redelijke staat.
Ik ken nog iemand die zijn 900R verkoopt.
EDIT: net verkocht aan iemand in Arnhem blijkbaar... €7000 vraagprijs was een koopje !
Voor de liefhebbers, ik heb wat uitlaatspullen over:
Originele R demper en voorbochten + toebehoren, alsook de Leovince set in redelijke staat.
Echt he!Geinig dat er zoveel vraag is naar de Nuda, dat is alleen maar een goed teken vind ik! Helaas voor mij is er dus veel concurrentie en het is ook vrijwel onmogelijk om een 900R te vinden in Nederland. Als iemand hier van zijn 900R af wilt dan heb ik zeker wel interesse .
Rij nu een aantal maanden op een RSV1000R Factory als fun-bike naast mn Husq TR650 Terra met het is het 'net' niet voor mij en ik denk dat de Nuda een veel betere all-round fiets is. Daarnaast matched een 900R perfect in de garage naast de TR650 :D.
Importeren zou uitkomst kunnen bieden maar ik heb niet echt de tijd om half Duitsland door te rijden om er 1 op te halen.
De Nuda was in zeer goede tot perfecte staat.
Nieuwe set banden erbij, bagagetassen,...
PM me maar wat je denkt dat de Leovince pijp waard is.
Had hem gekocht wegens de idioot lange levertermijn van de Remus titanium, maar heb hem nooit gemonteerd.
Zelf tweedehands bekomen, niet in perfecte staat:
- linkpijp roestig (enkel buitenzijde uiteraard)
- klem linkpijp ontbreekt (standaard materiaal, overal verkrijgbaar)
- 2 kleine putjes net voor demper
- dbkiller beetje geplooid bovenaan
- carbon is mat, dus op te kuisen
Verder prima staat, met linkpijp, hitteschild, veren, ophangbeugel en demper uiteraard.
Foto's zet ik er vanavond bij.
Vanwege een verhuizing gaat mijn Nuda 900 R ABS wellicht in de verkoop.
Reeds circa 12.000 km op de klok. Over 2 weken ga ik nog wel naar de Nuda meeting in Duitsland en vervolgens door de Alpen rijden.
Bij interesse, graag reageren via een PM!
Hieronder enkele aftermarket onderdelen op de motor:
- Leovince uitlaat
- Comfort seat
- Puig windscherm
- R&G Tail Tidy
- GSG Mototechnik Sliders
- K&N Airfilter
- Bashplate/Engine Guard