Het Grote "RA ra, waar ben ik?" topic, deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmzzz, 'k herken het niet.
Een kouwelijke col, nog half dichtgevroren, ergens in het voorjaar. Mei
Geen struiken dus hoog, boven de 2300m?
Een redelijke weg ernaar toe want er staat nog een stuk van een autobus op (geparkeerd?). Moet daarom ook wat toeristische waarde hebben.
Zie je een kruispunt van 3 wegen, of is het de uitrit van een grote parking?
De wijze van wegenbouw doet me eerder denken aan Frankrijk ... maar tkan in feite overal zijn



gemaakt op 10 juli ! :P


en te zien op streetview :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Mijn eerste ingeving was Noorwegen, toen dacht ik Oostenrijk, op weg naar de grossglockner - maar idd, het kan bijna overal zijn (waar ze bergen hebben).
 
En als Homecargo opgewekt meldt dat de foto op 10 juli is gemaakt, dan zal er over dit tripje wel geen info op MF staan!

Oh, en te zien in Streetview: dan geen Zwitserland, Oostenrijk of Duitsland.


:]
 
Laatst bewerkt:
En als Homecargo opgewekt meldt dat de foto op 10 juli is gemaakt, dan zal er over dit tripje wel geen info op MF staan!

Oh, en te zien in Streetview: dan geen Zwitserland, Oostenrijk of Duitsland.


:]
Correctie op mezelf: er zijn wel delen in Zwitserland waar Streetview is te zien...

Maar denk net als Wullebolle dat je het in Noorwegen moet zoeken. Weet niet waarom, het is meer een gevoel.

:)
 
Was mijn 'gevoel' toch goed. Noorwegen, ook ik heb daar gereden.

Welnu, weer eentje van mijn hand. Het jaarlijkse zomerspektakel: de Tour de France.
Waar-o-waar?

8242532930_ce18cb333b_o.jpg
 
Was mijn 'gevoel' toch goed. Noorwegen, ook ik heb daar gereden.

Welnu, weer eentje van mijn hand. Het jaarlijkse zomerspektakel: de Tour de France.
Waar-o-waar?

[afbeelding]
Wel, ik zie een spandoek met Nederlandse tekst en ik zie iemand met pizzadozen. Nu zullen die pizzadozen waarschijnlijk wel Limburgse vlaaien bevatten (Hollandse koopmansgeest), dus ik hou het voorlopig op Nederland en waarschijnlijk ergens in Limburg...

:)
 
Mmm... de auto is een Fiat Tempra uit waarschijnlijk 1995. Dan zouden we het hebben over de tour van 1996, aankomstplaats Den Bosch.

Andere twee opties: Valkenburg in 2006. Maar de foto is ouder. Valkenburg aan de Geul in 1992. Maar dat is vermoedelijk weer net iets te oud.

Wel denk ik, gelet op de hoeveelheid mensen, dat het een finishplaats is.

:]
 
1996

Proloog en eerste etappe in Den Bosch.
Het gebouw lijkt me een winkel, V&D ofzo.
En ik denk de eerste etappe. De proloog was een individuele tijdrit over 9,4 km (of zoiets). De wedstrijdwagen zit dan achter een renner. De mensen zouden dan precies de andere kant uitkijken.
Op de foto zie je dat de mensen naar achteren kijken, de renners moeten dus nog komen. De wedstrijdleiding zit meestal voor het peloton.

;)
 
En ik denk de eerste etappe. De proloog was een individuele tijdrit over 9,4 km (of zoiets). De wedstrijdwagen zit dan achter een renner. De mensen zouden dan precies de andere kant uitkijken.
Op de foto zie je dat de mensen naar achteren kijken, de renners moeten dus nog komen. De wedstrijdleiding zit meestal voor het peloton.

;)
Ze komen net op 'n groot kruispunt (meerdere banen) de hoek om....waar o waar??
 
Ze komen net op 'n groot kruispunt (meerdere banen) de hoek om....waar o waar??
Heb net een video zitten kijken van de aankomst van deze etappe. Deze kruising zit niet in de laatste paar kilometer... Ik kan geen route vinden van deze etappe, dat zou enorm helpen.
Goed, eerst maar eens wat eten bij elkaar scharrelen, vanmiddag maar verder.

:]
 
Volgens mij niet de proloog in den bosch
Wel tijdens de 1e etape van den bosch naar den bosch .. was een rit in een achtvormige lus van 206km. nu nog een ritplan vinden ...
tijdens de 2e etape van den bosch naar frankrijk regende het pijpestelen :+
Idd geen finish, er staan geen nadarafsluitingen en de volgwagens moeten eruit bij de finish ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan