Prut_Potje
MF veteraan
ik heb een kapotte spanningsregelaar gehad, maar ik zat in Frankrijk, en werd opgehaald door mijn vader en oom met een aanhanger
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De dingen die je gedaan hebt lezend lijkt het me inderdaad de SR.Hoop dat dit het is
Voor beide regelaars geldt connectors losknippen en solderen. Dat moet je maar kunnen en willen. OEM is daarom wel beter bij weinig tijd, echter wel een tijdbommetje
Dat moet je maar kunnen en willen ?????
5 minuten werk!!
Je bent langer bezig met het zoeken en voorverwarmen voorverwarmen van de soldeerbout dan het klusje zelf
? de SR zit achter het zijpanneel van het kontje.Dat is een beetje overdreven, heb het zelf ook gedaan en is met het afhalen van je kuipwerk toch wel een half dagje werk hoor.
Als je het netjes wilt doen.
Over carburateurs gesproken.
Je leest regelmatig dat men de pairing van de carburateurs van de SV uitschakelt, door bijvoorbeeld een glazen bolletje in de pair-slangen te zetten.
Wat is de reden van het pairen van de carbs in originele setup, en wat is het eventuele voordeel van het unpairen?
Ik heb gelukkig geen probleem met mijn carburateurs, maar heb wel eens gelezen dat men de pairing uitschakelt. Ik kon er eigenlijk niets over vinden op interweb, maar ben wel nieuwsgierig naar de meerwaarde ervan (en waarom het af-fabriek dus gepaird is).Wat is er bij jou? Misschien heb ik nog wat ideeën of ervaringen.
Ander vraagje, iemand tips voor Motorolie en een oliefilter?