Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag lekker gestuurd, geen idee maar het voelt erg lekker aan :')
Voor een keer mooi weer en genoot er wel in volle teugen van.
Alleen jammer dat er ook veel insecten rondvliegen. Had ik net m'n motor gewassen heb ik er al een paar dode beesten erop :/
 
zweette vandaag omtrent mijn pak uit zo warm was het in de zon. lekker hoor
 
Werd net even gefilmd door een jongen op een Zip, met een Wheelietime-hoodie aan _O-

Ben benieuwd wanneer ik mezelf terugzie. Gedroeg me niet eens als een malloot :+
 
Vandaag, oude man bestudeerd mijn motor, op zich niet zo speciaal, maar dat het een Japanse man was, en de manier waarop ...
Maar geen zin alles te hertypen, dus, klikkerdeklik ...

zweette vandaag omtrent mijn pak uit zo warm was het in de zon. lekker hoor
Als het nu 's morgens niet zo koud zou zijn, vloog bij mij die wintervoering er ook uit hoor!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel wat auto's met opppervlakkige lakschade op de A10 vanmorgen: was een vrachtwagen die een continue regen van kleine korreltjes verloor. Geen idee wat het internationale gebaar is voor "u verliest een continue regen van kleine korreltjes", dus toen ik hem eindelijk voorbij kon, heb ik dat maar gewoon gedaan :W
 
Laatst bewerkt:
Lekker op de motor....maar niet heus.

Vandaag schade gereden bij blikker, zelf heb ik niks. Ik rijd richting rotonde voor mij rijden 2 auto's, tegemoet komt zwarte Passat, auto die ik ken met een mevrouw welke schijt heeft aan verkeersregels, heeft me al vaker bijna aangereden in mijn eigen straat (doodlopende straat met basisschool).

Mevrouw duikt de passeerhaven in en wacht tot de 2 auto's gepasseerd zijn en ziet mij rijden maar besluit toch de haven uit te rijden. Zij rijdt mij tegemoet op een weg welke geschikt is voor 1 auto (voormalige busbaan) en geeft flink gas, ik ben de middelste passeerhaven al ruim voorbij als zij besluit weg te rijden, ik maak mij breed in de hoop dat ze voldoende ruimte maakt maar mijn elleboog raakt haar spiegel en vliegt uit elkaar, toch maar gestopt en zij ook en eerste wat zij zegt is dat de ze de politie gaat bellen, best joh!

Ok maar mevrouw reageert niet op mijn vragen van hoe en wat....ik heb geen schade en wil dus gewoon naar mijn werk.
Zit ze gewoon 5 minuten te bellen en reageert niet, ik ook maar gebeld met 09008844.

Komt er toch een politiewagen aanrijden...blabla. Schadeformulier...blabla. Samen invullen of ieder alleen, voor het laatste gekozen...


Google Maps


Gebeurde thv verkeersbord van ANWB, als zij 5 seconden had gewacht was er niks gebeurd...maar mevrouw ziekt me wel vaker met het inrijden van de wijk.


Terwijl wij daar staan komt er nog een vrachtwagen aangereden waarvan ik zie dat erbij het optrekken een hele laaddeur open en dicht slaat!!!! Agenten erop gewezen en houden de vrachtwagen aan, zegt de chauffeur ja dit had met collega ook al een aantal dagen geleden!?!
 
Laatst bewerkt:
Ja dat dus: s morgens te koud en s middags te warm. Maar wel op de motor, dat dan weer wel!
Vandaag, oude man bestudeerd mijn motor, op zich niet zo speciaal, maar dat het een Japanse man was, en de manier waarop ...
Maar geen zin alles te hertypen, dus, klikkerdeklik ...Als het nu 's morgens niet zo koud zou zijn, vloog bij mij die wintervoering er ook uit hoor!

ook hier de wintervoering er nog in. wat mij betreft schieten de hogere temperaturen wat op zodat die eruit kan.

OT: vandaag moeten blikken :(
 
Laatst bewerkt:
auto die ik ken met een mevrouw welke schijt heeft aan verkeersregels, heeft me al vaker bijna aangereden in mijn eigen straat (doodlopende straat met basisschool).

Mevrouw duikt de passeerhaven in en wacht tot de 2 auto's gepasseerd zijn en ziet mij rijden maar besluit toch de haven uit te rijden.

Klinkt als een gevaarlijke kennis :?

Ik hoop dat je niet teveel last hebt van je arm en gelukkig geen schade aan de motor :t

Zou toch even op mevrouw blijven letten komend seizoen..of ze heeft een crush op je of ze wil een crash met je ;)
 
Maar @R ik neem toch aan dat zij zelf opdraait voor haar schade want zij kwam over de middellijn en had dus voorrang moeten verlenen.
En sterkte met je arm!
 
Maar @R ik neem toch aan dat zij zelf opdraait voor haar schade want zij kwam over de middellijn en had dus voorrang moeten verlenen.
En sterkte met je arm!

@R Sluit me aan bij Sphyrnidus.
Heb ik met de motor en/of de bezorgbrommer ook vaak, (bij versmalde weg en auto's op mijn rijbaan, wacht ik altijd op tegemoet komend, of voeg op een leeg plekje in, tegenover gesteld, als tegemoet komend hoort te wachten, drukken ze 11 van de 10 keer door, maak me ook altijd breed, maar zo vaak gezeik. Hoe moeilijk is het nou, ga echt niet met de banden tegen de stoeprand rijden om verkeer van de andere kant ruimte te geven.

Hopelijk geen gevolg voor jouw (zou ook niet moeten) en jammer enkel de spiegel, en niet de zijkant van voor tot achter, heb ze wel verdiendDa's nie netjes nie O-) O-)
 
Maar @R ik neem toch aan dat zij zelf opdraait voor haar schade want zij kwam over de middellijn en had dus voorrang moeten verlenen.
En sterkte met je arm!

Ja lijkt mij ook....ik heb het gemeld aan mijn verzekering en ik wacht wel wat haar verzekering gaat doen.

Ooit eens hetzelfde gehad met de auto, ik kon niet meer stoppen want was de passeerhaven al voorbij en de tegenligger besloot niet te wachten was voor de passeerhaven en hield vol dat we elkaar konden passeren daar, hij had weiland naast de weg en ik een sloot.....

Dus beide de spiegel kwijt, verzekeringen besloten dat ieder zijn eigen schade gaat betalen. In dit geval lijkt me dat zij gewoon moet wachten omdat ik 1 rechte baan heb en zij aan haar kant passeerhavens, volgens de agenten is er per wet niks geregeld erg vreemd lijkt me dan ook niet waar....kwestie van geven en nemen.

Als ik andersom rij dan laat ik alle tegenliggers voor en kijk ik goed of ik naar de volgende passeerhaven kan rijden zonder dat ik iemand hinder.

Auto met motor past wel alleen doe ik het niet, je moet teveel vertrouwen op de automobilist... Reken maar uit je mag er 60 en stel je rijdt auto tegemoet met 40 kmu als je elkaar raakt dan is het hetzelfde als met 100kmu tegen iets stilstaands...

Er staan geen borden bij, ben toch benieuwd naar de wetgeving kan iemand iets vinden?
 
Laatst bewerkt:
@R Sluit me aan bij Sphyrnidus.
Heb ik met de motor en/of de bezorgbrommer ook vaak, (bij versmalde weg en auto's op mijn rijbaan, wacht ik altijd op tegemoet komend, of voeg op een leeg plekje in, tegenover gesteld, als tegemoet komend hoort te wachten, drukken ze 11 van de 10 keer door, maak me ook altijd breed, maar zo vaak gezeik. Hoe moeilijk is het nou, ga echt niet met de banden tegen de stoeprand rijden om verkeer van de andere kant ruimte te geven.

Hopelijk geen gevolg voor jouw (zou ook niet moeten) en jammer enkel de spiegel, en niet de zijkant van voor tot achter, heb ze wel verdiendDa's nie netjes nie O-) O-)

Precies wat jij zegt ze duwen vaker door maar als je in het midden blijft rijden dan doen ze het wel minder snel. Zo gezegd het past maar dan moet de auto wel helemaal op zij en moet je vertrouwen op iemand anders en dat doe ik dus niet.

Ook doen ze dan de volgende keer weer als het glad is dan kan jij dus het stukje op waar niemand op rijd.
 
Ik zou toch nog even aangifte gaan doen wegens poging tot mishandeling. Zoals ik het lees heeft ze moedwillig gehandeld door je aan te rijden. Helpt nu misschien niet maar het kan handig zijn als je haar nog eens onaangenaam treft. Als ze bekend is in de buurt dan helpt het ook als andere buurtgenoten melding maken van haar gedrag.

NB ik maak me op voorhand al breed door zo te gaan rijden dat de meesten het uit hun hoofd laten om een vak uit te schieten terwijl er geen ruimte is. Al een paar keer gehad dat de tegenpartij achteruit is gereden.
 
Ik zou toch nog even aangifte gaan doen wegens poging tot mishandeling. Zoals ik het lees heeft ze moedwillig gehandeld door je aan te rijden. Helpt nu misschien niet maar het kan handig zijn als je haar nog eens onaangenaam treft. Als ze bekend is in de buurt dan helpt het ook als andere buurtgenoten melding maken van haar gedrag.

NB ik maak me op voorhand al breed door zo te gaan rijden dat de meesten het uit hun hoofd laten om een vak uit te schieten terwijl er geen ruimte is. Al een paar keer gehad dat de tegenpartij achteruit is gereden.

Politie is erbij geweest, dus er zal wel een aantekening gemaakt zijn, ze gaven wel aan dat er aangifte gedaan kan worden, mss wijs om te doen inderdaad maar het is toch haar woord tegen het mijne...

Breed maken kan helpen maar in dit geval helpt het dus niks, je hebt ze er altijd bij. Wat ik al aangaf is dat als je ziet dat iemand uit de haven wilt wegrijden jou tegemoet komend om in het midden van de rijstrook te blijven rijden, is mij ook altijd verteld bij het lessen, zodat je
a) laat zien dat er geen ruimte is en ze het ook niet krijgen en
b) om altijd te kunnen uitwijken mochten ze toch doorduwen.
 
Laatst bewerkt:
Ik zet de motor desnoods stil.

Die aangifte is vooral voor dossiervorming.
Als ze je later een keer aanrijdt kun je veel makkelijker aantonen dat ze het expres deed.
 
Gisteren, bocht van wenckebachstraat naar n197 (rechtsaf) een mini slippertje gemaakt. Rechtop gebleven.. Maar er lag een flink olie/diesel spoor. Politie gebeld voor een melding, ze gingen het doorgeven.
Hoop dat ik de enige glijer was.
 
Klinkt als een gevaarlijke kennis :?

Ik hoop dat je niet teveel last hebt van je arm en gelukkig geen schade aan de motor :t

Zou toch even op mevrouw blijven letten komend seizoen..of ze heeft een crush op je of ze wil een crash met je ;)

een crash ten gevolge van de crush?
 
Ik zet de motor desnoods stil.

Die aangifte is vooral voor dossiervorming.
Als ze je later een keer aanrijdt kun je veel makkelijker aantonen dat ze het expres deed.
Leuk in theorie, maar het zou me echt heel erg verbazen als de politie er werkelijk wat mee zou doen..Ik hoop uiteraard van wel..Misschien kun je eens haar handrem erg hard aantrekken als ze even uit de auto is?
 
Kun je beter even je hand langs je ketting halen en daarna op de voorruit leunen. Dan is ze uitgepoetst als jij allang op je werk bent.
 
Het was wel een beetje koud op de motor vanmiddag. Gelukkig waren er diverse automobilisten die daar iets aan probeerden te doen. Mevrouw komt naar links waar ik al links op de rijstrook rij. Dan zie ik de enorme deuk in haar linker portier, en heb ik maar plaatsgemaakt. Ze had blijkbaar ervaring.
Vanochtend was het wel lekker, ik droomde wat weg in het ochtendzonnetje op de A59, zie ik ze ineens stil staan allemaal een eindje voor me. Dat moeten ze niet doen, met stilstaan kom je niet op tijd op je werk.

Wel aardig wat motorrijders op de weg vanmiddag, zal wel liggen aan dat ik erg vroeg was voor mijn doen. Opmerking voor de mede-filteraars: doe niet je knippers aan, en rij svp wel een beetje door.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan