Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #19

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat bemerk ik: het doorgekruiste linkervak is nog steeds open en er zijn geen vreemde dingen te zien.

Dat doen ze bij de tunnel in de A2 bij Utrecht, om het verkeer te vertragen zodat de file vóór de tunnel staat, en niet er in. Dan is het invoegen met een rood kruis, soms twee zodat er nog maar één baan over is, en zodra iedereen is ingevoegd, mag je weer naar links.
Logisch dat ze dat doen, want na de tunnel is een afrit waar het vaak stilstaat. De tunnel is te donker. Dus als ze de file van de afrit tot in de tunnel laten komen, dan wordt het echt een bloedbad.
 
Is Satudarah RMS? Verrassend.

Oh vandaar dat je overal groepjes tegen kwam. Normaal zie je ze nooit als er regen voorspelt is. :+

Nog met 130 langs een politie geknald waar je 100 mag. Zag hem te laat staan. Geloof niet dat ze aan het meten waren. Op diverse plekken op de toeritten stonden ook motoren. Geen idee wat er aan de hand is. Zolang ik geen post van ze krijg ben ik weer tevreden :]
 
Gisteravond uurtje of zeven. Even lekker een stukje lopen bij de zuiderplas in Den Bosch. Afgezet voor alle verkeer behalve bestemmingsverkeer (er zit wat horeca en een watersportvereniging).

Vond een stelletje droeftoeters op supersports het nodig om daar hun wheelies te trekken en andere spielerei... geen oog voor andere mensen of dieren... zolang ze zelf dat ding maar de toeren in konden jakkeren... klasse gedaan jongens... goed voor het imago en zo. -O- |( B|
 
Laatst bewerkt:
Och, alsof het motorseizoen het beeld veranderd over het hele jaar. Straks is het weer lekker rustig en hebben we weer alleenrecht op de multitaskende vierwielers.
 
Een toergroep tegengekomen op de A2. Enkelen duwden zich voor het blik waarin ik reed, zonder richting aan te geven en ontzettend dicht op mijn voorbumper. Na wat doelloos van rijbaan wisselen besluit de groep van 15+ collectief met 95 een vrachtwagen te gaan inhalen op een 130 stuk.

Qua ergernis was het voor mij vergelijkbaar met een groep wielrenners.

This is why we can't have nice things :N
 
Door het nieuwe mobiliteitsplan in Gent wanen fietsers zich koning van de weg.
Zo even bijna 2 fietsers aangereden die denken dat ze voorrang hadden terwijl ze dat niet hebben.
De een wou een straat oversteken terwijl ze nog op de fiets zit (geen voorrang want geen oversteekplaats en op de fiets), kwam als tegenligger.
De ander fietste aan de verkeerde kant van de weg (tegenligger rechterkant van de weg) en wou de weg oversteken terwijl het rood was voor hen.
 
Ik was vandaag op de fiets. Je heb dan af en toe zo'n beleefde automobilist die je voorrang wil geven als hij of zij het zelf heeft. Altijd lastig, want uiteindelijk sta je allebei stil. Vandaag weer, alleen tot mijn verbijstering een lesauto. Is dit nu ook al gedrag dat bij de rijles aangeleerd wordt? -O-

Ik vind het gevaarlijk, als een auto die voorrang heeft een beetje inhoud, ga je zomaar denken dat je voor mag gaan. Maar voor hetzelfde geld heeft-ie je niet gezien en wordt je vervolgens plat gereden.
 
Een toergroep tegengekomen op de A2. Enkelen duwden zich voor het blik waarin ik reed, zonder richting aan te geven en ontzettend dicht op mijn voorbumper. Na wat doelloos van rijbaan wisselen besluit de groep van 15+ collectief met 95 een vrachtwagen te gaan inhalen op een 130 stuk.

Qua ergernis was het voor mij vergelijkbaar met een groep wielrenners.

This is why we can't have nice things :N
Zo zie je maar wat een eikels die motorrijders zijn. ;)
 
Vandaag wandelend samen met mijn zoontje weer heerlijk geen voorrang gekregen op een zebrapad. Raden wat voor groep het was? ... juist, een groep wielrenners... Roept zo'n gast dat ze meer moeten clusteren... Ik kreeg gelukkig geen commentaar nadat ik ze op hun aso gedrag wees.
 
Eigenlijk gisteren meegemaakt, maargoed.. Na een bochtje op de dijk ben ik ineens in mijn spiegel mijn zoon op z'n r125 achter me kwijt... Die blijkt pardoes van de dijk afgereden te zijn. Hij haalde het bochtje net niet en lag een meter of drie lager naast z'n motor in het gras.

En dat nadat hij zichzelf begin van de week onderuit geremd had, had dit nu juist even een ritje moeten worden om het zelfvertrouwen weer een beetje bij te spijkeren.

Gelukkig is er buiten de nodige blauwe plekken niks gebroken en heb ik er voor de komende week weer een herstel projectje bij (al dat plastic op zo'n yzf r125 is nog best kostbaar).
 
Door het nieuwe mobiliteitsplan in Gent wanen fietsers zich koning van de weg.
Zo even bijna 2 fietsers aangereden die denken dat ze voorrang hadden terwijl ze dat niet hebben.
De een wou een straat oversteken terwijl ze nog op de fiets zit (geen voorrang want geen oversteekplaats en op de fiets), kwam als tegenligger.
De ander fietste aan de verkeerde kant van de weg (tegenligger rechterkant van de weg) en wou de weg oversteken terwijl het rood was voor hen.
Wat is er dan veranderd deden ze dit nooit eerder in belgie :+
 
Weliswaar met het koekblik.

Gisteren een mega overtreding begaan.

Ik was de parkeerschijf vergeten.
die heb je hier kennelijk op vrijdag en zaterdag nodig bij het winkelcentrum.
Er staat een klein bordje op het punt waar voetgangers oversteken fietser stoppen om de fiets neer te zetten en auto's links en rechts parkeerplekken opschieten.
Je hebt daar 20 paar ogen nodig.
Of ik ff €90 + €9 wil storten :( :( :( :(

er zou toch maar een gieter oversteken :+
 
Ik snap die + 9 nooit :N , de administratie wordt toch afgehandeld door ambtenaren die al betaald worden met de belasting die ik betaal??? :? |(
Danny :W :]
 
Ik snap die + 9 nooit :N , de administratie wordt toch afgehandeld door ambtenaren die al betaald worden met de belasting die ik betaal??? :? |(
Danny :W :]
die 9 euri is BOEKENGELD !
gèèn kosten,is ooit een voorstel geweest van de PVDA en aangenomen
de kosten voor de bekering zijn 25 cent,is ooit bij de REKENKAMER op tv geweest
 
Vandaag solo heen gereden naar een niet nader te noemen motorzaak, aldaar samen met een paar andere rijders weer naar buiten gekomen met hangende schouders vol verbazing over de knijterhoge prijzen en het schrale assortiment.

Buiten gekomen elkaar aangesproken, aan de praat geraakt en samen opgereden.

Omdat het kan *O*

Motorrijders +1 :t
 
Laatst bewerkt:
Vandaag solo heen gereden naar een niet nader te noemen motorzaak, aldaar samen met een paar andere rijders weer naar buiten gekomen met hangende schouders vol verbazing over de knijterhoge prijzen en het schrale assortiment.

Buiten gekomen elkaar aangesproken, aan de praat geraakt en samen opgereden.

Omdat het kan *O*

Motorrijders +1 :t
Laat me raden: goedhart motoren _O-
 
Haha neen, maar ik ga m ook niet noemen. Maar bij het vragen van bijna een rug voor een achterspatbord incl. montage, kan je mij wegdragen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan