El Pollo Diablo
MF veteraan
Lossen ze wel op...Het is ook een leuke en relaxte zaak, en technisch zal het ook wel goed wezen. Maar ze hadden het best even kunnen vermelden vind ik.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lossen ze wel op...Het is ook een leuke en relaxte zaak, en technisch zal het ook wel goed wezen. Maar ze hadden het best even kunnen vermelden vind ik.
Ja opzich dat ie geimporteerd is vind ik niet het ergste. Qua ABS baal ik wel, ik had hem namelijk laten staan als dit wist.
Ik ga iig deze week persoonlijk langs om dit te bespreken. Op de achterkant van het contract staat iets over een vergoeding van 15% die ik moet betalen... lijkt me toch niet van toepassing hier want wat er op de koopovereenkomst staat komt niet overeen met wat ze gaan leveren. Een korting wil ik ook niet, ik wil gewoon een soortgelijk model met ABS.
Achja import of niet, je weet nooit wat er mee gebeurt is. Koude motor lekker in de toerenbegrenzer jagen kan ook met een NL fiets. Enkel misschien of ie total is geweest, maar ook bij niet import ben je daar niet zeker van. Mijne is import, die van mijn vriendin is import, en mijn vorige Z750 was import, en nergens nog problemen mee gehad ondanks vele km's. Over import zou ik me totaal niet druk maken. Sterker nog, een groot deel van de Z750's zijn import in NL. Er zijn er veel te weinig geleverd aan NL, en daarom zijn er zoveel geimporteerd.
Jou situatie betreft, zou ik wel even goed na denken wat je wil met die ABS. Nu kan je nog terug.
Ik las serieus "Mijn vriendin is import"
Denk trouwens dat ABS achteraf inbouwen niet eens een optie is. De abs pomp zelf kost alleen al (nieuw) 1500 euro, afgezien van de elektronica en leidingen die er ook nog eens bij horen.
Nog even iets om over te hebben. Ik heb een Z1000sx bouwjaar 2013. Ik ben met de vering en de in- en uitgaande demping bezig geweest. Wat mij opgevallen was is dat er aan de voorzijde bij de voorvork maar aan 1 zijde de ingaande demping is intestellen. Vreemd of zie je dat wel vaker? Terwijl in het originele instructie boekje staat dat je de ingaande demping aan 2 zijde moet instellen. Vreemd of niet? Ik ben met de vering bezig geweest omdat ik vond dat de motor met het sportievere stuurwerk in bochtenrijk Duitsland met de instelling die ik oorspronkelijk had niet mee te rijden was. Ik heb hem dus harder gezet. Maar ik moet zeggen dat de motor wel beter is gaan sturen dan voorheen maar toch niet wat ik gewend ben met mijn vorige motor de zx9r uit 1998. Hebben jullie ook die ervaring en zoja, welke instellingen hebben jullie gedaan om de motor beter en strakker door de bochten te krijgen. Met name de korte achter elkaar liggende bochten heb ik het gevoel dat de motor beter aftestellen is. Misschien dat het aan de banden ligt? Ik heb er de orginele banden nog onder liggen. De Bridgestone 20. Afm.190 breed achter. Nog een vraag. Ik heb een set banden liggen van de ZX9r breedte 180 achter. Zou deze ook op de achter velg gemonteerd kunnen worden? Heeft daar iemand ervaring mee?