Het RS250 & RGV 250 topic: Tijd voor slicks... deel 8

Status
Niet open voor verdere reacties.
GEHEID dat je invoer en btw moet betalen, je krijgt nogal een pakket binnen. Die glipt er echt niet zomaar tussendoor.

Arrow paste toen ik hem onder mijn vorige 250 schroefde er zo onder, maar die was ook 2ehands en dus misschien al wat aangepast.
 
Ik had precies hetzelfde probleem, moest de boel een beetje bewerken om een set Arrow er onder te krijgen, paste erg slecht.

En die € 300, daar komt nog BTW overheen (en wellicht eerst ook nog invoerrecht...)
Aha dus het ligt niet aan mij waarschijnlijk :P naja ik heb hem er met was geweld op gekregen maar houd er niet zo van dat er misschien iets onder spanning zit...bedenk me nu ook net dat de 4 rubber ringen welke ik weer terug in de doos met rotzooi heb gegooid tussen de dempers en de klem die ze bij elkaar houdt horen te zitten.... |( :X
 
haha ja die groene rubbers moeten tussen de klem en de dempers.

Op mijn vorige RS had ik ook een Arrow gezet. Bij mij ging hij er redelijk makkelijk op. Echter de einddempers stonden na montage niet netjes in 1 lijn. Ben toen nog wat aan het buigen geweest om het mooi te krijgen.

~[Edit]

Foto van mijn vorige RS (welke ik achteraf nooit had moeten verkopen)

full
 
Laatst bewerkt:
haha ja die groene rubbers moeten tussen de klem en de dempers.

Op mijn vorige RS had ik ook een Arrow gezet. Bij mij ging hij er redelijk makkelijk op. Echter de einddempers stonden na montage niet netjes in 1 lijn. Ben toen nog wat aan het buigen geweest om het mooi te krijgen.

\[Edit]

Foto van mijn vorige RS (welke ik achteraf nooit had moeten verkopen)

[afbeelding]
Haha ik heb alle 4 de ringen weer gevonden! Maar jij had een mooie zeldzame Chesterfield, ik ben van plan de mijne komende winter ook in die kleur te laten spuiten :9~
 
Ik heb ook de arrow zitten,maar deze past niet op de originele beugels,je moet zelf een beugeltje maken om de dempers erop te krijgen (heb dit zelf niet gedaan maar laten doen :-))
Ik heb een vraag aan de mensen hier met een Arrow systeem onder de RS250,
ik heb vandaag mijn systeem binnengekregen en liep bij de montage tegen een paar problemen aan.
het gaat om een gebruikt systeem dus niet nieuw.

Het gat van montagepunt van de uitlaat van de bovenste cilinder valt niet mooi voor het gat van de framebevestiging onderaan de motor.
Hij zit er 3-4mm voor zeg maar, hierdoor kan ik de bout welke erdoorheen komt er niet doorheen krijgen.
Die van de voorste cilinder komt wel weer mooi uit.
Ik neem aan dat hij op dezelfde manier bevestigd zit als het originele systeem?
Dus één ophangpunt links en één rechts van de constructie onderaan het frame?

Verder zou ik graag een foto willen zien van achterzijde dempers + montagebeugel etc. zodat ik even kan checken of ik dat wel goed heb zitten.
Foto van hoe de bevestiging van de expansiepijpen hoort te zitten zou helemaal geweldig zijn.

Alvast bedankt! :j


Graag hulp
 
Zo, ik heb toch maar de gok gewaagt en zo'n chineese kuipset besteld. :o
Niet die uit de link van teamheronsuzuki maar een andere, die was iets duurder maar weer een stuk goekoper met verzenden.
Die had naast het "nu kopen" een "beste bod" optie.
Heb hem toen een bod gedaan en die heeft die geacepteerd.
Dus krijg ik nu de complete set thuis gestuurd voor omgegerekend naar euro's en inclusief verzendkosten voor 300 euro. (misschien dat de douane ook nog wat wil vangen :? )
Het zal mij benieuwen, ik houd jullie wel op de hoogte of het wat is of niet.

Tevens heb ik de stickerset besteld uit de link van teamheronsuzuki, want ik heb een paar stickers nodig voor op de tank. :)
Moet nog wel even een spuiter zoeken om de tank en wielen wit te spuiten.
Maar eerst maar even de kuipdelen afwachten. :z


Nou ik ben benieuwd hou ons op de hoogte!
 
Ik heb ook de arrow zitten,maar deze past niet op de originele beugels,je moet zelf een beugeltje maken om de dempers erop te krijgen (heb dit zelf niet gedaan maar laten doen :-))
Ja klopt, beugel gaan we morgen maken van RVS. Ik doelde op de bevestiging van de expansieuitlaten zelf, waar ze aan het frame zitten. Zal er vanmiddag weer mee bezig en dan maak ik wel even wat foto's.
 
Kan ook zijn dat de pijpen voor een RGV bedoelt zijn. Daar zit ook een afstand verschil in.
Had JOLLY moto`s onder de RS, die pasten ook op 5 mm niet. nu ARROW`s en die passen ongestraft.

Onder mijn RGV heb ik TYGA`s.: mooi spul!
198153_1926087716455_1370010782_4232203_2213186_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Kan ook zijn dat de pijpen voor een RGV bedoelt zijn. Daar zit ook een afstand verschil in.
Had JOLLY moto`s onder de RS, die pasten ook op 5 mm niet. nu ARROW`s en die passen ongestraft.
Had op mn vorige RS ook Jolly's, die pasten idd ook niet ondanks dat ze weldegelijk voor de RS waren.
Heb daar zelfs nog een deuk in moeten slaan ivm zijstandaard... :+

Maar bij deze arrows past de uitlaat van de onderste cilinder wel perfect dus dat zou het niet moeten zijn.

Ik heb ze er iig opzitten met een beetje duw en trekwerk.

IMG_0830.jpg


Luchtfilter + bougies ook binnengekregen. :)

IMG_0832.jpg
 
Kan ook zijn dat de pijpen voor een RGV bedoelt zijn. Daar zit ook een afstand verschil in.
Had JOLLY moto`s onder de RS, die pasten ook op 5 mm niet. nu ARROW`s en die passen ongestraft.

Onder mijn RGV heb ik TYGA`s.: mooi spul!
[afbeelding]
Mooie RGV, tyga was eerst ook mijn plan maar ik liep tegen deze arrows aan voor een leuke prijs dus ben ik daar maar voor gegaan...vind trouwens de carbon/kevlardempers van arrow wel absoluut de mooiste :P
 
@ coyo, een mito is veeeeel te langzaam.. : )

Er zitten kevlar arrow dempers op. : )
Heb wel meer foto`s van de RS chesterfield maar niet op t werk.
Rij met deze RS ook op circuit, heb dan wel n setje reggiani kuipen erop...
 
Mooie RGV, tyga was eerst ook mijn plan maar ik liep tegen deze arrows aan voor een leuke prijs dus ben ik daar maar voor gegaan...vind trouwens de carbon/kevlardempers van arrow wel absoluut de mooiste :P
:^

Jammer vind ik dan weer dat de expansies zwart zijn gespoten, maar dat is mijn smaak. (Overigens schuur en lak ik me de pleuris om die bochten een beetje roestvrij te houden :X B| )
Heb je de linkeruitlaat wel ver genoeg in de cilinder zitten? Daardoor gaat tie ook wel iets naar achter. Ik zou je adviseren de boel spanningsvrij proberen op te hangen. Bij mij wastie gescheurd vlaklangs de steun. Pasvorm van Arrows is niet hun sterkste kant! :/
 
:^

Jammer vind ik dan weer dat de expansies zwart zijn gespoten, maar dat is mijn smaak. (Overigens schuur en lak ik me de pleuris om die bochten een beetje roestvrij te houden :X B| )
Heb je de linkeruitlaat wel ver genoeg in de cilinder zitten? Daardoor gaat tie ook wel iets naar achter. Ik zou je adviseren de boel spanningsvrij proberen op te hangen. Bij mij wastie gescheurd vlaklangs de steun. Pasvorm van Arrows is niet hun sterkste kant! :/
Ik vind de zwarte expansies ook geen porum, ik ga ze komende winter weer schuren/borstelen en in de blanke lak zetten. Arrows horen in de blanke lak te zitten! :Y
 
Heb net bougies+ luchtfilter vervangen voor nieuw spul en de uitlaatjes eronder gehangen, morgen gaan we een mooie RVS dempersteun ontwerpen en maken. :9

IMG_0836.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er iig 260/270 main jets inzitten. Geen idee of dat standaard is, heb hem destijds zo gekocht. Hij is verder wel helemaal standaard.

Maar idd sowieso ff checken. Better save, than sorry!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan