Het SP Topic deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er eigenlijk nog SP-ers die wel eens tripjes maken zoals naar de Dolomieten of Alpen? Wij zijn dit jaar van plan om naar de Dolomieten te gaan als het even meezit :) Vorig jaar zomer in de Pyreneeën geweest wat ook echt een aanrader is :}
 
Zijn er eigenlijk nog SP-ers die wel eens tripjes maken zoals naar de Dolomieten of Alpen? Wij zijn dit jaar van plan om naar de Dolomieten te gaan als het even meezit :) Vorig jaar zomer in de Pyreneeën geweest wat ook echt een aanrader is :}

Jawel, vroegah gingen we op de motor heel Europa door. Mijn persoonlijke record is Kreta op de motor. Paar dagen op de boot, gezellig.
Tegenwoordig stoppen we de motoren in de Transit voor de saaie stukken en gaan we rijden waar het leuk is. Dolomieten of course, maar ook veel andere mooie plekken.
 
Ik ben naar het Zwarte Woud en Luxemburg geweest afgelopen jaar met de SP, prima te doen.
Met de buddyseat kon er zelfs nog een rolzak mee, dit met rugzak en tanktas zorgt voor aardig wat bagage ruimte.
Wil deze zomer naar Kroatië gaan, kijken hoe de langere stukken bevallen
 
vak08-5.jpg

Route Des Grandes Alpes

En het lijkt nog maar zo kort geleden....

:W
 
Mannen (en vrouwen)......
per vandaag ben ik officieel ex-SP rijder.

De keuze als waardige opvolger is gevallen op de Aprillia RSV4-R. Hij kwam met LSL clip-ons, LSL remschakelset, Bazzaz module, quickshifter en Traction control.

Houdt dus in dat ik een Rapidbike 3 Module (inclusief kabelset) voor een SP-2 over heb.
Ik heb van deze module 1,5 jaar kunnen genieten. De Sp loopt soepeler, zuiniger en kan meegenomen worden naar een volgende motor. (itt een Power Commander). Ik kan um niet over nemen omdat de RSV4 al een extra module erop heeft.

Mag weg voor €225,- (de rapidbike module....... niet de RSV4 _O- )
 
Laatst bewerkt:
Mannen (en vrouwen)......
per vandaag ben ik officieel ex-SP rijder.

De keuze als waardige opvolger is gevallen op de Aprillia RSV4-R. Hij kwam met LSL clip-ons, LSL remschakelset, Bazzaz module, quickshifter en Traction control.

Houdt dus in dat ik een Rapidbike 3 Module (inclusief kabelset) voor een SP-2 over heb.
Ik heb van deze module 1,5 jaar kunnen genieten. De Sp loopt soepeler, zuiniger en kan meegenomen worden naar een volgende motor. (itt een Power Commander). Ik kan um niet over nemen omdat de RSV4 al een extra module erop heeft.

Mag weg voor €225,- (de rapidbike module....... niet de RSV4 _O- )

Gefeliciteerd met de aankoop, blijft een fraaie verschijning die RSV4 :}
 
Mannen (en vrouwen)......
per vandaag ben ik officieel ex-SP rijder.

De keuze als waardige opvolger is gevallen op de Aprillia RSV4-R. Hij kwam met LSL clip-ons, LSL remschakelset, Bazzaz module, quickshifter en Traction control.

Houdt dus in dat ik een Rapidbike 3 Module (inclusief kabelset) voor een SP-2 over heb.
Ik heb van deze module 1,5 jaar kunnen genieten. De Sp loopt soepeler, zuiniger en kan meegenomen worden naar een volgende motor. (itt een Power Commander). Ik kan um niet over nemen omdat de RSV4 al een extra module erop heeft.

Mag weg voor €225,- (de rapidbike module....... niet de RSV4 _O- )

Hah, net als ik toch heel iets anders dan een sp. Heb je geen foto's?
 
Mannen (en vrouwen)......
per vandaag ben ik officieel ex-SP rijder.

De keuze als waardige opvolger is gevallen op de Aprillia RSV4-R. Hij kwam met LSL clip-ons, LSL remschakelset, Bazzaz module, quickshifter en Traction control.

Houdt dus in dat ik een Rapidbike 3 Module (inclusief kabelset) voor een SP-2 over heb.
Ik heb van deze module 1,5 jaar kunnen genieten. De Sp loopt soepeler, zuiniger en kan meegenomen worden naar een volgende motor. (itt een Power Commander). Ik kan um niet over nemen omdat de RSV4 al een extra module erop heeft.

Mag weg voor €225,- (de rapidbike module....... niet de RSV4 _O- )
mooie prijs, heb ik de mijne ook voor verkocht, was zo weg !
 
ok dan vince. nice. die gaan we zeker eens goed bekijken tijdens de meeting. nu kan ik je helemaal niet meer bijhouden zeker.

en idd foto's!!!!
 
zo dan een rsv,das gaaf,veel veilige kilometers gewenst...van harte man!

Over de Sato's,dempers zijn klaar,nu nog mijn link-pipes passend maken,weinig tijd momenteel,de sp hangt in de sjorbanden in de schuur.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan