Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat opzet stukje haakse ventiel heb ik ook, zit standaart in mijn motor jas zak, werkt goed.
Geloof datie iets van 9 euro was ofzo.

Heb jij dan een metalen of een flexibele? zie namelijk dat er 2 verschillende bestaan.

TEVENS goed nieuws, ga vrijdag mijn andere motor op halen, heb mijn zx9r ingerolen voor een Z1000.
Hij is orange metallic bj 2003, 17000km op de klok.
Heb ik gedaan wegens zit positie.
Wow die is ook gaaf zeg. Nou vrijdag word het weer lekker weer.
 
Mogguh :W

Worden vandaag iig met een droog begin van de dag. Wat sufgerukte saaie dag was het gisteren zeg, non stop regen :r
Vandaag wordt het restant van de schuttingdelen geleverd, kan morgen het deel achter ook afgewerkt worden. Is de tuin net klaar voordat ik weer moet werken :)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Worden vandaag iig met een droog begin van de dag. Wat sufgerukte saaie dag was het gisteren zeg, non stop regen :r
Vandaag wordt het restant van de schuttingdelen geleverd, kan morgen het deel achter ook afgewerkt worden. Is de tuin net klaar voordat ik weer moet werken :)

Wanneer is de bbq party dan ? :P
 
In de winter ergens ofzo :? :+

Laten we het zo zeggen, de bestrating en schutting is klaar voordat ik weer moet werken... O-)
 
Laatst bewerkt:
Pfff, krijg ik de schuttingdelen binnen, is precies de betonpaal voor de t-splitsing op meerdere plekken gescheurd B|
Bovenop de paal zijn ook wat schaafplekjes te zien, dus vermoed dat ie tijdens het transport een tik heeft gehad. Kunnen we dat kreng dus niet gebruiken en kunnen we nog niet verder. Echt, daar word je toch helemaal seniel van :(
 
Gaat niet, motor staat rondom volgebouwd met zooi. Die zooi moet straks in de nieuwe schuur komen te staan, heb ik eindelijk ook weer ruimte in mijn motorschuurtje.
 
Laatst bewerkt:
Pfff, krijg ik de schuttingdelen binnen, is precies de betonpaal voor de t-splitsing op meerdere plekken gescheurd B|
Bovenop de paal zijn ook wat schaafplekjes te zien, dus vermoed dat ie tijdens het transport een tik heeft gehad. Kunnen we dat kreng dus niet gebruiken en kunnen we nog niet verder. Echt, daar word je toch helemaal seniel van :(
|( zit niet echt mee
 
Idd, maarja... :/

Heb ff met mijn buurman overlegd, naast de brug zit ook een schuttingboer, we gaan kijken of zij nog zo'n paal hebben liggen. Dan gebruiken we die en anders gebruiken we die gescheurde paal alsnog als tijdelijke paal zodat we de rest ook gewoon kunnen opmeten en plaatsen. Dan vervangen we die achteraf weer door een nieuwe. We komen er wel.... :)
 
Idd, maarja... :/

Heb ff met mijn buurman overlegd, naast de brug zit ook een schuttingboer, we gaan kijken of zij nog zo'n paal hebben liggen. Dan gebruiken we die en anders gebruiken we die gescheurde paal alsnog als tijdelijke paal zodat we de rest ook gewoon kunnen opmeten en plaatsen. Dan vervangen we die achteraf weer door een nieuwe. We komen er wel.... :)

Let op de prijs die je betaald bij die gast bij de brug. Voor onze 2 tuinen rondom was hij 1200 DUURDER als de offerte die we nu hebben genomen. Kwaliteit wat we nu hebben is ook beter.

Je kan anders ook nog bij die zaak kijken vanaf hekelingen richting zuidland. Weet niet precies hoe die heet of waar dit zit maar daar hoor ik ook wel goede verhalen over.
 
Let op de prijs die je betaald bij die gast bij de brug. Voor onze 2 tuinen rondom was hij 1200 DUURDER als de offerte die we nu hebben genomen. Kwaliteit wat we nu hebben is ook beter.

Je kan anders ook nog bij die zaak kijken vanaf hekelingen richting zuidland. Weet niet precies hoe die heet of waar dit zit maar daar hoor ik ook wel goede verhalen over.
Zal nog wel ff kijken, de paal staat er nu in en de rest ook *O*
De paal staat aan 3 kanten gezekerd, we kijken het ff aan, als het over een tijdje nog goed is, houden we 'm daar lekker staan. Zijn de scheuren groter geworden, komt er een andere voor. Morgen nog even een plankje halen bij de Gamma, kan ik de op maat gemaakte poort afmaken, kwam er net eentje tekort (komt over de verticale metalen balk). Dan ook nog even de laatste tegels er in en is alles klaar *O*

full


12,5 uur aan de bak geweest, net klaar met douchen, nu de rest van de avond lekker bankhangen...
 
Laatst bewerkt:
Thanx *D Vandaag de poort dicht gemaakt en een deurklink er op gezet. Ook de bestrating dicht gelegd, op een baantje na voor de poort. Moet morgen even kijken voor net zo'n plaat als onder de schuttingdelen, is toch de beste en mooiste oplossing als opsluitband.

Morgen eerst nog even de laatste volle aanhanger legen bij de stadswerf en dan is alle zooi ook weg *D

Dan kan ik tenminste weer even op de motor stappen, het weer wordt deze week lekker *O*
 
Avond, :W Het is netjes geworden,en mooi op tijd klaar GB :) Alleen nog even dat schuurtje inrichten zeker? En dan maar lekker genieten in je tuin,lekker hoor. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan