*** Het ZX9R topic - Deel 20 "Vooruit, nog ene dan!"***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die voorvork komt niet van het model 1998 of later.
 
De voorvork is waarschijnlijk een model 1994/1995. De 1996/1997 had 6-zuiger remklauwen. Vanaf 1998 zijn ze weer naar een conventionele vork gewisseld...
 
ander vraagje voor mijn zx9r model F1 , beetje op MP aan het kijken voor zadeltassen (Oxford sports) en nu heb ik hier ergens bij sommige zadeltassen gezien op de motor voor met vakantie te gaan , nu was ik vorige week eerst bij motorport gaan kijken of het wel past (geen Oxford) , maar had het idee dat bij mij de knipperlichten in de weg zitten en ik zou bang zijn dat ik de lak van mijn kontje achter beschadigd .
Hoe is jullie ervaring hiermee voor de gene die ze gebruiken en kan het vrouwtje eventueel nog gewoon achter op .

Ik plak altijd schilderstape op de zijkant van het kontje. Daarna zwarte tape voor de looks en als laatste gebruik is een anti slipmatje zodat de bagage niet gaat schuiven.

full


Denk de bagagerol weg en het vrouwtje kan achterop.

full


full


full
 
Laatst bewerkt:
Als je die tape verwijderd na een vakantie tripje , laat dit dan geen plekken achter , of is dit weer makkelijk weg te boenen
 
Om de twee a drie dagen vervang ik de tape en na een dag regen ook.
De schilderstape laat geen plekken achter. De duct-tape nooit op de lak plakken, die maakt je lak wel kapot. De duct-tape plak je over de schilderstape heen. Het beschermt extra en het ziet iets mooier uit.
 
Nou kheb een zilveren irridium vizier weten te scoren op MP, 45 euro incl. verzenden *O* *O* *O*

Is voor de Race-R Pro de Puniet replica. Zal ff paar fotoos plaatsen binnenkort....
 
Ik plak altijd schilderstape op de zijkant van het kontje. Daarna zwarte tape voor de looks en als laatste gebruik is een anti slipmatje zodat de bagage niet gaat schuiven.

[afbeelding]

Denk de bagagerol weg en het vrouwtje kan achterop.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]


Bij mij werd bij verkoop een bagagerek meegeleverd, kan zo ipv de handvatten erop gemonteerd worden. Reuze handig nog nooit gebruikt.
 
Heb de Kawa opgeknapt en hij rijdt boven verwachting erg goed.
Dus ga ik er ook mee naar het buitenland...

Probleem: Garmin 660 moet er ook op, maar past niet lekker.
Ik wil een pen in het balhoofd doen, hoe hebben jullie het 'wasrekje' omzeild?
 
Bij mijn '95-er had ik hem aan het wasrek bevestigd. Stuk slang er omheen om hem dikker te maken en dan een houder, die bedoeld is voor een stuur á la Harley, erop...
 
Laatst bewerkt:
Heb de Kawa opgeknapt en hij rijdt boven verwachting erg goed.
Dus ga ik er ook mee naar het buitenland...

Probleem: Garmin 660 moet er ook op, maar past niet lekker.
Ik wil een pen in het balhoofd doen, hoe hebben jullie het 'wasrekje' omzeild?

Tuurlijk rijdt die goed, het is een zx-9r 😉

Gisteren ook nog ff een stukkie gedaan, ondanks zijn leeftijd gaat ie als de brandweer😁
 
Ervaringen met koppeling vervangen ??

Rij sportief , af en toe circuit en mn koppeling begint er aan te gaan.

Iemand een suggestie ?! Anders bestel ik gewoon een "normale"set
 
Heb ik ook gehad heb er toen zwaardere,sterkere koppelingsveren in gezet en probleem was opgelost

Ik heb destijds deze toegepast, ook op advies van Joop, en nu zijn mijn problemen ook opgelost.
Een nieuwe koppelingskabel en goed afstellen doet ook veel.

full
 
Vraagje hoe merk je dat je koppeling slechter begint te worden alleen doorslippen??
 
Vraagje hoe merk je dat je koppeling slechter begint te worden alleen doorslippen??

Dat is vaak het eerste signaal, maar dat een koppeling doorslipt kan ook andere oorzaken hebben en die moet je eerst uitsluiten.
Ik zou altijd even de koppelingsplaten opmeten en bekijken.
 
Ik heb ook een vraag. Mijn niner heeft remschijven 320 mm.
Ik vind de Brembo HPK wel een mooie schijf. Deze past op een ZX10R model 2004.
Past deze schijf ook op mijn niner ? Mijn niner staat namelijk niet in de modellenlijst van Brembo.
 
Laatst bewerkt:
Help! Bij het vervangen van mijn achter remblokken viel het borgplaatje zoals rechts onder te zien uit de remklauw, ik heb geen idee hoe dit terug te plaatsen, iemand die me kan vertellen waar en hoe dit precies hoort te zitten?
full
 
Laatst bewerkt:
Het gaat om de clip (A) zoals ik op kan maken uit het handboek. Echter niet duidelijk hoe en waar deze precies te plaatsen.
full
 
Laatst bewerkt:
Clipje moet op de remklauwhouder, zoals op het plaatje staat.
Zorgt er voor dat de remblokken geen speling hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan