Hoe Starlane Engaer instellen ?

Huub22

MF'er
27 mrt 2006
218
0
Heb de Starlane Gearindicator aangesloten, maar krijg hem niet goed ingesteld...

Weet iemand hoe dit moet ?
Het gaat om de versnellingen in te stellen...het "shift light" was niet moeilijk
 

Die heb ik al...
Als ik het precies doe wat er staat lukt het niet.

Zal uitleggen wat ik doe :

- Start de motor
- Hou de witte draad van de gearindicator tegen me min pool net zo lang er een "P" verschijnt.
- Daarna schakel ik naar de eerste versnelling, en hou de witte draad weer tegen de min pool, zodat er "1"
in de display verschijnt.
- Dan de tweede versnelling, en hier gaat het fout, de "2" in de display begint te knipperen ? en doet niets meer ??

Snap er geen zak van
 
Die heb ik al...
Als ik het precies doe wat er staat lukt het niet.

Zal uitleggen wat ik doe :

- Start de motor
- Hou de witte draad van de gearindicator tegen me min pool net zo lang er een "P" verschijnt.
- Daarna schakel ik naar de eerste versnelling, en hou de witte draad weer tegen de min pool, zodat er "1"
in de display verschijnt.
- Dan de tweede versnelling, en hier gaat het fout, de "2" in de display begint te knipperen ? en doet niets meer ??

Snap er geen zak van

je doet het verkeerd
je moet de witte draad 1 keer tegen de massa aan tikken tot de p verschijnt,
daarna moet je met de witte draad tegen de massa tikken tot in het display het getal 6 staat daarna wacht je 5 sec tot de 1 begint te knipperen je motor op 4tot 6000 toeren laten lopen
het display springt dan naar 2 endan schakel je naar 2 endan zo tot de 6e versnelling.
 
je doet het verkeerd
je moet de witte draad 1 keer tegen de massa aan tikken tot de p verschijnt,
daarna moet je met de witte draad tegen de massa tikken tot in het display het getal 6 staat daarna wacht je 5 sec tot de 1 begint te knipperen je motor op 4tot 6000 toeren laten lopen
het display springt dan naar 2 endan schakel je naar 2 endan zo tot de 6e versnelling.

Stom van me, bedankt voor je reactie :)

Maar dan het volgende probleem... ben bang dat het apparaatje stuk is '(
Wil ik net dat ding programmeren, verdwijnt het display opeens ?
Helemaal niks meer.... Het enige wat hij doet is een knipperend shift lampje bij het maken van contact...

Afijn, alles gecontroleerd, bekabeling, zekeringen, stekers erin en eruit, rechtstreekt spanning hetzelfde verhaal... B|

Kan je me hiermee ook een goede raad geven...
 
Terug
Bovenaan Onderaan