Hoevelaken ---> KBH deel 22

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Rodvil.... -O- -O-

@AppiePappie, jullie hadden je wellicht nóg rotter gevoeld als jullie er wel heen waren gegaan. Ik kan me je gezicht (lees: humeur) nog herinneren, zittend in de pitbox en naar buiten kijkend hoe het plensde... :X :X
 
@Rodvil.... -O- -O-

@AppiePappie, jullie hadden je wellicht nóg rotter gevoeld als jullie er wel heen waren gegaan. Ik kan me je gezicht (lees: humeur) nog herinneren, zittend in de pitbox en naar buiten kijkend hoe het plensde... :X :X
het scheelt voor de kijkers iig dan wel..............kunnen lekker binnen zitten dan 8-)

en ik zal dan iig mn spiegelreflex meenemen om daar kiekjes te maken :P
 
Goeiemiddag... eerste werkdag zit er weer op!


Fast n Sweet, zie dat je ook gaat rijden op het circuit de 22ste, top zeg! Helaas moet ik gewoon werken, kan dus niet mee, ook niet om te supporteren... jammer!

Mooie openingspost trouwens, goed gedaan Doorn!
 
Hallo allemaal :D

[me="GeoffreyR"]is weer terug uit kreta :)[/me]

Was er vooral warm (33 graden elke dag ong ) en weinig uitgevoerd, maar wel genoten.
Al moet ik zeggen dat als je geen uitgaansbeest ben en ook gewoon overdag wat leuke dingen wil doen behalve shoppen of krieoelen over een veels te klein strand je niet in chersonisoss moet zitten... maar ok :)

Wanneer word er weer gereden ? :P haha... klote weer hier...

Zie jullie waarsch Vrijdag @ de schep!
 
nee hoor O-) jij zou de box bewaken :Y zodat wij konden :z en :]

ow ik dacht dat ik op jouw blade moest gaan rijden :+ voelt die zich niet verwaarloost? of laat ray hem af en toe uit?

box bewaken komt goed, ik neem gewoon mijn uniform mee, als jij en RRon dat nou ook doen hebben we de bestbewaakte box van zandvoort :}
 
ow ik dacht dat ik op jouw blade moest gaan rijden :+ voelt die zich niet verwaarloost? of laat ray hem af en toe uit?

box bewaken komt goed, ik neem gewoon mijn uniform mee, als jij en RRon dat nou ook doen hebben we de bestbewaakte box van zandvoort :}

we hebben ook nog pitbull Chris in de aanbieding dus komp allemaal goe

Ray wil mijn fiets niet rijden vind het net een tractor in vergelijk met zijn 600 RR ik geloof dat Anita de zelfde ervaring had met die van Chris :)
 
we hebben ook nog pitbull Chris in de aanbieding dus komp allemaal goe

Ray wil mijn fiets niet rijden vind het net een tractor in vergelijk met zijn 600 RR ik geloof dat Anita de zelfde ervaring had met die van Chris :)



Want het is lekker op de trekker, met het rubber deur de blubber :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan