Guido-
MF'er
- 6 nov 2020
- 62
- 26
Hé rijders,
Helaas gister stil komen te staan met de vt750. Ik reed het mooie Lunteren in en opeens viel mijn snelheidsmeter weg... Twee teller later mijn digitale km teller. Ik kon de motor nog mooi een parkeerplaats van de lokale fietsenmaker op rijden. Na het uitzetten wilde hij niet meer starten.
Bedrading en zekeringen beoordeelt op waterproblemen maar verder niks kunnen vinden.
De ANWB maar laten komen... Na een telefonische abbo wijziging omdat de motor niet verzekerd was bij ze...(200euris verder).
Een fijne man die snel ter plaatse was concludeerde hetzelfde .. geen laadstroom meer en te weinig prik in de accu.
Sleepdienst heeft mij en de motor daarna thuis afgezet.
Nu de boel zelf aan het nakijken en ik kom een beschadigd draad en verbrande stekker tegen de de dynamo/stator...
What tot do... Motor bedrading uit elkaar trekken en nieuwe stekkers maken met amp's of zou er nog meer aan de hand zijn?
Adviezen zijn welkom!
Helaas gister stil komen te staan met de vt750. Ik reed het mooie Lunteren in en opeens viel mijn snelheidsmeter weg... Twee teller later mijn digitale km teller. Ik kon de motor nog mooi een parkeerplaats van de lokale fietsenmaker op rijden. Na het uitzetten wilde hij niet meer starten.
Bedrading en zekeringen beoordeelt op waterproblemen maar verder niks kunnen vinden.
De ANWB maar laten komen... Na een telefonische abbo wijziging omdat de motor niet verzekerd was bij ze...(200euris verder).
Een fijne man die snel ter plaatse was concludeerde hetzelfde .. geen laadstroom meer en te weinig prik in de accu.
Sleepdienst heeft mij en de motor daarna thuis afgezet.
Nu de boel zelf aan het nakijken en ik kom een beschadigd draad en verbrande stekker tegen de de dynamo/stator...
What tot do... Motor bedrading uit elkaar trekken en nieuwe stekkers maken met amp's of zou er nog meer aan de hand zijn?
Adviezen zijn welkom!