Honda x adv a2

Ikr

Rookie
16 nov 2023
1
0
Hello,

Ik ben van plan een Honda x adv te kopen, maar heb zelf nog rijbewijs a2. Ik zou het niet erg vinden om hem dan ook terug te zetten, maar wat als ik hem op kenteken wel a2 heb maar hij is toch vol vermogen? Ik heb gehoord dat bij een ongeluk ze het dan kunnen uitlezen en dat alle kosten voor me zelf zouden zijn? Hoe lezen ze dit uit? Etc.
 
Ervan uitgaande dat begrenzen via de programmering van de ECU gebeurt, kunnen ze dus de motor gewoon aan de computer hangen en kijken wat voor settings/programmering in de ECU staat. Dat is dus binnen enkele minuten gedaan. Die 14pk ga je niet onwijs merken imo. Twee jaar is zo voorbij en dan kan je zoveel vermogen rijden als je wil.
Het is aan jezelf de overweging waard is of je inderdaad met dikke pech een groot deel van je leven zal moeten betalen bij schade. Ook als het niet jouw schuld was (en in mijn ogen is die kans vele malen groter als motorrijder)
 
Helemaal mee eens; met 35kW kun je genoeg kunnen lol hebben en zonder zorgen over de verzekering. Ik mag al 39 jaar vol vermogen rijden en heb dat ook genoeg gedaan maar ik kan nu prima met 35kW uit de voeten in dit landje vol met absurde snelheidslimieten. Maar ik begrijp ook wel dat als je niet zo'n ouwe zak bent als ik gewoon zoveel mogelijk power wil. Gewoon even uitzingen tot dat het mag en ondertussen misschien niet zo'n duur ding als een X-ADV kopen om mee te beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan