Hot sites!!!

dat zijn veel links.

kunnen we geen top 10 maken ??
dan in 3 catogorieen !

1 --> choppers
2 --> hardcore choppers
3 --> zelf-bouwers

lijkt me een stuk overzichtiger !!
 
FUCK zit op slot tegenwoordig, kan iemand FD's of Knukkels login even posten ?
zag ik ook net ja, die arrogante kwal van een nelson vind zichzelf heel wat als je de intro zo leest, ik heb niet een application opgestuurd, als het zo moet.. :r

voor elkaar en met elkaar kennen ze daar blijkbaar niet.....
 
Vraag anders Dman z'n login even. Die komt er af en toe ook.

Hoe zit dat eigl. met lid worden daar? Moest je niet aan bepaalde voorwaarden voldoen?





O-)
 
zag ik ook net ja, die arrogante kwal van een nelson vind zichzelf heel wat als je de intro zo leest, ik heb niet een application opgestuurd, als het zo moet.. :r

voor elkaar en met elkaar kennen ze daar blijkbaar niet.....
In een van zijn laatste 'leesbare' posts had ie inderdaad weer moeite om een reactie op een afwijzing te negeren en iedereen te laten wie nu eigenlijk de baas is op dat forum. Al met al wel jammer want ik lurkte daar graag.
 
Het zit voor een weekje op slot omdat het ge-flame over en weer met Backtalk http://www.network54.com/Forum/13357/ uit de hand liep. Inderdaad naar aanleiding van een 'application' die werd geweigerd en waar die persoon op Backtalk niet blij mee was.

Ik ben natuurlijk bevooroordeeld, maar kan me best voorstellen dat ze het groepje wat kleiner proberen te houden, het is immers een privé board. Heeft niks met arrogantie te maken toch?
 
Het zit voor een weekje op slot omdat het ge-flame over en weer met Backtalk http://www.network54.com/Forum/13357/ uit de hand liep. Inderdaad naar aanleiding van een 'application' die werd geweigerd en waar die persoon op Backtalk niet blij mee was.

Ik ben natuurlijk bevooroordeeld, maar kan me best voorstellen dat ze het groepje wat kleiner proberen te houden, het is immers een privé board. Heeft niks met arrogantie te maken toch?
Helemaal gevolgd heb ik het niet nee, en het is inderdaad niet arrogant om een prive board af te sluiten. Het alleen jammer dat dit 'publiek' prive board wordt afgesloten. Maar als het maar voor een weekje kom ik er wel overheen.
 
het is zogenaamd prive maar met name die Nelson wil maar wat graag aan de hele wereld laten weten hoe cool ie wel niet is......

dan moet je accepteren dat je nu en dan nono's over je heen krijgt...

ik ben van mening dat als Nelson een beetje "for real" zou zijn, which he obviously is not, hij juist trots zou moeten zijn op zoiets en dat je je gekkigheid kan delen met nog meer gelijkgestemde gekken.......
 
Er zijn tientallen message boards waar iedereen z'n ei kwijt kan.

Als je echter een klein board hebt kan ik me goed voorstellen dat je juist geen "nono's" binnen wilt hebben. Kijk eens naar boards als chopperweb of clubchopper waar bijna 10.000 leden zijn. Dan krijg je met alle respect! ook automatisch een hoop stront binnen. Ik vind het geen slecht idee om te zorgen dat alleen "gelijkgestemden" kunnen posten.

Tis jammer dat je nu ook miet meer kunt lezen, maar dat is over een weekje weer opgelost.
 
Er zijn tientallen message boards waar iedereen z'n ei kwijt kan.

Als je echter een klein board hebt kan ik me goed voorstellen dat je juist geen "nono's" binnen wilt hebben. Kijk eens naar boards als chopperweb of clubchopper waar bijna 10.000 leden zijn. Dan krijg je met alle respect! ook automatisch een hoop stront binnen. Ik vind het geen slecht idee om te zorgen dat alleen "gelijkgestemden" kunnen posten.

Tis jammer dat je nu ook miet meer kunt lezen, maar dat is over een weekje weer opgelost.



Knukkel slaat de spijker weer op z'n kop..

'K vind het alleen een beetje raar dat het board nu helemaal dicht wordt gegooid voor het publiek... Aan de andere kant kan ik me voorstellen dat Nelson een beetje ziek wordt van alle mailtjes.
En dat gelul over het feit dat hij een arrogante bal is enzovoort, is absoluut niet waar.
Hij is één van de meest relaxte gasten die 'k daarginds ken, en sinds de eerste keer dat 'k hem daar 4 jaar terug heb ontmoet, heeft ie echt al een hoop dingen voor me geregeld.






En oh ja... Op het FUCK board zijn het echt geen stelletje "period correcte" luitjes hoor.. Echt niet. Ze doen alleen hun eigen ding dat, wederom, niet iedereen begrijpt.



Back to the garage now......... :)
 
bedankt weer! nu kunnen we dit topic wel sluiten...

ge hebt eenen email gekregen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan