Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dat mijn Duc in een Kwaak is verandertWat betekent die groene dan ?
Ah ok, mijn oude optimate had dat niet.Lampjes "tellen op". Dus eerst brandt 25% vol, daarna 50% vol en die van 25% blijft dan ook branden, etc.
Kijk dat geluk heb je hier maar weer mee met zo'n eenvoudige acculader.dat mijn Duc in een Kwaak is verandert
Ik heb verschillende soorten gezien.Ah ok, mijn oude optimate had dat niet.
Daar brandde alleen het desbetreffende lampje wat de status aangaf zodoende mijn vraag.
[afbeelding]
lees de OPIk heb een honda cbf600 uit 2012 met 24000km op de klok.
Nu is de laadspanning met een warme motor na 20km maar 12,04volt bij 4500 toeren.
Motor half uurtje laten afkoelen toen gaf de accu 12,35 volt, motor gestart en was de laadspanning na het starten 13,50 volt.
Betekent dit dat de spanningsregelaar naar de uien is?
Of zou het alsnog alleen de accu kunnen zijn?
alles is nog orgineel accu/spanningsregelaar.
Als je rood met zwart wisselt wel.Als ik mijn multimeter verkeert om gebruik geeft ie een - aan voor het getal, dus b.v. -12.8 Volt.
http://www.snelmotoren.nl/images/accu.jpghet probleem was ik nog vergeten te melden: de accu laat niet op.
Vandaag de drie gele draden van dynamo doorgemeten ( in de stekker van de regelaar).
Alle 3 de combinaties kwamen tussen de 24.5 en 25.5 volt. Is dat voldoende?
Ik heb hier een Hyosung GT650 staan die niet wil laden.
Accu blijft strak op 12.7volt. Dynamo geeft keurig 30 - 100 volt over alle drie de draden. Als ik de spanningsregelaar aansluit aan de dynamo en afkoppel van de 12v zijde meet ik aan de + en de - van de spanningsregelaar 0.0 volt.
Kan ik veilig de conclusie trekken dat de spanningsregelaar defect is of mis ik iets??
Waarom koppel je die af?, ik lees volgens mij nergens dat je zo moet meten.