Husqvarna 900

Husqvarna 900

  • Mooi

    Stemmen: 167 87,9%
  • Lelijk

    Stemmen: 17 8,9%
  • Weet Niet

    Stemmen: 6 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    190
Status
Niet open voor verdere reacties.
en inderdaad een 1996 enfield 500 ja, maar dat wil niet zeggen dat er uberhaubt iets veranderd is qua techniek sinds pakumbeet 1950 _O-


maar dat is juist de charme van het ding:

eerst lekker springen op de kickstarter, rommelen met de choke, stationair toerental iets opdraaien bij koude motor

rechts schakelen, en ondersteboven :Y

remmen waar mijn puch de hand niet voor omdraaide

vermogen van mijn puch :P

en bij 80 vibreert het ding als een miele wasdroger met een handvol klinkers d'r in _O-

kortom, back to the future en nog redelijk degelijk d'r bij :]
en dan de sound!


andere verhaal:

hoeveel husky rijders tellen we hier nou eigenlijk?

ik kom op:

1: Nitrowillem
2: boxershort
3: ik zei de gek
en gastrijder-ex-ere-lid-hyperdepieprijder: Luckyducky

klopt dat ?
 
1. Aan hobby's geen gebrek heer Snijkamp. ;)
Ik denk wél dat het met zo'n Enfield één en al gezelligheid is onderweg. :Y


… vraagt hij zich intussen af:

2. Hoeveel husky rijders tellen we hier nou eigenlijk? ik kom op:
Nitrowillem, Boxershort, Snijkamp en (gastrijder-ex-ere-lid-hyperdepieprijder) Luckyducky. Klopt dat?
2. Bijna. :)
Superwelp ontbrak nog aan het rijtje (van Nuda-rijders) die de feestvreugde compleet maakt. *D
 
Laatst bewerkt:
Verrek ja!

Zijn de heren ook geinteresseerd in de nudatocht?

Heb al even niks van ze vernomen, maar indien sluimerend aanwezig: meld u! :]
 
Ik weet niet of het wat is, maar de kosten van alle accessoires staan op de husqvarna site

Edit: 800 eurie :X
 
Laatst bewerkt:
Geweldige fiets! Niet zwaar! Ligt goed op de weg,kort,power al the way! In de toekomst maar is kijken 9000 is mij even te veel van het goede.
 
Vandaag even bij Startwin geweest om het idee van een Nuda dagje te regelen.
Heb hun voorgelegd dat men het een mooi plan lijkt om div. Nuda's bijeen te brengen en een tochtje te maken en voor de snuffelaars en twijfelaars wat demo's neer te zetten 8-) .
Startwin heeft div. weekende al het een en ander op touw staan en enige weekend wat onder voorbehoud zou kunnen is 8 Juli.Men gaat de Importeur ook benaderen en kijken wat die doet van hun kant.
Mooie was dat toen ik er was nog ff een nieuwe Nuda werd verkocht.Laatste nieuws is is dat er nog 500 nieuwe Nuda's in omloop zijn.
Ik heb eerder helaas geen tijd gehad om dit te bespreken want zoals jullie weten ben ik Ducatist en afgelopen weekend was er de Ducati club race wat inhoud sleutelen want er gaat altijd wel wat kaduc :P doordat wij daar met 5 Ducati's deelname was het een drukke boel en zodoende Wieger niet kunnen spreken helaas.
Enige wat we 8 Juli nodig hebben is mooi weer en heeeeeeel veeeeeel Nuda's :} :] *D
Me hyper gaat denk ik ook het veld ruimen om zodoende een nieuw project te starten,namelijk een zelfbouw ducati 2 of 3 klepper *D ben al voorzichtig aan het zoeken naar een geschikt frame met kenteken
 
Hahahahaha!

Ik heb een Nuda besteld! *D
De 'normale' met koffertjes! *D

2012-Husqvarna-Nuda-900-base-model-1.jpg



Ik ben de meest gelukkige vrouw op de aarde. :$
 
Was jij ook diegene bij startwin?
Of komen er nu 2 nudisten bij? :P

En welcome bij de club uiteraard :W

@luckyducky

8 juli is een maandag dus ik denk dat je zaterdag 6 juli bedoelt?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan