Jawa 639 instructieboekje

Jelle Jawa

Die hard MF'er
4 nov 2005
471
16
Inmiddels heb ik het van Mr. Q gekregen instructieboekje gescand als PDF. Het bestand is 32 Mb, dus niet iets om per mail naar geinteresseerden te zenden. Ik heb geen trek en tijd om allerlei ingewikkelde dingen uit te gaan zoeken om via allerlei omwegen ergens iets neer te zetten. Daarom wil ik een CD opsturen naar serieus geinteresseerden tegen kostprijs. Let wel, het gaat hier om een eenvoudig instructieboekje met technische gegevens, info en beschrijving van de Jawa 639. Het is geen uitgebreid werkplaatshandboek waarmee je aan het sleutelen kunt. Voor een goed werkplaatsboek kan men ook bij mij terecht. Die is op papier en kost wel wat natuurlijk. Wie interesse heeft mag mij een PB sturen en dan handelen we het af. Hier een bericht plaatsen krijg ik op een of andere manier geen notificatie van terwijl ik in het begin werd dood gegooid met notificaties van ieder geplaatst bericht. :(
 
Ingewikkelde dingen te gaan uitzoeken?
Er zijn je al wat opties gegeven hoe te handelen zodat een gratis verkregen boekje ook gratis doorgegeven kan worden :Y
 
stop-email-spam_1.png
 
Is dit een andere dan in het begin van het jawa topic deel I is gepost? Daar is het instructieboek en 3 talig WPH gepost.. :z
 
Is dit een andere dan in het begin van het jawa topic deel I is gepost? Daar is het instructieboek en 3 talig WPH gepost.. :z
@ Sammie, Geen idee wat er in deel 1 is gepost. Het wph handboek wat ik had ontvangen van Mr. Q was niet compleet. Alleen plaatjes zonder artikelnummers. daar heeft neimand dus iets aan.
@ Ratz. Ik weet dat je de pik op me hebt om een lullige reden, maar daar heb ik het verder ook niet meer over. Bestanden van 30 Mb verzend je niet per mail. Ik heb het boekje gescand en voor een postzegel en de prijs van een CD heb je het thuis. Was al werk genoeg. vreemd genoeg heeft er niemand gereageerd, dus blijkbaar is de animo niet zo hoog voor het boek.
 
@ Ratz. Ik weet dat je de pik op me hebt om een lullige reden, maar daar heb ik het verder ook niet meer over. Bestanden van 30 Mb verzend je niet per mail. Ik heb het boekje gescand en voor een postzegel en de prijs van een CD heb je het thuis. Was al werk genoeg. vreemd genoeg heeft er niemand gereageerd, dus blijkbaar is de animo niet zo hoog voor het boek.
???? je bedoelt dat ik van je forum ben gebanned omdat ik een verwijzing naar een M-F -topic(JAWA) gaf aan iemand die op jou forum geen antwoord kreeg dan alleen een verwijzing naar dat ie boeken van je mocht kopen en dat dit wel vaker gebeurt???
Nee hoor, geen pik op je, maar je hebt wel gelijk dat het erg lullig van je was.
In het JAWA-topic is je meerdere malen uitgelegd hoe bestanden tot zelfs 1GB te versturen :Y
Daar wees ik je alleen maar op :Y
Bijvoorbeeld of zet het online waar men het middels een icm een wachtwoord kunnen downloaden.
Je gaf daar aan dit niet te willen doen ivm legaliteit ....kopietje maken en verzenden via cd wel? ;)
 
Laatst bewerkt:
???? je bedoelt dat ik van je forum ben gebanned omdat ik een verwijzing naar een M-F -topic(JAWA) gaf aan iemand die op jou forum geen antwoord kreeg dan alleen een verwijzing naar dat ie boeken van je mocht kopen en dat dit wel vaker gebeurt???
? ;)

.. je moet toch wat als je't zelf niet weet..
goed, ik zal 't nu niet over remschijven gaan hebben, maar inmiddels zal google de welwillende jawisten naar 'ons' leiden alwaar een schare hulpvaardige mensen op hun wachten. ;)
 
Ja dat deed ik ook en volgens mij heeft die persoon het antwoordt (hier) gevonden want niet alles staat in de boeken, en als je het niet weet en het standaard antwoord is: koop (mijn) boeken maar(terwijl zoiets in dit geval daar niet in staat), is doorverwijzen naar een site waar veel meer motorliefhebbers zitten toch een mooie hulp dacht ik zo *D
 
Laatst bewerkt:
???? je bedoelt dat ik van je forum ben gebanned omdat ik een verwijzing naar een M-F -topic(JAWA) gaf aan iemand die op jou forum geen antwoord kreeg dan alleen een verwijzing naar dat ie boeken van je mocht kopen en dat dit wel vaker gebeurt???
Nee hoor, geen pik op je, maar je hebt wel gelijk dat het erg lullig van je was.
In het JAWA-topic is je meerdere malen uitgelegd hoe bestanden tot zelfs 1GB te versturen :Y
Daar wees ik je alleen maar op :Y
Bijvoorbeeld of zet het online waar men het middels een icm een wachtwoord kunnen downloaden.
Je gaf daar aan dit niet te willen doen ivm legaliteit ....kopietje maken en verzenden via cd wel? ;)
Nee Peter, je hebt niet goed opgelet. Je kunt nog steeds op het Jawaforum. Dat je er niet meer komt is aan jezelf. Wilde je inderdaad verwijderen, maar heb me naderhand bedacht omdat me dat wat kinderachtig leek. Trouwens, je gaat toch ook niet bij de slager in de winkel staan en de klanten influisteren om naar een andere slager verwijzen. En zeg het dan hardop, maar niet via een PB. Overigens heeft de persoon die je doorverwees toch zijn antwoord gevonden op het Jawaforum omdat hij niet het goede kreeg op dit forum. Niks ten nadele van motor-forum, maar het trekt een ander publiek dan de specifieke merken site's. Dat zie ik ook bij het Honda XR forum, precies hetzelfde. Hier heel veel posts en op het XR forum weinig, maar stukken serieuzer.
Ik heb trouwens geen antwoord gegeven over legaliteit enzo. En als iemand in een PB nog eens duidelijk kan uitleggen hoe ik een bestand online kan zetten, doe ik het alsnog. Maar heb gewoon geen trek om hier teveel energie in te steken, vooral omdat er kennelijk geen belangstelling is.

@Sammie. Toets "Jawa" in op Google en je ziet wel wie er bovenaan staat. :)
Gaat er trouwens nog iemand naar Bennekom? Ben er zelf wel, dus wellicht treffen we elkaar nog daar. Ben daar op verzoek van Jaap H.
 
Nee Peter, je hebt niet goed opgelet. Je kunt nog steeds op het Jawaforum. Dat je er niet meer komt is aan jezelf. Wilde je inderdaad verwijderen, maar heb me naderhand bedacht omdat me dat wat kinderachtig leek.
Ik heb wel goed opgelet :Y
En als je je zou bedenken, had je mij dit kunnen laten weten via je site of via de mailadres(sen) die je van mij hebt. Was dit klein akkefietje zeer snel opgelost.
Dus ga dit nu niet in mijn schoenen schuiven :W
Dat ik na een berichtje van jou dat ik een verwijdering/ban van je site heb gekregen, ben ik niet meer op de site geweest.
Lijkt mij logisch.
Trouwens, je gaat toch ook niet bij de slager in de winkel staan en de klanten influisteren om naar een andere slager verwijzen. En zeg het dan hardop, maar niet via een PB.
Via PB gedaan omdat ik dacht zo juist te spelen. Dat jij daarop in PBtjes gaat lezen, vind ik erg kinderachtig!
En als de slager zijn werk niet goed doet, waarom dan niet naar een andere/betere verwijzen?
Je kon mij er ook op wijzen ipv een bericht te sturen dat ik na deze doorverwijzing niet meer op je site mag komen.
Overigens heeft de persoon die je doorverwees toch zijn antwoord gevonden op het Jawaforum omdat hij niet het goede kreeg op dit forum.
Wellicht te kortzichtig gevraagd/gezocht.
Niks ten nadele van motor-forum, maar het trekt een ander publiek dan de specifieke merken site's.
Soms klopt dat, maar ik ben hier meer geholpen dan op een merksite waar men over het algemeen vaak nog 'geheimzinniger' doet over bepaalde oplossingen/reparaties en te vaak naar het WPHB word gewezen.
Dat zie ik ook bij het Honda XR forum, precies hetzelfde. Hier heel veel posts en op het XR forum weinig, maar stukken serieuzer.
Ligt er aan waar je leest denk ik. Ik denk dat een minder serieuze ondertoon beter werkt dan met fanatiekelingen te werken.
Soms zijn merkensite TE fanatiek met hun merk bezig. De 1 kan zich daar in vinden en de ander niet. Ik dus niet.
Ik heb trouwens geen antwoord gegeven over legaliteit enzo.
..........

En als iemand in een PB nog eens duidelijk kan uitleggen hoe ik een bestand online kan zetten, doe ik het alsnog. Maar heb gewoon geen trek om hier teveel energie in te steken, vooral omdat er kennelijk geen belangstelling is.
Ik denk dat de belangstelling nihil is omdat de oplossing al eerder en meerdere malen is aangegeven: zet ze online/stuur per email!
Je hebt toch ook een website opgezet :)


~[/quote]
Nogsteeds jammer dat jij zo reageert.
Dacht goed contact met je te hebben gezien je emailwisseling.
Daarom verbaasde mij het ook dat je zo reageerde.
En als het je dwars zat, had je heel simpel via email dit op kunnen lossen zonder dit hier neer te zetten dat je het zelf eigenlijk een kinderachtige zet van je vind.
Wat mij betreft zand er over, foutje bedankt...hand schudden :Y
Stuur maar een mail, lossen we het zo op.
 
Laatst bewerkt:
Juist, en als je daar mensen zo behandelt komen ze dus hier..
En dan wordt er geklaagd dat de jawa club op sterven na dood is.. :?

Alweer een misverstand, ik heb niets met de Jawaclub te maken.

@Peter. Waar 2 vechten hebben 2 schuld. Ik staak de vijandelijkheden, heb geen trek in dit welles-nietes gedoe. Ook zonde van mijn tijd, ga liever motorrijden. 10 maart ben ik op de onderdelenbeurs. Als je wilt kunnen we er nog over praten. Mag ook op een ander tijdstip elders. wat mij betreft ben je nog steeds welkom op het Jawaforum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan