Jongelui met oude brikken toerweekend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Joehoeeee, daar zijn we weer! Laatste dagje vandaag bij de studie, eventjes een paar uurtjes werken en weekend! JEEJ! Ga straks m'n broertje maar even bellen of al het ijs rondom het huis al weg is, dan kan ik ook ooit nog een keer een rondje rijden... Voor komende week worden weer betere temperaturen opgegeven, tussen de 7 en 9 graden vrijdag!

En ik ben er achter gekomen dat m'n nieuwe knipperlichtjes totaal niet gaan werken, het ijzeren gedeelte waar je de knipperlichten op moet bevestigen is 2-3cm afgebroken...
 
Dan moet je er een stukje aanlassen, gaatje boren en opnieuw draad erin tappen hé ;)

Dat is inderdaad een goede optie, mits je een aluminium lasapparaat hebt wat het aankan ;-) Ik ga eerst lekker rondtoeren, wachten tot m'n broertje goed kan lassen en zolang het knipperlicht er niet afvalt is er niks aan de hand.... :]
Komende week goed veel regen! Dus dat word rijden volgende week zaterdag/zondag *O*
 
Is wel een leuk rondje denk ik, die hoekse waard.

Maar van de week woensdag was wel in moerdijk die brand eej jongens, hoop zooi vrijgekomen en ik weet niet waar dat neergekomen is... ik hoef die chemische zooi niet aan m'n fiets te hebben iig...
Zal ook eens kijken voor een routje ;)
 
Dat is inderdaad een goede optie, mits je een aluminium lasapparaat hebt wat het aankan ;-) Ik ga eerst lekker rondtoeren, wachten tot m'n broertje goed kan lassen en zolang het knipperlicht er niet afvalt is er niks aan de hand.... :]
Komende week goed veel regen! Dus dat word rijden volgende week zaterdag/zondag *O*

Wij gaan morgen al hoor ;)
 
Das nog de vraag, je kunt ook komen om half 1 maar daarna gaan we nog een rondje rijden.

Anders wil ik jou ook bellen als we op de terug weg zijn?
 
die strips zijn toch niet van aluminium? tis een fiets uit 1980 ofzo
Dus heb je alsnog weinig aan een aluminium lasser

Naar ik zo 123 heb gezien/geconcludeerd is het aluminium, het roest niet, oxideert alleen op de plek waar het afgebroken is... Het blok van een cb750 is ook van alu gebouwd, anders zou het onder je vandaan roesten, nu oxideert het alleen op de plekken waar de verf weg is. Of heb ik nu een biertje te veel op? *O*
 
Het blok is inderdaad volgens mij ook van aluminium, maar je hebt het toch over een onderdeel van je frame? raw steun? dat is volgens mij gewoon staal, waar ik die knipperlichten vanaf heb gehaald had ook gewoon stalen steun...
 
Maakt mij niet uit. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over die chemicaliën, want als ze een motor zouden aantasten, zouden ze nooit zo luchtig doen over de gevolgen. En het heeft geregend.. Maar als jij in brabant wil rijden prima. Jij hebt al meer aandacht aan de rit besteed dan ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan