KTM SMC 690 Deel 3 Braaaaap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Enev tussen de diagnoze stekkertjes door :+ De foto van de achterkant met plinkers. Ik blijf het niet mooi vinden maar goed. Ik heb nu 3 setjes, dus ik kan altijd nog wisselen.

full


gr, Look.
 
Kentekenplaat iets rond buigen, en de knippers iets lager.....
full

Of zelf een gecombineerd rem-knipper-achterlicht in elkaar knutselen in de bestaande behuizing
 
Klinkt nog best leuk:)
Moet even kijken hoe morgen uitpakt, heb een verjaardag.
Gaan er zo nog mensen een blokkie om met de bike?
 
Ik; naar Lelystad, supermotard........Midland

Das nogal een eind......
... Ik blijf wat dichterbij uit denk, wil ook vanmiddag nog even naar Breda dancetour "Bertje zuipuhhhh"

Maar have fun André, ik hou me nog altijd graag aanbevolen voor ritjes
 
Mischien morgenmiddag, als m'n ketting weer in orde is, en de schilders op tijd weg zijn.
Ze zijn m'n pandje aan het opschilderen, maar hadden gisteren de verkeerde verf bij zich......
 
Hallo Look,

Zo heb ik het opgelost

[afbeelding]

Netjes, Ik heb er nu van die goedkope Booster plinkertjes iop zitten. Als ik in de toekomst nog eens een mooi setje tegen kom dan vervang ik ze gewoon. Voorlopig doe we het nog even met deze. (zolang ze er op blijven zitten, ik ben er nl al 1 keer 1 verloren)

@Else, Ik ben net terug van Lelystad. Er stonden 2 SMC's met een DIPI Moto stikker er op. Van jou, jullie misschien?

gr, Look.

#KTM 690 SMC# deel 2
 
Laatst bewerkt:
Netjes, Ik heb er nu van die goedkope Booster plinkertjes iop zitten. Als ik in de toekomst nog eens een mooi setje tegen kom dan vervang ik ze gewoon. Voorlopig doe we het nog even met deze. (zolang ze er op blijven zitten, ik ben er nl al 1 keer 1 verloren)

@Else, Ik ben net terug van Lelystad. Er stonden 2 SMC's met een DIPI Moto stikker er op. Van jou, jullie misschien?

gr, Look.

#KTM 690 SMC# deel 2


deze heb ik er op, gekocht bij optitune,
full
 
[quote@Else, Ik ben net terug van Lelystad. Er stonden 2 SMC's met een DIPI Moto stikker er op. Van jou, jullie misschien?

gr, Look.

#KTM 690 SMC# deel 2~[/quote]

Heb ik ook zien staan, wij waren met de auto (vrouwen moesten ook mee....)

Dus niet van ons!

Het was wel weer leuk om te zien, vooral die laatste manche. Volgende keer ga ik naar een straat wedstrijd.

En om het driften beter onder de knie te krijgen, een dag naar Marcel van Drunen.

NB nu snap ik ook waarom die dijkbewoners zo lelijk tegen je doen............
 
Dat was zo vet he look!
264315_103117983116806_100002558150833_35799_1910772_n.jpg

Moeten snel weer is samen rijden, te lang geleden dat ik jou gezien heb! zit nu te wachten op mijn nieuwe demper maar die komt van de week wel binnen denk ik.
heb van het weekend die zwarte skidplate gemonteerd, en zwarte val doppen op de assen van ktm zelf. die alu dingen waren lelijk. ook is mijn DNA afdek beugeltje nog onderweg :P kortom volop in aanbouw.
Ik wil ook de 3 even komen kijken bij marcel, ga eindelijk zo,n vest aanschaffen.
groetjes
 
Ja, was heel dik! Alleen aan het einde van de cursus viel ik erg hard en brak daarbij mijn pols. Maar het mocht de pret niet drukken.
 
G morgen all,

Mooie fotos van de cursus!

Afgelopen zaterdag spotte mijn vriendin een zwart oranje Ktm 690 smc op de boulevard in Scheveningen..
Ik kon het niet zijn.... :+ .
 
Laatst bewerkt:
Mooie plaatjes, klinkt als een erg leuke cursus.
Wat kost zoiets nou?

Mocht er nog iemand over kinderdijk knallen 10.15 zullen wij daar waarschijnlijk passeren.
Heb een paar vrienden kunnen bereiken om een blokje om te gaan.
Helaas alle ss:(, dus mocht iemand zich geroepen voelen;)
Je bent welkom:)

*edit* ging gister ook nog een rondje.
Toen knalde er ineens me silencer uit mazzel dak het hoorde en omkeek.
Een van jullie dat ook al gehad met de akra?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan