KTM SMC 690 Deel 3 Braaaaap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
MICHELIN PILOT ROAD 3

ik hoef ze niet

full
 
ik heb mijn smc r ingereden en ben af en toe wheelies aan het oefenen, alleen ik vind het best moeilijk.
doe het nu in 2de versnelling met 4.000 toeren en dan het gas er op.
is dat goed om te beginnen of is een andere manier makkelijker / beter?

probeer ook me voet altijd bij de achterrem te houden maar omdat het rempendaal iets hoger zit dan het stepje moet ik steeds me voet optillen. en tijden een wheelie vind ik dat best lastig. is een idee om het pendaal iest naar beneden de monteren of zal die dan te snel tegen de grond aan komen als je plat door een bocht gaat?
 
ik heb mijn smc r ingereden en ben af en toe wheelies aan het oefenen, alleen ik vind het best moeilijk.
doe het nu in 2de versnelling met 4.000 toeren en dan het gas er op.
is dat goed om te beginnen of is een andere manier makkelijker / beter?

probeer ook me voet altijd bij de achterrem te houden maar omdat het rempendaal iets hoger zit dan het stepje moet ik steeds me voet optillen. en tijden een wheelie vind ik dat best lastig. is een idee om het pendaal iest naar beneden de monteren of zal die dan te snel tegen de grond aan komen als je plat door een bocht gaat?
Als je de koppeling erbij gebruikt gaat het bijna vanzelf :9~ pendaal naar beneden stellen kan geen kwaad. Als je bv dikke crosslaarzen zou dragen moet je het wel doen want die zijn n stuk hoger aan de bovenkant
 

Hee XRBIKER, bedankt. Mooie foto zo. Hij staat bij m'n favorieten.

Gisteren viel er in Nederland en klein buitje. Ongeveer om een uur of half acht. Het trok ven noord oost naar zuid west en kwam daarbij over Gorinchem en zakte zo af richting Breda. Ik had het plan om bij een collega op de koffie te gaan die in Kaatsheuvel op de camping stond. Moet ik het nog verder uit leggen. Je snapt hem al, bij Almkerk kwam ik en daar had het net gegoten. Het was toe inmiddels al weer droog maar de weg was klets nat. Oh ja, in Almkerk wonen veel boeren. Dus was de weg niet alleen nat maar ook super smerig. Het leek wel of ik zo uit de Parijs Dakkar kwam en in de fsch fesch gereden had. Dus gisteren de SMC helemaal afgespoten met de hoge druk en daarna al het plastik er af gehaald om in bad te doen. Vandaag verder alles schoon gemaakt en de SMC weer in elkaar gezet. Was zo ie zo niet verkeerd, want ik zit nu aan de 1500 km/ter en heb in die tijd nog geen een keer de SMC goed onderhanden genomen. Hij staat er dus weer bij zo als die uit de show room kwam. *O*

Oh ja, en natuurlijk ook nog even een lekker stuk wezen rijden. :]

gr, Look.
 
Dat was zo vet he look!
[afbeelding]
Moeten snel weer is samen rijden, te lang geleden dat ik jou gezien heb! zit nu te wachten op mijn nieuwe demper maar die komt van de week wel binnen denk ik.
heb van het weekend die zwarte skidplate gemonteerd, en zwarte val doppen op de assen van ktm zelf. die alu dingen waren lelijk. ook is mijn DNA afdek beugeltje nog onderweg :P kortom volop in aanbouw.
Ik wil ook de 3 even komen kijken bij marcel, ga eindelijk zo,n vest aanschaffen.
groetjes

Dat gaan we zeker doen. a.s. zondag (3juni) ga ik ook vaar Valkenswaard. We houden wel even contact om daar ergens af te spreken.
Ook ben ik nog van plan om een keer richting Amsterdam te tuffen. Leuk om dan gelijk ook met die andere gasten af te spreken.

gr, Look.
 
3juni word hem niet voor mij look! Is net even te ver om even op en neer te rijden.

Geen probleem. Ik had begrepen dat je een speed vest bij MVD wilde gaan bestellen. Maar logies dat je verstek laat gaan. Voor mij is valkenswaard 80 km-ter. Vanuit A-dam is het misschien wel het dubbele.
We moeten gewoon weer een keer op zondag of zaterdag bij Molenaar in Ysselstijn afspreken. Da's ongeveer tussen Amsterdam en Gorinchem in.

gr, Look.
 
Geen probleem. Ik had begrepen dat je een speed vest bij MVD wilde gaan bestellen. Maar logies dat je verstek laat gaan. Voor mij is valkenswaard 80 km-ter. Vanuit A-dam is het misschien wel het dubbele.
We moeten gewoon weer een keer op zondag of zaterdag bij Molenaar in Ysselstijn afspreken. Da's ongeveer tussen Amsterdam en Gorinchem in.

gr, Look.


doen we! tja dat speed jacket heb nog is gekeken maar ik denk dat hij te kort word voor op een motor spijkerbroek.
dus ik ga even verder kijken
 
doen we! tja dat speed jacket heb nog is gekeken maar ik denk dat hij te kort word voor op een motor spijkerbroek.
dus ik ga even verder kijken

Te kort zal nog wel mee vallen denk ik. Maar je heb er alleen maar wat aan bij heel heet weer of al je circuit ga rijden. Eigenlijk moet je er nog een cross shirt over heen dragen.

gr, Look.
 
Te kort zal nog wel mee vallen denk ik. Maar je heb er alleen maar wat aan bij heel heet weer of al je circuit ga rijden. Eigenlijk moet je er nog een cross shirt over heen dragen.

gr, Look.


wilde ik ook doen, maar denk niet dat het niks is om zo een combinatie van te maken.
zit nu aan deze jas te denken:
STEP_UP_JACKET.jpg
 
@Joeyverveer

Ik kan je er wel 1 opsturen voor 4,50

Zoiets heb ik er zelf ook voor betaald.

Waar kan je deze pinnetjes los bestellen?
Zoek er nog een paar om oude bedrading van een project op te schonen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan