Gizzmo
MF veteraan
- 8 jun 2001
- 9.838
- 523
Momenteel een zeer prettige verzekeringspartij is Combi Motors Verzekeringen l Vergelijk motorverzekeringen | Vergelijk motorverzekeringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
2 sloten? Als in 1 stuurslot en 1 los ART4 slot of beter?De motor zaak in Bodegraven heeft een verzekering mogelijkheid.
Enkel een standaard startbeveiliging.
2 goedgekeurde sloten.
2 jaar nieuw waarde bij verlies.
En geen achteraf alarm.
Premie is redelijk
2 stuks ART4 sloten.2 sloten? Als in 1 stuurslot en 1 los ART4 slot of beter?
2.2 voor en 2.3 achter.... koud gemeten bij een graad of 20.Met welke bandenspanning rijden jullie de motor? Ik rijd zelf een gen3 en in het boekje staat voorgeschreven 2,5 bar voor en achter ook. (2,9 achter met passagier) enkel op het internet lees ik 2,9 achter mono en niet duo.
Dat klopt niet, alarm gaat pas aan wanneer je op het knopje van de AB drukt.2 stuks ART4 sloten.
Da's in elk geval beter dan een alarm, wat er telkens opspringt zodra het contact uitgaat.
Lekker handig tijdens tanken... overigens
Rc4 precies deze spanning ook , voelt en werkt beste voor mij .2.2 voor en 2.3 achter.... koud gemeten bij een graad of 20.
Michelin power gp
Dan ga ik dat aankomend seizoen ook eens proberen. Ik rijd altijd met 2.5 voor en 2.9 achter maar dan slijt de achterband wel rapMet S22 banden had ik 2.4 voor 2.7 achter. Sleet mooi rond en gelijkmatig af.
Hahaha....... dat komt misschien meer door je rechterpols ?Dan ga ik dat aankomend seizoen ook eens proberen. Ik rijd altijd met 2.5 voor en 2.9 achter maar dan slijt de achterband wel rap
Haha, nee ik ben niet zo snel maar volgens mij heb ik de laatste keer ongeveer 5000 km gereden. Ik ben toen bij de wissel vergeten de kilometerstand te noteren. Nu bij de wissel, eind vorig jaar wel gedaan.Hahaha....... dat komt misschien meer door je rechterpols ?
Gemiddeld 4.000 km met een achterband
Dat is te (re-)programmeren met de afstandsbedieningDat klopt niet, alarm gaat pas aan wanneer je op het knopje van de AB drukt.
Hangt misschien ook af van welk merk en type alarm is ingebouwd, maar ik zou dat nooit als zodanig configureren want het lijkt me erg irritant als ie vanzelf geactiveerd wordtDat is te (re-)programmeren met de afstandsbediening
Waarom zou die 2.9 bandenspanning harder slijten? Wordt hij dan te warm? Bij gewoon weggebruik. Kan iemand me dat uitleggenDan ga ik dat aankomend seizoen ook eens proberen. Ik rijd altijd met 2.5 voor en 2.9 achter maar dan slijt de achterband wel rap
Bandenspanning | Pirelli Diablo | Dunlop Sportsmart | Avon 3D | Metzeler | Bridgestone | Michelin |
Koud gemeten | Rosso IV | MK3 | Ultra sport | Sportec M9RR | Battlax S22 | Power 6 |
Voorband straat / circuit | 2.5 / 2,3 bar | 2.5 / 2,4 - 2,5 bar | 2.5 / 1,9 - 2,1 bar | 2,5 / 2,3 bar | 2.5 / 2.3 bar | 2,5 / 2.1 bar |
Achterband straat / circuit | 2.9 / 2,3 bar | 2.9 / 2,3 bar | 2,9 / 1.7 - 1,95 | 2,9 / 2,3 bar | 2.9 / 1.8 bar | 2,3 / 1.9 bar |
Hogere bandenspanning is minder slijtage. en minder gripWaarom zou die 2.9 bandenspanning harder slijten? Wordt hij dan te warm? Bij gewoon weggebruik. Kan iemand me dat uitleggen
Op trackdays moet de bandenspanning wel wat lager (2.3 1.9. zei mn instructeur)
Dit gekopieerd van racetracks.nl
Bandenspanning motor van de sportieve straatbanden
Vuistregel voor de bandendruk is 2.5 in de voorband en 2,9 bar in de achterband. Koud gemeten dus niet na een lange rit. Rij je meestal alleen, zonder bagage en motor + rijder onder de 300kilo dan kan je beter met 2,4 bar in de voorband rijden en 2,6 bar in de achterband zodat de band iets meer kan bewegen en niet zo stug is.
Laten we eerst wat bandenspanningen tonen van banden die erg geschikt zijn om op de openbare weg sportief te rijden en voor een circuitdagje. Deze banden kunnen de hoge vermogens van de motorfietsen erg goed aan.
Range voor een circuitdag:
Bandenspanning Pirelli Diablo Dunlop Sportsmart Avon 3D Metzeler Bridgestone Michelin Koud gemeten Rosso IV MK3 Ultra sport Sportec M9RR Battlax S22 Power 6 Voorband straat / circuit 2.5 / 2,3 bar 2.5 / 2,4 - 2,5 bar 2.5 / 1,9 - 2,1 bar 2,5 / 2,3 bar 2.5 / 2.3 bar 2,5 / 2.1 bar Achterband straat / circuit 2.9 / 2,3 bar 2.9 / 2,3 bar 2,9 / 1.7 - 1,95 2,9 / 2,3 bar 2.9 / 1.8 bar 2,3 / 1.9 bar
12 volt rechtstreeks op het handvat zetten, wordt die warm is handvat oke, niet dn niet.bouwjaar: 2019
ktm 1290 superduke r gen2
Ik heb een probleempje met mijn originele ktm handvatverwarming. De rechterkant (gas kant) doet het niet. Ik heb alle stekkertjes achter het kapje boven de koplamp gecontroleerd en dit lijkt allemaal netjes en correct aangesloten te zijn. Ik heb de stekkertjes ook los gehaald en die zagen er van binnen ook allemaal netjes en als nieuw uit.
ik heb bij de verdikking waar de kabels bij elkaar komen voor de linker en rechter zijde ook de mantel/krimpkous open gehaald om te kijken of daar alles goed zit. En dit zit ook allemaal netjes.
Nu blijft haast de enige optie over dat het in het handvat zelf zit. Dit is dus niet open te halen voor zover ik weet. Het rubberen handvat lijkt er aan vast gelijmd te zitten.
Iemand enig idee hoe ik dit nog kan controleren?
De vorige eigenaar heeft de handvatverwarming laten installeren ongeveer 1 jaar geleden en heeft deze maximaal 5 keer gebruikt. Het moet dus zo goed als nieuw zijn. Het voelt dus niet echt goed dat ik nu weer een nieuwe set moet aanschaffen want het zou niet zo gauw kapot mogen gaan.
Bekijk bijlage 1982774
mooi ding!!! Heel veel veilige KMs gewenst!!!Ik meld mij hier ook maar eens, ik heb afgelopen zaterdag mijn GT ingeruild en een '19 R opgehaald.
Na 2 jaar op de gen1 GT bleef een R, zeker qua looks, toch te verleidelijk,