ronaldt
MF veteraan
ik zeg: Goed bezig mannen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb aan de naafbesturing van mij ook zo een groot spul hangen ( misschien nog groter ) maar weet niet of het echt zo veel gewicht meebrengt hoor .... moet wel toegeven dat het enorm "lijkt" misschien omdat het een rechte buis is , een beetje aankleden " verbreden en versmallen " op sommige plaatsen zou wel al een beetje helpen denk ik ...
'T word wel erg massief zo Kwastert. Ik neem aan dat dit geen verend gedeelte is.
Jullie zijn met z'n driëen niet gek en er wordt goed over nagedacht. Vind het heel mooi om te zien wat er gebouwd wordt.
Maar sommige dingen heb ik zoiets van; waarom zo ingewikkeld.. Jullie hebben er vast een goede reden voor.
Als ik zie hoe simpel de naafbesturing van mijn huidige span in elkaar zit en en hoe eenvoudig daar de schokbreker-opstelling is bijvoorbeeld.
Echt knap, ben heel benieuwd naar de resultaten.
Klopt, die stangen heb ik. Oud principe,maar werkt prima. Slijptol had het op eerste span ook geloof ik. Aan de constructie te zien die jullie nu hebben dacht ik dat het weer zoiets werd. Ben benieuwd.Je hebt het zelf al een keer gehad over de lange stangen tussen stuur en voorwiel.....
En niet vergeten: hoe simpeler er iets uitziet, hoe meer er over gedacht is!
Klopt, die stangen heb ik. Oud principe,maar werkt prima. Slijptol had het op eerste span ook geloof ik. Aan de constructie te zien die jullie nu hebben dacht ik dat het weer zoiets werd. Ben benieuwd.
Ik weet eerlijk gezegd niet wie nu wie is, jullie kunnen er alle drie wat van!!Zo is het. En die arm heeft nu eenmaal een minimum gewicht, wat noodzakelijk is om de krachten aan te kunnen.
En wat eenvoudig rekenwerk leert dat één forse, niet al te dikwandige buis minder materiaal bevat dan 4 dunnere. Die daarbij dan vaak nog meer lengte hebben ook.
Bovendien hebben wij een MeesterOntwerper in dienst. Als een met een idee komt, dan schieten Productie en Randzaken er op, met alle vragen die ze bedenken kunnen. Endoor de bank genomeneigenlijk altijd wint de ontwerper, waarbij hij een enkele keer concessies moet doen met betrekking tot de vorm. Het moet tenslotte ook nog een beetje smoelen, toch? (maar das maar een heel enkele keer hoor )
Uitgangspunt bij ontwerp was dat het ontwerp clean, vernieuwend en licht moet zijn. Een "deutsche" Zentralheizung Installation nabouwen kunnen we namelijk allemaal wel